Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

مزایای قرص ایکونیل برای جوانسازی پوست و جلوگیری از ریزش مو

قرص ایکونیل یک مکمل پوست، مو و ناخن فوق العاده مفید برای سلامتی و زیبایی است. این مکمل حاوی مقدار مناسبی از مواد مغذی است که به حمایت از موهای زیبا، ناخن های قوی و پوستی شاداب کمک می کند. این فرمول نوآورانه، مواد مغذی حیاتی بدن شما را برای حمایت از زیبایی طبیعی شما از درون تامین می کند.

ویتامین B به متابولیسم انرژی کمک می کند و بیوتین به حفظ سلامت مو کمک می کند. سایر ترکیبات با تولید و تشکیل کلاژن به شادابی پوست کمک می کنند. بطور کلی ترکیبات موجود در فرمولاسیون قرص ایکونیل به سلامت پوست و مو کمک کرده و مانع از ریزش یا نازکی مو می شود. این مکمل همچنین از شکنندگی ناخن ها جلوگیری کرده و رشد آنها را افزایش می دهد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با مزایای مصرف قرص ایکونیل برای سلامت پوست و موی ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

قرص ایکونیل برای چیست

قرص ایکونیل بهترین مکمل پوست، مو و ناخن است. این مکمل حاوی ترکیباتی است که از نظر بالینی برای تقویت موهای ضخیم، درخشان و ناخن های قوی و همچنین پوست سالم و صاف مورد مطالعه قرار گرفته اند. برخی از آنها شامل ویتامین های B7، B5 و B6 هستند. آنها از تشکیل سالم کراتین پشتیبانی می کنند – بلوک های سازنده موهای قوی، براق و ناخن های ضخیم و انعطاف پذیر.

همچنین به تولید کلاژن که یک پروتئین حیاتی برای سلامت پوست و ناخن شماست، کمک می کنند. مشکل این است که ما در طول زمان کلاژن کمتری تولید می کنیم. مکمل ‌های حاوی کلاژن فعال زیستی می ‌توانند به ما در مقابله با سن و حفظ سطح جوانی کلاژن کمک کنند. نتیجه تولید کلاژن در بدن پوست و ناخن های سالمی است که می توانید در مورد آنها احساس خوبی داشته باشید.

بسیاری از مکمل ها برای رشد مو و ناخن سالم شامل بیوتین هستند. بیوتین یکی از ویتامین های گروه B است که برای متابولیسم پروتئین هایی است که از مو، پوست و ناخن های سالم حمایت می کند، ضروری است. بیوتین در کنار سایر ترکیبات موجود در فرمولاسیون ایکونیل برای جوان سازی مو و ناخن های شما کار می کند و باعث تقویت و رشد مو می شود. شما می ‌توانید بیوتین را از غذاها دریافت کنید، اما مکمل‌ های بیوتین تغذیه ‌ای را نیز می توانید برای دریافت این ریزمغذی مصرف نمایید.

مزایای مصرف قرص ایکونیل

ایکونیل حاوی ترکیبی جامع از مواد مغذی است که ظاهر و رشد سالم مو، پوست و ناخن ما را تقویت می کند. این سه بافت، سیستم پوششی را تشکیل می ‌دهند که بزرگترین سیستم بدن و تنها سیستمی است که هرگز رشد نمی‌ کند. در نتیجه، دارای نیازهای غذایی استثنایی است که حتی با سالم ترین رژیم غذایی نیز به آسانی به دست نمی آید.

ظاهر مو، پوست و ناخن ما مستقیما بر سلامت ما تاثیر نمی گذارد، اما نمی توان تاثیر آن را بر احساس روزانه ما نسبت به خودمان انکار کرد. این فرمول برای برآوردن نیازهای تغذیه ای برای بافت مو، پوست و ناخن طراحی شده است.

رشد سالم مو، پوست و ناخن ما به سطوح استثنایی بیوتین نیاز دارد – بسیار بالاتر از آنچه در هر رژیم غذایی یا مولتی ویتامین معمولی وجود دارد. ما همچنین سطوح بالایی از گوگرد آمینواسیدهای سیستئین و متیونین نیاز داریم زیرا گوگرد برای ساختار مو، پوست و ناخن ما بسیار حیاتی است.

مو، پوست و ناخن سالم ما همچنین به بیش از دو جین ماده مغذی ضروری دیگر نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که شما تمام آنچه را که برای ایجاد زیباترین مو، پوست و ناخن در بیرون نیاز دارید را دریافت می کنید.

ایکونیل حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم است. مولکول های پروتئین می توانند از دو روش با تارهای مو تعامل می کنند. آنها می توانند به الیاف مو نفوذ کنند یا روی سطح مو بمانند و یک پوشش ظریف در سراسر ساقه مو تشکیل دهند.

این دو مکانیسم به طور قابل توجهی در نتایج و تأثیر آنها بر کیفیت مو متفاوت است و همچنین به نوع پروتئین مورد استفاده بستگی دارد. قطعات مولکولی کوچک پروتئین می توانند به الیاف مو نفوذ کنند. آنها از سوراخ های کوتیکول عبور می کنند و ممکن است به داخل قشر مو نفوذ کنند. این مولکول های پروتئینی عمدا به اندازه ای ساخته می شوند تا بتوانند به راحتی به داخل موها نفوذ کنند.

فواید مصرف قرص ایکونیل
فواید مصرف قرص ایکونیل

فواید پروتئین هیدرولیز شده گندم موجود در قرص ایکونیل

پروتئین های با وزن مولکولی بالا با اندازه های مولکولی بزرگ نمی توانند از کانال های کوتیکول عبور کنند. از اینرو پروتئین موجود در فرمولاسیون ایکونیل هیدرولیز شده است.

این مولکول های پروتئینی یک پیوند کووالانسی ضعیف با کراتین مو ایجاد می کنند که کل ساقه مو را می پوشاند. این فیلم ظریف محلول در آب است و شانه زدن آن را آسان می کند و صافی و درخشندگی سطح را بهبود می بخشد. پروتئین ها فواید متعددی برای موها دارند که در ادامه شرح داده شده است.

بهبود صافی سطح

پوشش پروتئینی محافظ روی هر ساقه مو، سطح را صاف ‌تر می ‌کند و آسیب ‌های وارد شده به الیاف را به حداقل می‌ رساند و شانه کردن یا برس زدن آن را آسان ‌تر می‌ کند.

کاهش آسیب کوتیکول

کوتیکول خارجی ترین لایه ساقه مو است. همچنین این اولین محل تعامل برای مواد فعال آرایشی است، به همین دلیل است که آسیب آنها باید به سرعت درمان شود.

تکه های پروتئین نه تنها شکاف های امتداد خط کوتیکول را پر می کنند، بلکه اجزای آسیب دیده کوتیکول را نیز سیمان می کنند. با انجام این کار، این آسیب بیشتر از وقوع را به حداقل می رساند.

شکنندگی تارهای مو

درمان های شیمیایی و فیزیکی می تواند مو را خشک، شکننده و متخلخل کند. این شکنندگی در انتهای دوشاخه، تارهای ضعیف و زبری هنگام لمس مو مشهود است. فرمولاسیون پروتئین به ترمیم پروتئین های از دست رفته و افزایش یکپارچگی تارهای مو کمک می کند.

درخشش مو

طبق مطالعات میکروسکوپی، استفاده از پروتئین روی موها در واقع می تواند درخشندگی آن را بهبود ببخشد. این احتمالا به این دلیل است که پروتئین‌ ها سطح مو را صاف ‌تر می‌ کنند و به تراز کردن کوتیکول کمک می‌ کنند، که سپس نحوه پخش نور از آن را بهبود می ‌بخشد.

بازیابی استحکام از دست رفته الیاف مو برای بهبود سلامت کلی آن بسیار مهم است. درمان های شیمیایی، به ویژه سفید کردن اکسیداتیو، منجر به ریزش قابل توجه پروتئین در مو شده و آن را متخلخل و شکننده می کند.

آبرسانی موها

پروتئین ها و اسیدهای آمینه مرطوب کننده های آلی هستند که توانایی جذب مولکول های آب را دارند. بنابراین، درمان های پروتئینی می تواند سطح رطوبت مو را بهبود ببخشند و مشکل خشکی مو را برطرف کنند.

مواجهه شدید و مکرر با چنین درمان ‌های خشن موها را از داخل خالی می ‌کند و باعث ایجاد ترک‌ هایی در ماتریکس کورتکس می ‌شود که زیر میکروسکوپ قابل مشاهده است. پروتئین‌ های مولکولی اندازه‌ های کوچک ‌تر می ‌تواند به عمق قشر مو نفوذ کرده و فضاهای خالی را پر کنند و موها را قوی ‌تر کند.

چندین مطالعه علمی بهبود استحکام کششی مو را پس از درمان پروتئین نشان داده است. پروتئین هیدرولیز شده گندم، برنج هیدرولیز شده و کراتین هیدرولیز شده در این زمینه بسیار موثر هستند.

قیمت قرص ایکونیل
قیمت قرص ایکونیل

فواید اسپرولینا موجود در قرص ایکونیل

اسپیرولینا سرشار از پروتئین است که برای رشد و استحکام مو ضروری است. همچنین حاوی ویتامین A است که یک ویتامین کلیدی برای سلامت پوست سر و جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر است. یکی دیگر از مواد مغذی مهم موجود در اسپیرولینا آهن است که به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می کند و می تواند از نازک شدن یا ریزش بیش از حد موها جلوگیری کند.

اسپیرولینا مملو از مواد مغذی است که می تواند برای مو و پوست سر مفید باشد. این ترکیب حاوی مقادیر بالایی پروتئین است که به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند. همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری است که می تواند سلامت پوست سر را بهبود ببخشد و رشد مو را تقویت کند. علاوه بر این، اسپیرولینا سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند از مو در برابر آسیب های ناشی از عوامل محیطی محافظت کند.

گنجاندن اسپیرولینا در روتین مراقبت از مو می تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر موهای شما کمک کند. یکی از راه‌ های استفاده از آن، مخلوط کردن پودر اسپیرولینا با ماسک‌ های مو یا نرم ‌کننده‌ های خانگی است.

اسپیرولینا علاوه بر فوایدی که برای رشد و سلامت مو دارد، می تواند به حالت دادن و درخشندگی موهای شما نیز کمک کند. محتوای بالای اسیدهای چرب موجود در اسپیرولینا به مرطوب نگه داشتن مو کمک می کند و ظاهری براق به آن می بخشد.

اسپیرولینا فواید سلامتی مختلفی از جمله تقویت رشد مو دارد. مطالعات نشان داده است که اسپیرولینا حاوی سطوح بالایی از پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری است که هر دو به رشد موی سالم کمک می کنند. علاوه بر این، اسپیرولینا سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند از پوست سر در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کند.

استفاده منظم از اسپیرولینا روی پوست سر و مو می تواند موهای قوی تر، درخشان تر و ضخیم تری برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین توجه به این نکته مهم است که اسپیرولینا اگرچه می تواند رشد موی سالم را تقویت کند، نمی تواند شرایط زمینه ای مانند آلوپسی یا طاسی با الگوی مردانه و زنانه را درمان کند. بنابراین برای درمان این مشکلات باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

روش مصرف قرص ایکونیل

روزانه ۲ عدد قرص را همراه با وعده غذایی و مقدار کافی آب مصرف کنید. مصرف ایکونیل برای یک دوره ۳ ماهه توصیه می گردد.

قرص ایکونیل چاق کننده است

خیر، ایکونیل کالری کمی دارد بنابراین باعث افزایش وزن نخواهد شد. اما ممکن است شما پس از مصرف این قرص پری صورت را تجربه کنید که برخی آن را به عنوان چاقی در نظر می گیرند. در صورتیکه این مسئله به دلیل کلاژن سازی است که پوست شما را پر و زیباتر می سازد و چین و چروک های سطحی را برطرف می کند.

روش مصرف قرص ایکونیل
روش مصرف قرص ایکونیل

قرص ایکونیل عوارض

ایکونیل در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارضی برای فرد ندارد. این مکمل حاوی گلوتن است بنابراین افراد مبتلا به سلیاک باید از مصرف آن خودداری کنید.

اگر به هر یک از ترکیبات موجود در فرمولاسیون این فرآورده حساسیت دارید باید از مصرف آن خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی فقط با مشورت پزشک باید این قرص را مصرف کنند.

ایکونیل قرص ایمنی است بنابراین در دوران بارداری، در افراد بیماران دیابتی و مبتلایان به فشار خون و همچنین در طول برنامه کاهش وزن با صلاحدید پزشک قابل استفاده است.

قیمت قرص ایکونیل

ایکونیل به دلیل ترکیبات خاص به ضخیم کردن موها کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. مکمل ‌های تقویت‌ کننده رشد مو از جمله ایکونیل حاوی بیوتین، روی و ویتامین های B هستند که پس از مصرف تفاوت قابل توجهی در درمان نازک شدن مو و طاسی، چه در اثر آلوپسی یا افزایش سن، برای زنان و مردان ایجاد می کنند. برای آگاهی از قیمت این مکمل پوست و مو می توانید به فروشگاه های اینترنتی محصولات پوست و مو یا داروخانه ها مراجعه نمایید.

قرص پرفکتیل

قرص پرفکتیل یکی از مکمل های پوست و مو است که نه تنها موهای سالم‌ تر و درخشان ‌تری را با مقدار زیادی اسیدهای چرب، ویتامین ‌ها و آنتی ‌اکسیدان‌ ها تقویت می‌ کند، بلکه ناخن‌ های شما را قوی ‌تر کرده و باعث درخشندگی پوست می ‌شود. شما پس از چند ماه استفاده از این مکمل متوجه تفاوت در رشد و ضخامت موهای خود خواهید شد.

قرص نیل فارمد

مکمل مو، پوست و ناخن نیل فارمد حاوی مواد کلیدی مانند ویتامین C، بیوتین، روی، مس و بتاکاروتن است. اینها تغذیه بهینه را برای مو، پوست و ناخن شما ارائه می دهند. بیوتین یکی از مواد کلیدی است که رشد مو را افزایش می دهد. ویتامین C به سنتز کلاژن برای پوست و ناخن کمک می کند. مس و روی به جوانسازی پوست کمک می کنند. قرص نیل فارمد را می توانید از داروخانه ها خریداری کنید و یا از سایت های معتبر فروش محصولات پوست و مو سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا