Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتی

بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب

لب های ترک خورده و خشک باعث میشود شما احساس بدی داشته باشید. استفاده از بالم لب لابلو خصوصا در فصول پاییز و زمستان در کاهش خشکی لب شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

مردان و زنان اغلب بالم لب را برای ترمیم لب های ترک خورده در طول زمستان استفاده می کنند. یک بالم لب خوب خشکی را از بین می برد و در عین حال ظاهری نرم و براق به لب های شما می بخشد. در مقابل، بالم لب بد علائم را تسکین نمی دهد. به همین دلیل است که پیدا کردن بالم لب مناسب برای زمستان و تمام فصول سال شما ضروری است.

بالم لب خوب حاوی موادی است که لب ها را آبرسانی کرده و به ترمیم آسیب های ناشی از خشکی کمک می کند. در نشریه جهان شیمی فیزیک در مورد ماسک نشاسته، ماسک خاک رس مقالاتی منتشر شده است. در این مقاله شما را با فواید بالم لب لابلو آشنا میکنیم.

بالم لب لابلو چیست

بالم لب لابلو یک ماده موم مانند نرم است که برای مرطوب کردن و کاهش درد ناشی از خشکی یا ترک خوردن لب ها استفاده می شود. از آنجایی که پوست لب‌های شما نازک است، در مقایسه با سایر نواحی پوست، بیشتر مستعد خشکی است. این ماده موم مانند به محافظت از لب های شما در برابر هوای خشک، باد و به خصوص دمای سرد کمک می کند.

بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب
بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب

مزایای بالم لب لابلو

هنگامی که به کمی تقویت کننده براق نیاز دارید، بالم لب لابلو یک انتخاب عالی است. در رطوبت رسانی به پوست تاثیرگذار است. زیرا حاوی ترکیبات تسکین دهنده لب هستند. از آنجایی که بالم لب ها فاقد آب هستند. اما رطوبت را مستقیما به لب های شما می رسانند. فرمولاسیون آنها همچنین به این معنی است که آنها به مواد نگهدارنده اضافی نیاز ندارند. اگر شما فردی هستید که به دنبال رطوبت دهی لب بدون مواد شیمیایی مضر هستید. بالم لب لابلو برای شما مفید خواهد بود.

علاوه بر سبک بودن و راحت بودن، مهمترین مزایای بالم لب عبارتند از:

بهبودی سریعتر خشکی لب

پوست لب‌های شما نازک‌تر از سایر نقاط بدن است. هیدراتاسیون اضافی به آن اجازه می دهد تا سریع تر بهبود یابد.

ظاهر حجیم تر لب

استفاده ساده از بالم لب می تواند لب های شما را حجیم کند. وقتی خشک می شوند، در واقع اندازه آنها کوچک می شود.

محافظت از نور آفتاب

برخی از بالم لب‌ها حاوی محافظ SPF هستند. از لب‌های شما در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند و آنها را سالم و جوان نگه می‌دارد.

آبرسانی لب

بالم لب برای موارد زیادی استفاده می شود، اما رفع ترک خوردگی لب یکی از بزرگترین دلایلی است که افراد هر دو جنس آن را در دسترس دارند. ترک خوردن لب ها ممکن است در طول سال اتفاق بیفتد، یا به دلیل کمبود رطوبت هوا در زمستان یا قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرما در ماه های تابستان.

واکنش فوری ما به خشکی لب‌ها، زبان زدن لب‌ها است. اما همانطور که احتمالا می‌دانید، کارساز نیست. در واقع اوضاع را بدتر می کند زیرا بزاق رطوبت لب ها را از بین می برد و باعث خشکی بیشتر آنها می شود.

بهترین بالم لب برای لب های خشک و پوسته پوسته باید حاوی موادی باشد که تسکین دهند. بالم لب نعناع حاوی منتول و تسکین دهنده لب است.

بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب
بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب

مراقبت های پیشگیرانه

از بالم لب لابلو برای مراقبت های پیشگیرانه از جمله موارد دیگر استفاده می شود. در وهله اول می تواند لب های شما را نرم و مرطوب نگه دارد. یک بالم لب خوب به پوست شما لایه ای می دهد که رطوبت موجود را حفط می کند.

بالم لب می تواند لب های شما را بدتر کند برخی از مواد تشکیل دهنده بالم لب که باید توسط برخی از آنها اجتناب شود. رایحه ها و طعم دهنده های قوی می توانند پوست را تحریک کنند یا باعث واکنش های آلرژیک از جمله خشکی و تحریک شوند.

لب هایی نرم

سرمای زمستان، باد و رطوبت کم پوست را خشک کرده و لب ها ترک میخورند. استفاده از بالم لب لابلو فواید زیادی برای لب دارد. در ادامه به فواید بالم لب اشاره میکنیم.

همه ما می‌دانیم که لب‌ها نازک‌تر به نظر می‌رسند و تمام خطوط زمانی که خشک می‌شوند ۱۰۰ درصد برجسته می‌شوند. مرطوب نگه داشتن لب ها به نرم شدن لب کمک می کند. بالم لب برای حفظ جوانی و لطافت لب ها کلیدی است. برخی از بالم لب ها، جدای از مرطوب کنندگی، کمی رنگ دارند. این برای روزهایی که لب شما نیاز به کمی رنگ دارد، عالی است.

محافظت از سلول های جدید لب

هنگام خواب، دمای لب‌های شما افزایش می‌یابد تا بتوانند سموم را دفع کنند و سلول‌های پوستی جدیدی تولید کنند. این باعث می شود لب های شما رطوبت خود را در طول شب از دست بدهند. استفاده از بالم لب در شب مفید است. استفاده از بالم لب قبل از خواب لب های شما را زیبا و مرطوب نگه می دارد در حالی که سموم را از بین می برند و سلول های جدید پوست را محافظت می کند.

بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب
بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب

جلوگیری از ترک خوردن لب

یکی از بهترین فواید استفاده از بالم لب لابلو برای سلامتی این است که از درد ناشی از خشکی شدید لب ها جلوگیری می کنید. وقتی لب‌های شما خشک شود پوسته پوسته میشود. استفاده از بالم لب لابلو از خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند.

لب شما را زیباتر میکند

در میان بسیاری از فواید استفاده از بالم لب، استفاده از زیر رژ لب باعث می شود رژ لب شما مانند کره صاف شود. اگر می خواهید رژ لب مات بزنید، مطمئن شوید که فقط از یک لایه نازک بالم لب استفاده می کنید و اجازه دهید قبل از کشیدن روی رژ لبتان خشک شود.

بالم لب لابلو برای دوندگان

بسیاری از مشکلات دیگر وجود دارد که می توانید با بالم لب حل کنید. دوندگان در هوای سرد از بالم لب در اطراف بینی خود استفاده می کنند تا از خشکی یا ترک خوردن آن ناحیه جلوگیری کنند.

بالم لب رنگی

بالم لب رنگی را در نظر بگیرید که به لب‌های شما رنگ می‌دهد. آبرسانی هم می‌کند. گاهی فواید دیگری مانند محافظت در برابر آفتاب و خواص ضد پیری را هم دارد. بالم لب رنگی می تواند جایگزینی عالی برای رژ لب یا بالم لب معمولی باشد. بالم لب رنگی می‌تواند رنگ ملایمی را به لب‌های شما بدهد. با انتخاب یک بالم لب رنگی که دارای SPF 15 است و حاوی تمیزترین و مفیدترین مواد گیاهی است، شروع کنید.

بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب
بالم لب لابلو: بهترین نرم کننده و مرطوب کننده لب

راههای هیدراته کردن لب

بالم لب یک راه است. اما راه های کوچک زیادی وجود دارد که می توانید لب های خود را سالم و بدون التهاب نگه دارید. مهم است که به کل سبک زندگی خود نگاه کنید زیرا تاثیرات کمی وجود دارد که ممکن است فکر نکنید روی لب های شما تاثیری دارند.

آب زیاد بنوشید

هیدراته نگه داشتن بدن به پوست شما کمک می کند. می دانید نوشیدن آب چقدر مهم است. لازم نیست به شما بگوییم، اما این یک دلیل دیگر برای کمک رطوبت رسانی لب های شما است.

نمک و ادویه را کم کنید

ما می دانیم که نمک و ادویه بسیار بسیار خوب است. اما روی لب های شما نیز تاثیر می گذارد. اگر می توانید میان وعده های بدون نمک را انتخاب کنید.

مضرات بالم لب

مثل همه محصولات، بالم لب هم مزایا و هم معایبی دارد. با این حال، معایب اغلب با انتخاب محصول اشتباه رخ می دهد. مضرات بالم لب شامل موارد زیر است:

واکنش آلرژیک

برخی از بالم لب ها حاوی مواد حساسیت زا هستند که می توانند باعث ایجاد جوش شوند. از قضا، این بثورات اغلب شبیه لب های ترک خورده است و می تواند دردناک باشد.

مواد شیمیایی خطرناک

برخی از محصولات لب حاوی مواد شیمیایی خطرناکی هستند که می توانند باعث آسیب فیزیکی شوند. از محصولاتی که از مواد مضر مانند پارافین، رنگ، پترولاتوم و فنل استفاده می‌کنند خودداری کنید. مارک هایی را با مواد طبیعی انتخاب کنید.

آلودگی باکتریایی

بالم لب می تواند باعث عفونت شود. قبل استفاده ابتدا دستان خود را با دقت بشویید. همچنین، بالم لب را به اشتراک نگذارید مگر اینکه ویروس یا باکتری شخص دیگری را بخواهید. حتما بعد از چند ماه یا بعد از مریض شدن آن را دور بریزید. شما نباید از محصول سال گذشته استفاده کنید.

مشخصات بالم لب لابلو

بالم لب لابلو لب های شما را با مواد ارگانیک و غیر سمی تغذیه می کنند تا بهترین محافظت را برای لب ها داشته باشد. این محصولات بدون نفت، پارابن، بدون GMO هستند. فاقد آفت کش، گلوتن یا اکسی بنزون ​​هستند و برای گیاهخواران عالی هستند. علاوه بر این که لب های شما را نرم، صاف و لطیف نگه می دارند، طعم های جذابی مانند نارگیل دارند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا