Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید زیبایی قرص کلاژن پلاس بیوتین برای پوست و مو چیست؟

قرص کلاژن پلاس بیوتین یکی از مکمل های خوب موجود در بازار است که برای تقویت پوست، ناخن و مو تجویز می شود. در فرمولاسیون این قرص از کلاژن هیدرولیز و بیوتین استفاده شده است که فواید هر دو برای پوست و مو کاملا ثابت شده است. مصرف این قرص از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری کرده و حالت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. برای اینکه از زیبایی خود سال های بیشتری لذت ببرید، می توانید قرص کلاژن پلاس بیوتین را در برنامه روزانه خود بگنجانید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با فواید این قرص ارائه می گردد لطفا با ما همراه باشید.

قرص کلاژن پلاس بیوتین چیست

بیوتین و کلاژن دو ماده محبوبی هستند که به طور گسترده در مکمل های غذایی استفاده می شوند. این مواد مغذی با فواید سلامتی مختلفی از بهبود کیفیت پوست و مو گرفته تا عملکرد بهتر گوارش مرتبط هستند. علاوه بر این، هر دو ماده برای بدن ضروری هستند، زیرا به تولید هورمون ها، بافت های همبند و سایر اجزای ساختاری در بدن کمک می کنند.

افراد در هر سن و وضعیت سلامتی می توانند از مصرف مکمل های بیوتین و کلاژن بهره مند شوند. این مواد مغذی می توانند به حمایت از پوست، مو، ناخن، استخوان، مفاصل و عملکرد کلی بدن کمک کنند.

کسانی که ممکن است به طور خاص از این مکمل ها سود ببرند افرادی هستند که کمبود مواد مغذی دارند یا شرایطی دارند که بر توانایی بدن در جذب برخی مواد مغذی تأثیر می گذارد مانند بیماری کرون یا بیماری سلیاک. علاوه بر این، کسانی که باردار هستند یا دوران شیردهی را سپری می کنند ممکن است در رژیم غذایی خود به این مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند و بنابراین از مکمل ‌ها سود می ‌برند.

به طور کلی، مصرف مکمل های بیوتین و کلاژن می تواند با حمایت از عملکردهای کلیدی بدن، به بهبود سلامت عمومی کمک کند. اگر به بهبود پوست، مو یا ناخن‌ های خود علاقه دارید، یا اگر نگران سلامت و تندرستی کلی خود هستید، با پزشک خود در مورد اینکه آیا مکمل‌ های بیوتین و کلاژن برای شما مناسب هستند، صحبت کنید.

مزایای مصرف قرص کلاژن پلاس بیوتین

مو، پوست و ناخن های خوب حاصل مصرف مواد مغذی مناسب هستند. قرص کلاژن پلاس بیوتین دریافت بیوتین بیشتر از رژیم غذایی را آسان می کند. بیوتین یک ماده مغذی ضروری برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن است – این یک ویتامین محلول در آب است که به طور موثر با سایر ویتامین ها و ترکیباتی مانند کلاژن کار می کند.

بیوتین یک ویتامین ضروری برای بسیاری از فرآیندهای بدن است و مصرف مکمل به حفظ سلامت مو، پوست و ناخن کمک می کند. اگرچه میزان بیوتین مورد نیاز شما با افزایش سن و جنسیت در میان چیزهای دیگر تغییر می کند اما مکمل ها معمولا حاوی دوز مناسبی از بیوتین هستند که نیاز روزانه به این ریزمغذی را برطرف می کند.

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن انسان است. درست مانند بیوتین، نقش مهمی در عملکرد بدن ما ایفا می کند، زیرا آنها را از حمایت ساختاری برخوردار می کند. شما می توانید کلاژن را در سراسر بدن خود پیدا کنید، اما بیشتر آن در پوست، استخوان ها، تاندون ها و غضروف های شما قرار دارد. وقتی جوان تر هستیم، ذخایر کلاژن زیادی داریم که از طریق رژیم های غذایی متنوع خود به دست می آوریم اما با افزایش سن مقدار دریافت آن کاهش می یابد.

به نظر می رسد بیوتین و کلاژن هر دو اثر یکسانی دارند، آنها به رشد مو کمک می کنند. با حمایت از کراتین، پروتئین اصلی در ساختار مو، آنها نقش مهمی در تقویت سلامت کلی مو دارند.

مکمل های بیوتین و کلاژن به روشی مشابه عمل می کنند. بدن شما آنها را به بلوک های سازنده خود تجزیه می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و بدن شما آن را به درستی جذب کند و آن را به سمت ناحیه ای که می خواهید به آن کمک یعنی پوست و مو هدایت کند، مطمئنا از مزایای بیوتین و کلاژن بهره مند خواهید شد.

آمارها نشان می دهد که حدود ۸۱ درصد از زنان بر این باورند که داشتن موهایی شاداب، پرپشت و صاف برای بسیاری مایه افتخار و خوشحالی است. مکمل های بیوتین و کلاژن می‌توانند به شما در دستیابی به این اهداف کمک کنند. بدین منظور می توانید از قرص کلاژن پلاس بیوتین استفاده نمایید.

قرص کلاژن پلاس بیوتین چیست
قرص کلاژن پلاس بیوتین چیست

روش مصرف قرص کلاژن پلاس بیوتین

روش مصرف این مکمل به این صورت است که روزانه باید ۳ قرص را با مقدار کافی آب همراه با غذا میل کنید.

عوارض جانبی قرص کلاژن پلاس بیوتین

در صورت مصرف طبق دستورالعمل این مکمل هیچ عوارض جانبی برای شما نخواهد داشت. فقط به یاد داشته باشید که در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک از این مکمل استفاده کنید.

قرص بیوتین

بیوتین نام دیگری برای ویتامین B7 یا ویتامین H است. مهمترین عملکرد بیوتین این است که به بدن شما کمک می کند تا غذا را به انرژی تبدیل کند، اما همچنین به سلامت موها، پوست، ناخن، چشم و سیستم عصبی کمک می کند.

بیوتین بلوک ساختمانی ضروری کراتین، پروتئین ساختاری مو است. کمبود بیوتین به دلیل کمبود کراتین روی رشد مو تاثیر منفی می گذارد. مکمل های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند سلامت مو را بهبود می بخشند اگرچه بیوتین یکی از آنهاست ولی به نظر نمی رسد تحقیقات کافی در مورد نقش مکمل بیوتین در رشد و بافت کلی مو وجود داشته باشد.

نمی توان اظهار داشت که مکمل های بیوتین ۱۰۰٪ برای رشد مو تایید شده و موثر هستند – مگر اینکه به رفع کمبود بیوتین کمک کنند، در این صورت مکمل ها قطعا به رشد مو کمک خواهند کرد.

در برخی از مطالعات گزارش شده‌ است که حتی مکمل ‌های بیوتین ریزش مو را معکوس می ‌کنند، اما نتوانسته‌ اند به طور موفقیت ‌آمیزی از سایر مواد جدا شوند، بنابراین نمی‌ توان گفت که بیوتین بیشترین تاثیر را داشته است یا خیر.

با اینحال نقش حیاتی بیوتین در تولید کراتین دلیل کافی به نظر می رسد تا اطمینان حاصل کنیم که سطوح مناسبی از آن را برای حفظ سلامت موها از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها دریافت کنیم.

فواید قرص کلاژن گلد

اگر می‌ خواهید ناخن‌ ها، پوست و موهایی زیبا و سالم داشته باشید، به سراغ مکمل های کلاژن بروید. رشد مو تنها یکی از مزایایی است که افراد هنگام مصرف مکمل های کلاژن به آن امیدوارند. تحقیقات نشان می ‌دهد که کلاژن می ‌تواند برای رشد مو موثر باشد، اما دانشمندان هنوز در مورد اینکه چقدر ممکن است موثر باشد، صحبت نمی‌ کنند.

مصرف قرص کلاژن گلد برای رشد مو می تواند به چند روش کار کند. اول اینکه برای حمایت از رشد مو به اسیدهای آمینه تجزیه می شود. اولین راهی که کلاژن می تواند از رشد مو حمایت کند این است که آمینو اسیدهای خاصی را برای استفاده در بدن در دسترس قرار دهد. هنگامی که مکمل کلاژن مصرف می کنید، بدن شما پروتئین موجود در آن را متابولیزه می کند تا آن را به اسیدهای آمینه کوچکتر تجزیه کند.

برخی از این اسیدهای آمینه می توانند برای تقویت مو و فولیکول های مو و بهبود رشد مو استفاده شوند. بنابراین وقتی کلاژن کامل مصرف می ‌کنید و بدنتان آن را متابولیزه می ‌کند، واقعا مانند مصرف یک مکمل اسید آمینه است. کلاژن پس از مصرف کامل باقی نمی ‌ماند و همیشه تجزیه می ‌شود. ۳ اسید آمینه اصلی که بدن شما از کلاژن دریافت می کند پرولین، هیدروکسی پرولین و گلیسین هستند. اتفاقا پرولین نیز جزء اصلی پروتئینی است که موهای شما را تشکیل می دهد – کراتین!

قیمت قرص کلاژن ساز قوی

مکمل کلاژن در بدن شما تجزیه می شود تا مقدار زیادی پرولین (همراه با گلیسین و هیدروکسی پرولین) تولید کند. تحقیقات می گوید که پرولین اضافی می تواند برای کمک به رشد موهای شما استفاده شود.

روش دومی که مکمل‌ های کلاژن می ‌توانند برای بهبود رشد مو کار کنند این است که بدن را وادار می ‌کنند تا کلاژن بیشتری بسازد – و اینجاست که همه چیز واقعا امیدوار کننده است. به یاد داشته باشید که وقتی مکمل کلاژن را برای رشد مو مصرف می کنید، بدن شما آن را به آمینو اسیدهای کوچکتر (عمدتاً پرولین، گلیسین و هیدروکسی پرولین) تجزیه می کند.

وقتی این پروتئین‌ های تجزیه شده با فیبروبلاست‌ ها، سلول‌ هایی که کلاژن ما را می ‌سازند، تعامل می‌ کنند، در واقع با اتصال به گیرنده‌ های سلولی فیبروبلاست، به سلول ‌ها متصل می ‌شوند. وقتی فیبروبلاست‌ های کلاژن ‌ساز احساس کنند که اسیدهای آمینه به گیرنده‌ هایشان چسبیده است، در واقع به آنها سیگنال می‌ دهند که شروع به ساخت کلاژن بیشتری کنند. این بدان معناست که مصرف یک مکمل کلاژن در واقع می تواند بدن شما را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. برای آگاهی از قیمت قرص کلاژن ساز قوی می توانید به سایت های فروش مکمل های غذایی یا داروخانه ها مراجعه نمایید.

روش مصرف قرص کلاژن پلاس بیوتین
روش مصرف قرص کلاژن پلاس بیوتین

کلاژن پلاس آپوویتال

کلاژن پلاس آپوویتال یکی دیگر از مکمل های کلاژن ساز موجود در بازار است که با رادیکال های آزاد که رشد مو را کند می کنند، مبارزه می کند. کلاژن نوعی آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد را از بین می برد.

رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی در بدن هستند که به مرور زمان به سلول ها، DNA و پروتئین های شما آسیب می رسانند. افزایش رادیکال های آزاد می تواند منجر به کندتر یا نازک شدن رشد مو، به ویژه در افراد مسن شود.

عوامل سبک زندگی مانند استرس، سیگار، رژیم غذایی، مصرف الکل و مواد مخدر و آلاینده ها می توانند منجر به افزایش سطح رادیکال های آزاد شوند. اما تحقیقات نشان می دهد که افزایش سطح کلاژن می تواند به مبارزه با هجوم رادیکال های آزاد به سلول ها و بافت های سالم کمک کند. این شامل مو و پوست سر شما نیز می شود.

تحقیقات نشان داده است که انواع مختلف کلاژن به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند و با رادیکال های آزاد که به سلول ها و پروتئین ها آسیب می رسانند، مبارزه می کنند. حتی می تواند سفیدی مو را به تاخیر بیندازد!

نظرات قرص کلاژن گلد

کلاژن می تواند به فولیکول های مو کمک کند تا برای مدت طولانی تری در فاز رشد آناژن باقی بمانند. به طور خلاصه، مصرف کلاژن می تواند به حفظ روند رشد طبیعی موهای شما کمک کند. اگر احساس می کنید موهایتان مثل همیشه رشد نکرده است، افزایش کلاژن می تواند راه حل مناسبی باشد. سطوح بالایی از کلاژن در پوست سر و بافت اطراف فولیکول های مو یافت می شود.

هنگامی که تارهای مو در فاز آناژن (رشد) هستند، کلاژن بیشتری در اطراف هر فولیکول برای حمایت و محافظت از پیاز مو در حال رشد ایجاد می ‌شود. از دست دادن کلاژن در مرحله کاتاژن رخ می دهد که رشد مو کند می شود و فولیکول ها از نظر فیزیکی کوچک می شوند.

اما افزایش سطح کلاژن به محافظت از فولیکول ها برای حمایت از ورود مجدد به فاز رشد آناژن کمک می کند. با مصرف کلاژن بیشتر شما می توانید زمینه را برای شرایط ایده آل موها فراهم کنید. برای آگاهی از نظرات افراد در مورد قرص کلاژن گلد می توانید در سایت های اینترنتی جستجو کنید.

قرص کلاژن بیوتین خارجی

با افزایش سن، رژیم غذایی ما به طور کلی فاقد مواد مغذی مهمی خواهد بود که بدن ما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. این کاهش تولید کلاژن نه تنها به ظاهر ما از بیرون آسیب می رساند، بلکه به احساس درونی ما نیز آسیب وارد می کند. ما دائما خود را در معرض اشعه ماوراء بنفش و سایر سموم مضری قرار می دهیم که به مو، پوست و ناخن ما آسیب می رساند.

فرمولاسیون قرص کلاژن بیوتین خارجی برای حفظ سلامت ناخن، پوست و مو طراحی شده است تا بیوتین و کلاژن مورد نیاز بدن برای ایجاد سلول های سالم و افزایش تولید طبیعی کلاژن را فراهم کند. این امر منجر به پوستی شاداب تر، موهای ضخیم تر و ناخن های قوی تر می شود.

هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین

هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین در فرمولاسیون خود حاوی حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، بیوتین و ویتامین C است. این ترکیبات مفید برای پوست و از ایجاد چروک‌ های پوستی در سنین بالا جلوگیری کرده و به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کنند. یکی دیگر از مزایای این مکمل بهبود آبرسانی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تقویت سیستم ایمنی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا