Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتی

بررسی فواید و عوارض مهم ماسک لایه بردار پوست زغال فعال (کربن اکتیو)

سلامت و حفاظت از پوست تاثیر مستقیمی بر زیبایی دارد. بنابراین برای حفظ زیبایی و سلامت پوست صورت از انواع ماسک های مغذی و لایه بردار استفاده می شود. ماسک لایه بردار زغال فعال یکی از انواع پرکاربرد از ماسک های صورت محسوب می شود. با استفاده از ماسک لایه بردار زغال فعال می توان علاوه بر حذف سلول های مرده موجب بسته شدن منافذ باز پوست شد. فواید ماسک لایه بردار زغال سنگ با افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی موجب طراوت و شادابی پوست صورت خواهند شد. از دیگر مزایا مصرف لایه بردار زغال فعال ضد آکنه و ضد باکتری بودن آن است. انواع ماسک لایه بردار زغال فعال توسط شرکت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. برای خرید ماسک لایه بردار زغال فعال و اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید.

قیمت این ماسک ها تا حدود زیادی به قیمت زغال فعال در بازار وابسته است. در ادامه با بررسی قیمت و نحوه خرید و فروش این ماسک همراه ما باشید.

ماسک لایه بردار زغال فعال چیست

سلول های مرده پوست به صورت لایه ای روی پوست انباشته می ‎شوند. لایه برداری با حذف سلول‎های مرده از منافذ پوست امکان جذب مواد مغذی را فراهم می کند. این فرآیند سبب بهبود لایه ‎های بالایی پوست گردیده و به بسته شدن و یا کوچکتر شدن منافذ باز پوست کمک می کند. با استفاده از لایه ‎بردارهایی نظیر لایه بردار زغال فعال می توان میزان اکسیژن و گردش خون را در پوست افزایش داده و به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک نمود. درخشش چشمگیر پوست و مشاهده نشانه های سلامتی از مزایا و فواید مصرف ماسک لایه بردار زغال فعال است.

استفاده از ماسک لایه بردار زغال فعال بخصوص برای پوست های چرب گزینه‌ای عالی در درمان تدریجی پوست است. کربن فعال ماده اصلی پاک‌کننده پوست در این ماسک بوده و بعلاوه ترکیبات مغذی دیگری را نیز شامل می‌شود. این ماسک با حذف لایه کدر و مرده پوست قادر است تا چرخه سلولی و روند بازسازی پوست را تحریک نماید.

فواید ماسک زغال فعال برای پوست های چرب و خشک و حساس

با استفاده از ماسک لایه بردار کربن فعال برای انواع پوست می توان لکه‌ها و تیرگی ‌های پوست را از بین برده و از تجمع سلول‌های مرده، آلودگی و چربی در منافذ پوستی ممانعت نمود. این امر از بروز آکنه نیز ممانعت کرده و پوستی شاداب و باطراوت به ارمغان می آورد.

این ماسک با تغذیه میکروبیوم‌ها به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و ترشح چربی پوست را تنظیم می کند. با کاربرد ماسک زغال می توان پوستی صاف، مات و کاملا با نشاط داشت. این ماسک برای انواع پوست های چرب و خشک و حساس قابل استفاده بوده و موجب ایجاد حس طراوت و شادابی در پوست صورت خواهد شد. قیمت انواع این ماسک به قیمت زغال فعال وابسته بوده و می تواند مقادیر مختلفی را در گیرد.

مزایا مصرف ماسک لایه بردار زغال فعال

زغال فعال موجود در این ماسک قادر است تا باکتری‎ ها، سموم، مواد شیمیایی مختلف، خاک و میکرو ذرات دیگر را از سطح پوست حذف نماید. در ادامه این مطلب از جهان شیمی فیزیک به برخی از فواید ماسک کربن بلک اشاره شده است.

  • موجب کوچکتر شدن منافذ پوستی می گردد.
  • میزان چربی پوست را متعادل می کند.
  • موجب درمان و بهبود آکنه می گردد.
  • پوست را به صورت عمیق پاکسازی می کند.
  • موجب تسکین، التیام و ترمیم زخم های قدیمی پوست می گردد.
فواید و مزایا مصرف ماسک لایه بردار زغال فعال برای انواع پوست
فواید و مزایا مصرف ماسک لایه بردار زغال فعال برای انواع پوست

نحوه استفاده از ماسک لایه بردار زغال فعال

ابتدا باید مقدار متعادلی از ماسک بر روی پوست خشک قرار داده شود. سپس باید ماسک به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی پوست صورت قرار گیرد. سپس با دست مرطوب به صورت دایره ای پوست را ماساژ داده تا عمل گرما دهی فعال گردد. درنهایت ماسک را با یک پد پنبه‌ای خیس از روی پوست پاک نموده و پوست با آب ولرم شستشو داده شود. این ماسک  باید ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده شود. این محصول بسیار ملایم و استاندارد است و می توان آن را در انواع پوست های چری و خشک و مستعد آکنه و حتی حساس استفاده نمود.

ماسک لایه بردار زغال فعال و عسل

از این ماسک برای مرطوب کردن پوست و رفع آلودگی های موجود در روی پوست استفاده می شود. این ماسک از نقش لایه برداری بسیار قوی برخوردار است. یک قاشق زغال فعال و یک قاشق عسل و یک قاشق گلاب برای تهیه این ماسک نیاز است. پس از مخلوط این سه ماده، باید آن را بر روی پوست قرار داد. سپس با گذشت ۱۵ دقیقه پوست را شسته و از آبرسان مناسب نوع پوست استفاده گردد.

کاربرد ماسک لایه بردار زغال فعال و ماست

برای رفع تیرگی پوست و آبرسانی آن از این ماسک استفاده می شود. با کمک این ماسک می توان منجر به رفع التهابات پوستی نیز شد. مخلوط یک قاشق پودر زغال فعال و یک قاشق ماست و یک قاشق گلاب برای ساخت این ماسک کافیست. پس از آماده سازی ماسک باید به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست قرار گیرد و سپس شسته شود.

قیمت خرید و فروش ماسک لایه بردار زغال فعال

قیمت این ماسک تحت تاثیر شرکت تولید کننده و خارجی یا ایرانی بودن محصول قرار دارد. انواع خارجی به مراتب از قیمت های بالاتری برخوردارند. برای خرید انواع ماسک لایه بردار کربن فعال می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام نمود. قیمت این نوع ماسک به ماده اولیه آن یعنی قیمت زغال فعال وابسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا