Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی

سالهاست، انسان ها به دنبال درمان های امن، بی ضرر، برگشت ناپذیر و سریع هستند تا بتونند چربی های مزاحم را با سختی بسیار کمتری از بین ببرند و طعم شیرین کاهش وزن را بچشند. ولی امروزه این رویا دست یافتنی شده است.

ترواسکالپ انقلاب فوق العاده صنعت لاغری است، که به روزترین فناوری شکل دهی را بدون عمل جراحی و از طریق یک روش امن و بی ضرر، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون امکان تجمع دوباره چربی را به شما ارائه می دهد. در واقع با توجه به آخرین نتایج تجقیقات معتبردانشگاهی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در حوزه لاغری و تناسب اندام در جهان، ترواسکالپ تنهار وش سریع، بدون بازگشت، بی ضرر برای درمان چاقی است که خوشبختانه این تکنولوژی وارد کشورما نیز شده است. از آن در تعداد محدودی از کلینیک های لاغری در تهران استفاده می شود اگر می خواهید با این روش درمانی لاغر شوید, این مقاله اطلاعات مفید در مورد چگونگی عملکرد دستگاه در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید.

ترواسکالپ چیست؟

 

ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی
ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی

ترواسکالپ یک فناوری پیشرفته، بدون عوارض جانبی، بدون بازگشت و غیر تهاجمی در جهان برای لاغری و کاهش سایز است. این دستگاه مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) است. به عبارت ساده روش کار ترواسکالپ ساطع کردن فرکانس رادیویی به طور مستقیم به سلول های چربی زیر پوست است . انرژی این فرکانس رادیویی باعث افزایش دمای داخلی سلول های چربی در آن منطقه خاص بدن شما می شود و چربی ها را از بین می برد. سپس بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی بی فایده را از طریق یک روش بیولوژیکی حذف می کند، و این گونه است که چربی سوزی رخ می دهد.

ترواسکالپ چگونه انجام می گیرد؟

استفاده از ترواسکالپ به صورت سرپایی بدون نیاز به عمل جراحی یا بیهوشی انجام می شود. در این روش پس از انتخاب منطقه مورد نظر، استفاده از یک دستگاه مخصوص و ساطع کردن فرکانس رادیویی در ناحیه مورد نظر، سوزاندن چربی ها در محل انتخابی آغاز می شود. گرمایی که به این صورت وارد بدن می شود ،هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و به ذوب شدن چربی بدن را تسهیل می کند. این تکنیک باید با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار گیرد تا نتایج بهتری از ترواسکالپ به دست آید.

مراحل انجام ترواسکالپ

  1. محل مورد نظر برای سوزاندن چربی را انتخاب کنید
  2. دریافت مشاوره توسط پزشک (همراه با آزمایش های اینبادی و کوانتومی)
  3. ضخامت چربی را اندازه گیری کنید.
  4. مشخص کردن تعداد و محل قرارگیری پروب ها مشخص شود
  5. تنظیمات دستگاه بر اساس مشخصات فردی و ضخامت چربی
  6. استفاده از دستگاه ترواسکالپ
  7. تاباندن فرکانس رادیویی در ناحیه مورد نظر به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
  8. شروع به سوزاندن چربی ها به وسیله گرمای ایجاد شده

فرایند انجام ترو اسکالپ

با توجه به ابعاد محل درمان، میزان لایه چربی انباشته شده و تعداد ناحیه های مورد نظر برای درمان، این فرایند بین ۱۵ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. قبل از شروع، پزشک معالج مقداری ژل به قسمت های مختلف بدن می زند. سپس دستگاه را به گونه ای حرکت می دهند که امواج رادیویی به مناطق مورد نظر ساطع شود و گرما را به لایه چربی زیر پوست و ماهیچه ها وارد می کند. پس از پروسه ترواسکالپ، پوست شما ممکن است برای چند ساعت ملتهب شود. همچنین ممکن است توده ها و گره هایی در نواحی درمان شده ایجاد شود. وجود این گره ها طبیعی است و پس از چند هفته از بین می رود. پس از اتمام پروسه، فرد می تواند بلافاصله فعالیت روزانه خود را آغاز کند.

نحوه  عملکرد دستگاه ترواسکالپ

ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی
ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی

ترواسکالپ آی دی یک تکنیک فناوری کاملاً مبتنی بر rf است که نتایج اثبات شده بالینی را برای برجستگی بدن فراهم می کند. سازگاری بیش از حد این دستگاه درمان اجازه می دهد تا درمان های در نظر گرفته شده برای بیماران در مناطق خاص بدن به طور همزمان با توجه به خواست بیمار، در یک پروتکل درمان ۱۵ دقیقه ای انجام شود. با استفاده از دوران نات، تروسکالپ سلول های چربی خود را در دمای بالای ۴۶ درجه سانتیگراد در معرض RF معاصر قرار می دهد و باعث می شود تا ۲۴٪ ضخامت چربی در حداکثر ۱۲ هفته نابجا شود، و تغییرات مشاهده شده پس از ۴ هفته آغاز خواهد شد. دارد.

کنترل دما ترو اسکالپ آی دی

دمای پوست به طور منظم نظارت می شود و انتقال انرژی به طور اتوماتیک تنظیم می شود تا دمای بالای ۴۵ درجه سانتی گراد در بافت چربی ها است، در حالی که دمای پوست ۳ تا ۴ درجه سانتی گراد خنک تر و پایین تر تنظیم می شود.

این تکنولوژی اختصاصی که دارای فرکانس پایین و انتقال انرژی یکنواخت است، برای درمان کل لایه چربی به کار می رود و روش آن به صورت نفوذ از سطح پوست تا ماهیچه می باشد.

کاربرد و مزایای استفاده از دستگاه ترواسکالپ

این دستگاه دارای مزایای زیادی است، علاوه بر اینکه ترواسکالپ یک درمان غیر جراحی محبوب است, دارای مزایای زیر می باشد

  • خلاص شدن از شر چربی های انباشته شده
  • رفع چربی های مقاوم که با ورزش از بین نرفته اند
  • کانتورینگ و عضله سازی
  • ایمن، بدون ایجاد درد و بدون نیاز به دوره نقاهت
  • قابل استفاده در تمام نقاط بدن
  • بدون ایجاد عارضه و مشکلات پوستی
  • بدون ایجاد حس درد ( حس مانند ماساژ سنگ داغ) و مرگ سلولی برای چربی ها
  • نتیجه دائمی
  • کاهش سلولیت
  • لاغری موضعی در قسمت های گوناگون بدن مانند غبغب، شکم، بازو، ران و…
  • کاملا غیر تهاجمی

کاندیدای مناسب برای انجام ترواسکالپ

کاندیدای مناسب برای استفاد ه از ترواسکالپ همه افراد در هر سنی،  وزن، رنگ پوست، جنس و… دارای چربی های انباشته شده هستند ، می باشند.

عوارض ترواسکالپ

استفاده از دستگاه ترواسکالپ عوارض جانبی ندارد و به از بین بردن چاقی در کوتاه ترین زمان ممکن بدون عمل جراحی و ایجاد درد کمک می کند.

هزینه ترواسکالپ

هزینه ترواسکالپ توسط مرکز و کلینیک درمانی وسابقه کاری پزشک متخصص و ناحیه مورد نظر برای درمان تعیین می شود.

اقدامات قبل از استفاده از دستگاه ترو اسکالپ

  • انتخاب کلینیک و مرکز درمانی معتبر
  • مشخص کردن نواحی مورد نظر برای حذف چربی
  • استفاده از رژیم های مناسب قبل از درمان

مراقبت های بعد از ترواسکالپ

ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی
ترواسکالپ چیست؟ جدیدترین تکنولوژی لاغری موضعی

استفاده از دستگاه ترواسکالپ برای ازبین بردن چربی های انباشته شده در بدن نیاز به مراقبت های خاصی ندارد. فقط باید با داشتن رژیم و انجام تمرینات ورزشی مناسب برای رسیدن به نتیجه مناسب تلاش کرد.

نتایج و اثرات استفاده از یک دستگاه ترواسکالپ

عواقب و پیامدهای استفاده از این ابزار در اولین جلسه استفاده از دستگاه برای چربی سوزی قابل توجه است است و پس از چند جلسه به اندام مورد نظر خود خواهید رسید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای ترواسکالپ

با توجه به مساحت نواحی که بیمار نیاز دارد تا چربی های آن ازبین برود  و پس از مشورت با یک کارشناس، تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این پروسه مشخص می شود.

اکثریت از دست می دهد تقریبا ۲۴٪ از چربی سطح در مجاورت درمان شده در یک مشاوره. با تکیه بر نتیجه مورد نظر فرد مبتلا، یک تا دو دوره بیش از ۲ تا سه ماه تأیید می شود.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا