Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیعمومی

معرفی ۴ کرم و لوسیون دورچشم موثر برای رفع تیرگی و گودی چشم

پوست اطراف چشم نازک ترین و ظریف ترین قسمت پوست صورت شماست. بنابراین کاهش سطح کلاژن در طول زمان، می ‌تواند نواحی اطراف چشم شما را بیشتر در معرض آسیب های پوستی مانند پف، حلقه ‌های تیره، چین و چروک و خطوط ریز قرار دهد. بنابراین استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی و همچنین کاهش چروک ها بسیار مفید است.

افزودن کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی به رژیم مراقبت از پوست می تواند به کاهش نشانه های قابل مشاهده پیری و خستگی در اطراف چشم شما کمک کند و مراقبت لازم را در این ناحیه حساس به عمل بیاورد.

محصولات مراقبت از چشم متفاوت از محصولات مراقبت از پوست صورت هستند و استفاده از آنها در اطراف چشم بسیار مهم است. لازم است بدانید که استفاده از کرم صورت در ناحیه چشم در واقع می تواند آن را تحریک کند و به جای محافظت باعث آسیب بیشتر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرم و لوسیون دور چشم برای رفع تیرگی و گودی و نحوه استفاده از آنها لطفا تا انتها با ما در این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

کرم دورچشم چیست

کرم دور چشم برای استفاده در ناحیه اطراف پلک و رفع مشکلات زیر چشم طراحی شده است. ما می دانیم که کرم دور چشم رطوبت و آبرسانی به ناحیه اطراف چشم را تامین می کند، اما چرا این همه بحث در مورد کرم دور چشم وجود دارد؟ افراد زیادی وجود دارند که از مرطوب‌ کننده ‌های عمومی در سراسر صورت استفاده می ‌کنند؛ بنابراین چه چیزی یک مرطوب ‌کننده عمومی صورت را از کرم دور چشم متمایز می ‌کند؟

بیایید ابتدا روی پوست اطراف چشم تمرکز کنیم. پوست اطراف چشم در مقایسه با سایر نواحی صورت بسیار نازک ‌تر، ظریف ‌تر و شکننده ‌تر است. به همین دلیل پوست اطراف چشم شما بیشتر مستعد خشکی است. از آنجایی که این ناحیه بیشتر مستعد خشکی است، معمولا اولین علائم پیری مانند چین و چروک پای کلاغی و خطوط ریز در آن ظاهر می شود.

بطورکلی تولید چربی طبیعی پوست پس از دوره بلوغ به تدریج کاهش می‌ یابد و باعث می ‌شود پوست ما خشک شود، اما پوست اطراف چشم که غدد چربی کمتری دارد خیلی سریع تر دچار خشکی می شود. از آنجایی که پوست اطراف چشم‌ ها به طور طبیعی بسیار نازک‌ تر از سایر قسمت‌ های صورت ما است، بیشتر در معرض آسیب‌ های ناشی از نور خورشید و علائم قابل مشاهده پیری مانند خشکی، حلقه ‌های تیره، خطوط ریز و چین و چروک است. به همین دلیل است که پوست لطیف و تشنه اطراف چشم ما به شدت به دنبال آبرسانی است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که پوست ظریف اطراف چشم شما به دلایل دیگر نیز ممکن است خشک شود. خشکی پوست دور چشم می تواند ناشی از کم آبی پوست، پاک نکردن صحیح آرایش چشم، شرایط آب و هوایی، آلرژی، پاکسازی بیش از حد با آب داغ و در نهایت، ژنتیک شما باشد. خطوط ریز و چین و چروک ها معمولا در اواخر دهه ۲۰ و ۳۰ سالگی در اطراف چشم ظاهر می شوند.

کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی از ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان ‌ها، مواد ترمیم ‌کننده پوست، نرم‌ کننده ‌ها، اسیدهای چرب و کلاژن به ‌طور ایمن برای پوست ظریف و نازک دور چشم ساخته شده ‌اند. فرمولاسیون کرم و لوسیون دور چشم مانع مسدود شدن منافذ اطراف چشم شده و آبرسانی و تغذیه را برای پوست فراهم می کنند. منافذ مسدود شده پوست اطراف چشم می تواند منجر به برآمدگی های ناخوشایند، ریز و سفید رنگی به نام میلیا یا کیست میلیوم شود.

کرم دورچشم چیست
کرم دورچشم چیست

ترکیبات موجود در کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی

کرم و لوسیون های دور چشم معمولا حاوی مواد بسیار تخصصی برای تغذیه و ترمیم پوست ظریف اطراف چشم هستند. برخی از موادی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از:

روغن قهوه

روغن قهوه یکی از مواد ضروری کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی است. روغن قهوه منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها و دارای خواص ضد التهابی است که نه تنها به حفظ سلامت پوست کمک می کند، بلکه پف و تورم را که می تواند به صورت کیسه های زیر چشم ظاهر شود، کاهش می دهد. کافئین موجود در روغن قهوه به بهبود گردش خون و کاهش سیاهی دور چشم کمک می کند. روغن قهوه همچنین دارای تانن است، یک ترکیب طبیعی که به انقباض رگ‌ های خونی کمک می ‌کند و گردش خون را بهبود می‌ بخشد. در نتیجه به کاهش پف و سیاهی دور چشم بسیار کمک می‌ کند.

اسید هیالورونیک

هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و این توانایی منحصر به فرد را دارد که تا چندین برابر وزن خود آب ابقاء کند. با این حال، با افزایش سن، سطح اسید هیالورونیک در پوست ما شروع به کاهش می کند. استفاده از کرم و لوسیون دور چشم غنی شده با اسید هیالورونیک می تواند به بازگرداندن رطوبت از دست رفته به پوست شما کمک کرده و باعث نرمی و لطافت به پوست دور چشم ها می شود.

روغن دانه چیا

روغن دانه چیا یکی دیگر از مواد طبیعی است که باید هنگام خرید کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی در نظر بگیرید. روغن دانه چیا، سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و آنتی اکسیدان ها است که به حفظ سطح رطوبت پوست کمک کرده و باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک دور چشم می شود. از آنجایی که روغن دانه چیا سبک است و به راحتی جذب می شود، برای انواع پوست ها مناسب است.

نیاسین آمید

ویتامین B3 که به نام نیاسین آمید نیز شناخته می‌ شود، یک عنصر مهم برای انتخاب کرم و لوسیون دور چشم برای برطرف کردن تیرگی و گودی است. ویتامین B3 برای یکنواخت کردن رنگ پوست بسیار مفید است و به کاهش رنگدانه ها و لکه های تیره به شما کمک می کند. این ویتامین همچنین به کاهش خطوط ریز و چین و چروک به شما کمک کرده و می تواند ظاهر پوست دور چشم را بهبود بخشد.

روغن بادام

روغن بادام سرشار از آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی است و به افزایش رطوبت پوست کمک می کند. این روغن حاوی ویتامین E، K و رتینول است که علائم پیری را درمان کرده و پوست دور چشم را سفت می کند. خواص روشن کنندگی پوست روغن بادام در کاهش لکه های تیره، حلقه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون دور چشم بسیار مفید است. در طب سنتی ماساژ چشم با روغن بادام در کاهش پف دور چشم بسیار توصیه می شود.

پپتیدها

پپتیدها پروتئین های تخصصی سازنده الیاف کلاژن و الاستین در پوست شما هستند. پپتیدها می توانند به بهبودی گودی پوست اطراف چشم شما بسیار کمک کنند.

کوآنزیم Q10

این ماده یک آنتی اکسیدان قوی محلول در چربی است که با افزایش سن، میزان آن کاهش می یابد. CoQ10 می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید و کاهش چین و چروک دور چشم کمک کند.

اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA)

اسیدهای آلفا هیدروکسی، اسیدهای آلی هستند که به طور طبیعی در بسیاری از غذاها و قندهای شیر یافت می شوند. این اسیدهای ملایم در بسیاری از فرمولاسیون های آرایشی برای بهبود بافت و رنگ پوست و صاف کردن چین و چروک های ریز استفاده می شوند. آنها شامل اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک، اسید مالیک، اسید سیتریک و غیره هستند.

رتینوئیدها و رتینول

این دو ماده از مشتقات ویتامین A هستند که می توانند ظاهر چین و چروک را بسیار کاهش دهند. کرم های دور چشم دارای رتینوئید دقیقا برای پوست ظریف دور چشم طراحی شده اند.

هنگام انتخاب کرم و لوسیون دور چشم به دنبال موادی باشید که پوست زیر چشم را آبرسانی، مرطوب و نرم می کنند. پوستی که مرطوب است کمتر دچار چین و چروک و خطوط ریز می شود. اگر به دنبال کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی هستید به دنبال نیاسینامید به عنوان یکی از مواد اصلی باشید. برای مسائلی مانند سیاهی دور چشم و پف کردگی یا گودی، نیز روغن قهوه باید جز اصلی کرم و لوسیون دور چشم انتخابی شما باشد.

فواید استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی
فواید استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی

فواید استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی

کرم های دور چشم مخصوصا برای پوست ظریف زیر چشم فرموله شده اند و فواید زیادی برای رفع نگرانی های خاص این ناحیه از صورت ارائه می دهند. همچنین باید توجه داشته باشید که پوست زیر چشم برخلاف پوست چانه، بینی، گونه ها و پیشانی غدد چربی ندارد. به این ترتیب، پوست دور چشم بیشتر مستعد خشکی است و در صورت عدم رسیدگی می تواند منجر به ایجاد خطوط ریز و چین و چروک شود.

پوست اطراف چشم شما ۱۰ درصد نازک تر از بقیه قسمت های صورت است. کرم های صورت در مرطوب کردن پوست ما به خوبی عمل می کنند، اما برای پوست ظریف دور چشم مناسب نیستند. کرم های صورت اغلب بافت غلیظی دارند و نمی توانند به راحتی به پوست اطراف چشم نفوذ کنند. همچنین کرم ‌های صورت حاوی موادی مانند رایحه ‌های مصنوعی هستند که می‌ توانند پوست ظریف اطراف چشم را تحریک کنند.

دلیل دیگر استفاده از کرم دور چشم این است که پوست اطراف چشم دائما در حال حرکت است. هر بار که لبخند می ‌زنید، اخم می ‌کنید، چشمک می ‌زنید یا حتی پلک می ‌زنید، پوست اطراف چشم ‌های شما حرکت می ‌کند. این حرکات مکرر در طول زمان می تواند منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز شود. اولین نشانه های پیری اغلب در اطراف چشم به صورت خطوط و چین و چروک ظاهر می شود. استفاده از کرم دور چشم می تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست شما در طول زمان کمک کند. سایر فواید استفاده از کرم و لوسیون دور چشم عبارتند از:

از پیری پوست جلوگیری می کند

یک کرم خوب برای دور چشم، سرشار از آنتی اکسیدان است که از روند پیری پوست جلوگیری کرده و با آن مقابله می کند. کرم های مناسب دور چشم برای رفع چین و چروک با افزایش تولید کلاژن عمل می کنند.

خستگی چشم را کاهش می دهد

استفاده از کرم دور چشم استرس و خستگی چشم ها را کاهش می دهد. خنک کننده های طبیعی موجود در این محصولات باعث آرامش چشم ها می شوند.

پف چشم را به حداقل می رساند

تورم چشم ها را می توان با استفاده منظم از کرم و لوسیون های دور چشم کاهش داد. این محصولات با افزایش گردش خون پف دور چشم را به حداقل می رساند.

کاهش ظاهر حلقه های تیره

کرم های دور چشم برای رفع سیاهی با عوامل روشن کننده و رفع پیگمانتاسیون پوست پر شده اند. این محصولات پوست اطراف چشم را تسکین می دهند، گردش خون را افزایش و خطوط تیره را کاهش می دهند و در نهایت سیاهی دور چشم را کاهش می دهند.

آبرسانی عمیق

فرمول بهترین کرم و لوسیون های دور چشم برای آبرسانی عمیق پوست خشک زیر چشم طراحی شده است. آبرسانی عمیق از پیری پوست نیز جلوگیری می کند. کرم های دور چشم جذب سریع و نفوذ زیادی دارند. این امر به درمان سیاهی دور چشم، خطوط ریز و چین و چروک و پلک های متورم بسیار کمک می کند.

پوست لطیف را تقویت می کند

کرم و لوسیون های دور چشم باعث افزایش تولید کلاژن می شوند که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و پوست ظریف دور چشم را تقویت می کند. یک کرم دور چشم کاملا طبیعی در صورت استفاده روتین به حفظ نرمی و کاهش لکه های اطراف چشم کمک می کند.

بهترین کرم دور چشم
بهترین کرم دور چشم

بهترین کرم دور چشم

تیرگی دور چشم اغلب به دلیل خستگی یا کمبود خواب به وجود می آید. این مشکلات همچنین می توانند به دلیل ژنتیک نیز رخ دهند، زیرا پوست زیر یا اطراف چشم به طور طبیعی رنگ تیره تری دارد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلرژی ها، سیکل های قاعدگی و سن نیز از عوامل مهم ایجاد تیرگی و گودی دور چشم هستند.

برای پنهان کردن سیاهی دور چشم ناشی از ژنتیک و هایپرپیگمانتاسیون، کرم دور چشم مرطوب کننده حاوی روشن کننده و کانسیلر گزینه خوبی است.

در مقابل کرم دور چشم آبرسان و مرطوب کننده چین و چروک ها را پر کرده و سطح پوست را صاف می کند. برای هر نوع سیاهی یا تیرگی دور چشم، می توانید به دنبال کرم های حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین C و رتینوئید باشید. این ترکیبات از تولید کلاژن در بدن حمایت می کنند و ظاهر پوست دور چشم را بهبود می بخشند.

برای برطرف کردن گودی دور چشم باید به دنبال کرم هایی باشید که بتوانند به حجیم شدن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک به شما کمک کنند. بهترین کرم های دور چشم باید حاوی ترکیباتی باشند که باعث بهبود تولید کلاژن و در نتیجه شادابی و جوانی بیشتر پوست شما شوند.

قیمت کرم دور چشم

کرم های دور چشم محصولات بهداشتی و آرایشی هستند که در انواع مختلفی در بازار یافت می شوند. این کرم ها توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام از این محصولات می تواند خواص ویژه ای را ارائه دهند. تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی کرم های دور چشم را از مواد مختلفی تولید می کنند.

این محصولات ممکن است حاوی ترکیب شیمیایی یا طبیعی خاصی باشند که به بهبود مشکلات دور چشم شما کمک می کنند. قیمت کرم دور چشم می تواند با توجه به نوع برند، ترکیبات موجود در آن و بسیاری از عوامل دیگر متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت کرم دور چشم می توانید به سایت های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی یا داروخانه ها مراجعه کنید.

کرم دور چشم دکتر ژیلا

کرم دور چشم دکتر ژیلا یک محصول آرایشی و بهداشتی ساخت کشور ایران است. این محصول ایرانی به دلیل داشتن ترکیبات ضد چروک، ضد کبودی و بسیاری از ترکیبات دیگر، فواید بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. این کرم همچنین خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد. استفاده مداوم از این کرم می تواند باعث کاهش چین و چروک و رفع تیرگی و گودی زیر چشم شود.

مهمترین مشخصه کرم دور چشم دکتر ژیلا درمان چین و چروک‌ و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست دور چشم است. این محصول به دلیل داشتن کوآنزیم ۱۰Q از افتادگی و پیری پوست دور چشم نیز جلوگیری می کند و باعث تقویت و کاهش سیاهی دور چشم می شود. برخی از ترکیبات مهم کرم دور چشم دکتر ژیلا شامل عصاره آلوئه ورا، رتینول، ویتامین E، روغن دانه انگور، آلانتوئین، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، ویتامین C و اسید لاکتیک است.

قیمت کرم دور چشم
قیمت کرم دور چشم

کرم دور چشم برای رفع سیاهی

از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک است، بیشتر در معرض عوامل محیطی (مثل اشعه ماورا بنفش) قرار خواهد گرفت. کرم های دور چشم به طور خاص با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده اند. در نتیجه این محصولات غنی‌ تر و حاوی روغن های طبیعی بیشتری هستند.

علاوه بر محرک‌ های فیزیکی، پوست اطراف چشم به شدت تحت تأثیر مایع لنفاوی ما قرار می‌ گیرد؛ بنابراین اگر نمک بیش از حد مصرف کنیم یا التهاب نهفته داشته باشیم پوست دور چشم دچار مشکل خواهد شد. همه این عوامل در ظاهر شدن علائم پیری مانند چین و چروک پنجه کلاغی یا حتی پف و سیاهی دور چشم نقش دارند. کرم های دور چشم با فرمولاسیون مختلف می توانند شما را از شر سیاهی دور چشم خلاص کنند. برخی از مواد اولیه که باید در کرم دور چشم مخصوص رفع سیاهی وجود داشته باشندعبارتند از:

ویتامین سی

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که افزودن آن به روال درمان، رادیکال های آزاد ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش را کاهش می دهد. در کرم ‌های دور چشم، ویتامین C از تولید ملانین جلوگیری می‌ کند و در عین حال باعث روشن شدن رنگدانه ‌ها و لکه‌ های قهوه ‌ای دور چشم می ‌شود.

نیاسین آمید

نیاسین آمیدها برای برطرف کردن لک ها عالی هستند، زیرا تولید سبوم در پوست را کنترل می کنند. این ترکیب شیمیایی همچنین به کاهش هایپرپیگمانتاسیون کمک می کند و تولید کلاژن را در پوست افزایش می دهد. نیاسین آمیدها در کرم های دور چشم، یک ماده با ارزش برای بهبود رنگ ناهموار پوست هستند که باعث رفع سیاهی دور چشم می شوند.

کرم دور چشم الارو

کرم دور چشم الارو یک محصول بسیار مفید برای برطرف کردن چین و چروک، تیرگی و گودی دور چشم است. این محصول توسط شرکت الارو کشور کانادا از مواد طبیعی و بسیار مفید تولید و به بازار عرضه می شود. برخی از خواص کرم دور چشم الارو شامل خواص ضد چروک قوی، سفت کننده قوی پوست، داشتن اثرات ضد پیری، مرطوب کننده، افزایش دهنده گردش خون در ناحیه دور چشم، بازسازی کننده و نرم کنندگی است.

این محصول خارجی برای برطرف کردن تیرگی و چین و چروک دور چشم بسیار موثر است و نظر بسیاری از مصرف کنندگان درباره آن مثبت بوده است. این کرم دور چشم باعث جوان سازی و برطرف کردن افتادگی پوست در ناحیه دور چشم می شود. شما به راحتی می توانید کرم دور چشم الارو را از داروخانه ها و بسیاری از سایت های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

قیمت کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره یک محصول ایرانی است که فواید بسیار زیادی را ارائه می دهد. این محصول می تواند به تسکین و جوانسازی ناحیه دور چشم به شما بسیار کمک کند. کرم دور چشم سینره همچنین می تواند علائم رایج پیری که در نتیجه کم آبی بدن یا استرس های محیطی رخ می دهد، را نیز کاهش دهد. این کرم همچنین با آبرسانی و خاصیت احیا کنندگی خطوط ریز و چین و چروک دور چشم را به حداقل می رساند.

از آنجایی که این محصول در داخل کشور تولید می شود، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای اطلاع از قیمت کرم دور چشم سینره می توانید به داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از سایت های فروش محصولات آرایشی مراجعه کنید.

نحوه استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی
نحوه استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی

نحوه استفاده از کرم و لوسیون دورچشم برای رفع تیرگی و گودی

پیروی از این مراحل در استفاده از کرم و لوسیون های دور چشم به شما کمک می کند تا از محصولات مراقبت از پوست خود نهایت استفاده را ببرید. این مراحل عبارتند از:

مرحله ۱ – پاکسازی

تمیز کردن کامل صورت از طریق شستشو برای پاک کردن تمام گرد و غبار، آلودگی و آرایش ضروری است. استفاده از یک شوینده طبیعی خوب، پوست صورت را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی پوست تمیز می کند، منافذ را باز کرده، پوست دور چشم را برای جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست آماده می کند.

مرحله ۲ – تونینگ

استفاده از تونر صورت در یک رژیم خوب مراقبت از صورت برای تقویت پوست سالم بسیار مهم است. تونرهای پوست، پوست را برای جذب بهتر ترکیبات مفید موجود در محصولات آماده می کنند. همچنین به یکدست شدن رنگ پوست، روشن شدن رنگ چهره و آماده سازی پوست برای آرایش کمک می کنند.

مرحله ۳ – کرم دور چشم

کرم دور چشم به سرعت جذب می شود. اگر از سرم صورت استفاده می کنید، سرم را قبل از کرم دور چشم استفاده کنید. برای این کار کرم دور چشم را با انگشت حلقه خود بردارید و دور چشم خود بزنید. استفاده از کرم دور چشم را از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به سمت بیرون حرکت دهید. از نزدیک شدن به مژه ها خودداری کنید.

مرحله ۴ – کرم صورت

همیشه بعد از استفاده از کرم دور چشم از کرم صورت استفاده کنید. از آنجایی که کرم صورت سنگین‌ تر است، جذب آن توسط پوست نسبت به کرم دور چشم زمان بیشتری نیاز دارد.

چه زمانی و چند بار باید از کرم دور چشم استفاده کرد

این محصولات بهداشتی و آرایشی را می توان در هر زمانی از روز استفاده کرد. برای مثال هنگام صبح از یک محصول سبک استفاده کنید تا در زیر آرایش خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین برای به حداقل رساندن احتمال بروز چین و چروک دور چشم به دنبال کرمی باشید که دارای خاصیت ضد آفتاب یا SPF باشد.

هنگامی که عصرها از کرم دور چشم استفاده می کنید، مواد شیمیایی زمان بیشتری دارند تا به پوست شما نفوذ کنند. برای این زمان بهتر است، کرم دور چشم غلیظ تری را انتخاب کنید که دارای اجزای مرطوب کننده باشد، اما بهتر است ترکیبات ضد آفتاب یا SPF نداشته باشد. با این حال، صرف نظر از زمان، فقط باید هر ۱۲ ساعت یک بار از کرم دور چشم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا