Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی

آمینو ایی ای ای یکی از مکمل های ورزشی بی نظیر حاوی آمینواسیدهای ضروری برای ساخت عضلات، تقویت قوای جسمی و بهبود سلامت عمومی است. این مکمل باعث تقویت استخوان ها و بافت ماهیچه ای بدن شده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. مصرف آمینو ایی ای ای در ورزشکاران باعث افزایش انرژی، افزایش توده عضلانی، کاهش مقدار چربی و کاهش وزن می شود.

مکمل آمینو ایی ای ای به تامین اسیدهای آمینه شاخه دار کمک کرده و مانع تحلیل عضلانی ورزشکاران می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

امینو ای ای ای چیست

آمینو اسیدها به عنوان بلوک های سازنده پروتئین برای سلامت انسان حیاتی هستند. اسیدهای آمینه ضروری (EAA) سنتز پروتئین عضلانی را تحریک می کنند و با ایجاد سلول های پروتئینی جدید برای افزایش حجم، رشد و ریکاوری عضلات کار می کنند. بدن ما برای عملکرد بیولوژیکی مناسب به ۲۰ اسید آمینه نیاز دارد، اما تنها ۹ اسید آمینه ضروری در نظر گرفته می شوند.

بدن ما نمی تواند اسیدهای آمینه ضروری را بسازد. بنابراین EAA ها باید از مکمل های غذایی یا از مواد خوراکی موجود در رژیم غذایی شما تامین شود. شواهد زیادی نشان می ‌دهد که EAAs می ‌تواند عملکرد ورزشی را بهبود ببخشند، خستگی عضلانی و ذهنی را به تاخیر بیندازد و ریکاوری عضلات را افزایش دهد. یک بررسی سیستماتیک، شامل ۴۲۷۴ بیمار در ۳۹ کارآزمایی تصادفی ‌سازی شده کنترل ‌شده، نشان داد که EAAs قدرت عضلانی و عملکرد فیزیکی را بهبود می‌ بخشد. عملکرد آمینو اسیدهای ضروری به تفکیک در زیر آمده است:

لوسین – برای فعال کردن سنتز پروتئین های ماهیچه ‌ای حیاتی است، حساسیت به انسولین را افزایش می‌ دهد، تعادل پروتئین را در حالت ناشتا بهبود می‌ بخشد و از تخریب گلیکوژن ماهیچه جلوگیری می‌ کند.

ایزولوسین – ترمیم عضلات را تقویت می کند، تحلیل عضلات را کاهش می دهد، کورتیزول را کاهش می دهد و توانایی تمرینات سخت تر را افزایش می دهد.

والین – تریپتوفان که پیش ساز سروتونین است را کاهش می دهد، خستگی ذهنی را کاهش می دهد و از تجزیه پروتئین ماهیچه ها جلوگیری می کند.

فنیل آلانین – از شروع خستگی ذهنی جلوگیری می کند که در متابولیسم لیپیدها مهم است.

ترئونین – تعادل پروتئین عضلانی را حفظ می کند، متابولیسم لیپید را تقویت می کند، عملکرد سیستم ایمنی را افزایش می دهد، به بازسازی عضلات کمک می کند.

تریپتوفان – توده عضلانی بدون چربی را افزایش می دهد، چربی بدن را کاهش می دهد، ترشح هورمون رشد را تنظیم می کند.

لیزین – ریکاوری عضلات را افزایش می دهد، تخریب پروتئین را کاهش می دهد، متابولیسم لیپید را افزایش می دهد و از خستگی جلوگیری می کند.

متیونین – به متابولیسم، سم زدایی، حمایت از سیستم ایمنی، افزایش رشد عضلات کمک می کند.

هیستیدین – خستگی جسمی و خستگی ذهنی را کاهش می دهد و میکروسیرکولاسیون در عضلات را افزایش می دهد و باعث افزایش هوشیاری می شود.

فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی
فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی

فواید مکمل eaa

افراد ممکن است به دلایل شخصی، سلامتی یا حرفه ای نیاز به افزایش یا کاهش وزن داشته باشند. این تغییرات وزن قابل توجه می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر انتظار نتایج قابل توجه را دارید. این همان جایی است که مکمل های غذایی وارد می شوند. این محصولات در اشکال مختلف از جمله قرص، پودر و مایع موجود هستند. برخی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده برای کاهش وزن و افزایش وزن، مکمل های اسید آمینه ضروری (EAA) هستند. مصرف مکمل اسید آمینه ضروری با هدف ارتقاء میزان توصیه شده دریافت آمینو اسید در روز است.

این محصولات حاوی اسیدهای آمینه ضروری مختلفی هستند که به طور طبیعی در بدن وجود ندارند. آنها به سنتز پروتئین عضلات کمک می کنند و در رشد، ترمیم، بازیابی و توده عضلانی مفید هستند. آمینو اسیدها به عنوان عناصر اولیه پروتئین ساز در نظر گرفته می شوند.

مکمل های ای ای ای حاوی ۹ اسید آمینه هستند که بدن نمی تواند آنها را تولید کند. آنها شامل متیونین، لوسین، والین، لیزین، ایزولوسین، فنیل آلانین، تریپتوفان، ترئونین و هیستیدین هستند. این اسیدهای آمینه مسئول بهبود سلامت کلی بدن هستند. EAA ها از جمله مکمل های غذایی پر استفاده برای افزایش و کاهش وزن هستند.

برخی از اسیدهای آمینه ضروری بدون قند و بدون کالری و بدون کربوهیدرات هستند. انتخاب یک مکمل EAA با ویژگی‌ های مشابه می‌ تواند به شما کمک کند تا پایه‌ ای برای کاهش مداوم و شدید چربی های بدن ایجاد کنید.

انتخاب مکمل با EAA بدون قند در طول جلسات تمرینی می تواند به پایین نگه داشتن سطح انسولین شما کمک کند. ثابت شده است که حفظ سطح انسولین پایین به بدن شما اجازه می دهد تا چربی های ذخیره شده را برای تامین انرژی مورد نیاز خود به طور موثرتری هدف قرار داده و بسوزاند.

علاوه بر این، مکمل EAA می ‌تواند سنتز پروتئین عضلانی را افزایش دهد که ممکن است به افزایش متابولیسم و توده بدون چربی برای تقویت بیشتر عملکرد و کاهش چربی کمک کند.

پودر ای ای ای

آمینو اسیدها ترکیبات آلی هستند که دارای یک گروه آمینه و یک گروه کربوکسیل هستند. اسیدهای آمینه زیرواحدها / بلوک های ساختمانی هستند که وقتی پلیمریزه یا ترکیب می شوند، پروتئین را تشکیل می دهند. بنابراین پروتئین ها زنجیره های بلندی از اسیدهای آمینه هستند.

۲۰ نوع اسید آمینه مختلف وجود دارد که از این ۹ نوع اسید آمینه ضروری به حساب می آیند (بدن شما نمی تواند آنها را بسازد و باید اجزای حیاتی رژیم غذایی شما باشد) و بقیه به عنوان اسیدهای آمینه غیر ضروری طبقه بندی می شوند. بدن می تواند آنها را بسازد و نیازی به مصرف آنها از طریق رژیم غذایی نیست.

هنگامی که تمرینات ورزشی را انجام می دهید، تمرینات شما معمولا عضلات شما را تحت تاثیر قرار داده و در حالت کاتابولیسم قرار می دهند. برای ترمیم بافت عضلانی آسیب دیده و شروع سنتز و رشد پروتئین ماهیچه ها، به مقدار کافی بلوک های سازنده پروتئین (اسیدهای آمینه) نیاز است. در دسترس بودن آمینو اسیدها در خون، عامل محدود کننده سنتز پروتئین است، از این رو در دسترس بودن فراوان، زمینه را برای عضله سازی کارآمد فراهم می کند. پودر ایی ای ای این امکان را برای شما فراهم می کند.

یک منبع پروتئین کامل با کیفیت بالا حاوی تمام نه اسید آمینه ضروری است که با هم پیوند دارند. مکمل‌های EAA مشابه منابع پروتئینی با کیفیت بالا هستند، اما برخلاف منابع پروتئینی، اسیدهای آمینه موجود در مکمل ‌های EAA به سایر اسیدهای آمینه متصل نیستند و به شکل آزاد هستند.

فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی
فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی

روش مصرف پودر آمینو ایی ای ای

توصیه می کنیم یک مکمل EAA با کیفیت بالا مصرف کنید. کمی قبل از شروع فعالیت بدنی مصرف آن را شروع کرده و در حین تمرین یا مسابقه ادامه دهید. استفاده از این روش تضمین می کند که EAA در بدن شما قبل و در طول فعالیت بدنی در دسترس عضلات است.

مکمل های EAA در روزهای غیر تمرینی نیز برای حمایت مستمر از بدن شما در حین ریکاوری از جلسات تمرینی قبلی مهم است. توصیه می ‌کنیم مکمل‌ های اسید آمینه ضروری را انتخاب کنید که بدون قند و بدون کالری با الکترولیت‌ های اضافه شده باشد. با این حال، علاوه بر ویژگی های محصول، باید طعم و کیفیت را در نظر بگیرید.

لذت بردن از طعم EAA شما را ترغیب می کند تا به طور منظم از آن استفاده کنید و در نتیجه نتایج بهتر و ثابت تری داشته باشید. به یاد داشته باشید، یک مکمل EAA با طعم خوشمزه به اندازه یک مکمل EAA با فرمول مناسب برای کسب نتایج مورد نظر مهم است.

قیمت امینو ای ای ای

ورزشکاران در هر نوع ورزش و در هر سطحی برای بهبود قدرت و استقامت خود به مزایای ادعا شده اسیدهای آمینه ضروری متکی هستند. مکمل های EAA می توانند چندین مزیت مختلف را ارائه دهند، به ویژه برای کسانی که به دنبال افزایش مصرف پروتئین خود بدون افزایش کالری روزانه خود هستند.

گفته می شود مکمل های اسید آمینه ضروری یا پودر آمینو ایی ای ای سنتز پروتئین عضلات را افزایش می دهند، که می تواند به رشد و ریکاوری عضلات کمک کند. آنها همچنین می توانند در افزایش یا کاهش وزن نقش داشته باشند.

اکثر مکمل های EAA دارای حداقل مواد تشکیل دهنده هستند که ارزش غذایی آنها را بر محتوای پروتئین آنها متمرکز می کنند. با این حال، برخی نیز حاوی مواد اضافی هستند که مزایای خاص خود را دارند. قیمت امینو ای ای ای به نوع برند، وزن بسته بندی و مواد تشکیل دهنده مکمل بستگی دارد.

امینو ای ای ای ایرون مکس

در مجموع هشت آمینو اسید ضروری (EAA) وجود دارد و بدن از آنها برای بازسازی ماهیچه ها، تشکیل توده عضلانی، سنتز هورمون، سنتز انتقال دهنده های عصبی استفاده می کند. آنها همچنین برخی از اسیدهای آمینه غیر ضروری را تولید می کند. بدون این آمینو اسیدها، بدن شما عملا نمی تواند کار کند. بد ما نمی تواند اسیدهای آمینه ضروری را به تنهایی تولید کند، بنابراین شما به دریافت آنها از رژیم غذایی و مکمل ها وابسته هستید. امینو ای ای ای ایرون مکس یکی از مکمل هایی است که می توانید برای برخورداری از مزایای فوق آن را با توصیه پزشک یا مربی مورد استفاده قرار دهید.

فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی
فواید بی نظیر پودر آمینو ایی ای ای برای عضله سازی

امینو ای ای ای کوین لورون

امینو ای ای ای کوین لورون یکی از مارک های شناخته شده آمینواسیدهای ضروری است. اثربخشی مکمل EAA به برنامه تمرینی فردی و مصرف تغذیه شما بستگی دارد. گفته می شود افزودن یک مکمل EAA به برنامه تناسب اندام شما به افزایش سنتز پروتئین و ایجاد تعادل پروتئین مثبت که منجر به رشد عضلانی می شود کمک می کند، اما مهم است که به یاد داشته باشید افراد به مکمل ها بطور متفاوتی پاسخ می دهند.

این اسیدهای آمینه حیاتی نقشی مهمی در سلامتی شما ایفا می ‌کنند و می ‌توانند عامل بسیار مؤثری در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما باشند. بسیاری از افراد برای رفع نیازهای خود به مکمل های اسید آمینه ضروری تکیه می کنند، به خصوص کسانی که هدفشان عضله سازی است. آنها می توانند به تنهایی مفید باشند یا به عنوان یک مکمل مفید به اثربخشی مجموع مکمل های شما کمک کنند. امینو ای ای ای کوین لورون را می توانید برای عضله سازی و ارتقاء سلامتی استفاده نمایید.

آمینو ای ای ای ترک

مکمل های اسید آمینه اغلب در حین و بعد از تمرین استفاده می شوند، آنها را به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا برای عضلات خود در نظر بگیرید. معمولا این نوشیدنی ‌های آمینه مانند نوشیدنی‌ های انرژی ‌زای سنتی حاوی کربوهیدرات ‌های قندی نیستند، بنابراین کالری اضافی به رژیم غذایی شما اضافه نمی ‌کنند. آنها بلوک های عضلانی را به شکل BCAA و آمینوها فراهم می کنند. ثابت شده است که به شما کمک می کنند تا سریعتر ریکاوری کنید و بعد از تمرین و در طول تمرین عضله بسازید و آنها را حفظ می کنید.

اسیدهای آمینه یک کمک آموزشی بسیار مهم هستند. اسیدهای آمینه ها به عنوان بلوک های سازنده پروتئین، ماهیچه های شما را با منبع دائمی آمینو اسیدهای مورد نیاز برای ترمیم و رشد تغذیه می کنند. کاهش درد عضلانی یک مزیت بزرگ در هنگام مصرف مکمل های آمینواسیدی است. برخی تحقیقات نشان می دهد که آمینوها می تواند به کاهش درد عضلانی بعد از تمرین و همچنین به کاهش خستگی در طول ورزش کمک کنند. آمینو ای ای ای ترک یکی از انواع این مکمل ها است که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

 پودر آمینو eaa ترک نوتریشن

کاهش ایمن و موثر چربی از ترکیب برنامه های تغذیه، تمرین و مصرف ها حاصل می شود. با این حال، EAA ها می توانند با کمک به افزایش توده بدون چربی به شما کمک کنند تا عضله بسازید و چربی بسوزانید. توده عضلانی بدون چربی نه تنها عالی به نظر می رسد و احساس خوبی دارد، بلکه توده بدون چربی سرعت متابولیسم و مصرف انرژی در استراحت را افزایش می دهد تا کاهش چربی را تسهیل کند.

افزودن یک مکمل EAA با کیفیت به رژیم مکمل یکی از موثرترین استراتژی هایی است که می توانید برای دستاوردهای جدید در توده عضلانی انجام دهید که از کاهش چربی نیز پشتیبانی می کند. پودر آمینو eaa ترک نوتریشن یکی از آمینواسیدهایی است که می توانید به این منظور از آن استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا