Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتی

فواید باورنکردنی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس برای رشد موها

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس یکی از انواع شامپوهای حجم دهنده بسیار با کیفیت موجود در بازار است. این شامپو حاوی بیوتین، کلاژن و پروتئین هیدرولیز شده گندم است که تاثیر قابل توجهی بر رشد موها و جلوگیری از ریزش مو دارند. شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس فاقد پارابن و سولفات است بنابراین هیچ تاثیر منفی بر موها یا پوست سر ندارد.

با مصرف این شامپو موها پرپشت تر و ضخیم تر شده و طراوت و شادابی مجددا به موهای شما برمی گردد. شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس برای آقایان و خانم ها و انواع موها قابل استفاده است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این شامپو و مزایای مصرف آن ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مزایای کلاژن موجود در شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی توسط بدن ما ساخته می شود. کلاژن از اسیدهای آمینه تشکیل شده است که کراتین، پروتئینی که مو را می سازد، تولید می کند.

از مزایای کلاژن می توان به حفظ سلامت مو، پوست، استخوان ها و ناخن ها اشاره کرد. در حالی که کمبود آن می تواند باعث خشکی و شکننده شدن مو، نازک شدن و ریزش مو شود.

عوامل متعددی ممکن است مقصر کمبود کلاژن باشند. متأسفانه پیری یکی از عوامل اصلی از دست دادن کلاژن در طول زمان است. درک اینکه چه چیز دیگری بر سطوح کلاژن تأثیر می گذارد و چگونه می توان کاهش را جبران کرد، با افزایش سن بسیار مهم است.

استرس می تواند باعث کاهش کلاژن در مو و پوست شود. بدن در واکنش به استرس، خون و انرژی را به سمت اندام های حیاتی مانند مغز و قلب هدایت می کند. این انحراف، به مرور زمان، توانایی پوست و مو را برای تولید این پروتئین حیاتی کاهش می دهد.

علاوه بر این، یک رژیم غذایی نامتعادل و مصرف زیاد قند می تواند سطوح کلاژن را کاهش دهد. متعادل کردن رژیم غذایی با تلاش آگاهانه برای خوردن غذاهای غنی از کلاژن و کاهش مصرف قند می تواند کمک کننده باشد.

عوامل محیطی و سبک زندگی نیز می توانند باعث ریزش کلاژن در مو شوند. سطوح بالای اشعه ماوراء بنفش می تواند تولید کلاژن را کاهش دهد، بنابراین همیشه در بیرون از منزل برای مدت طولانی از ضد آفتاب استفاده کنید. سیگار کشیدن یکی دیگر از دلایل کاهش تولید کلاژن است.

کلاژن فواید زیادی برای بدن دارد. در درجه اول، برای سلامت مو، پوست، استخوان ها، مفاصل، ماهیچه ها و ناخن های شما بسیار مهم است. کلاژن یک پروتئین حاوی اسیدهای آمینه است که کراتین را تشکیل می دهد، پروتئینی که مو را می سازد.

به طور خاص، از پوستی که ریشه مو را تولید می کند، محافظت می کند. سلامت ریشه مو برای حفظ رنگ موهای شما و جلوگیری از نازک شدن و ریزش مو ضروری است. فولیکول های موی سالم نه تنها برای تولید رشد مو بلکه برای تولید رنگدانه به کلاژن متکی هستند. فولیکول های موی سالم می توانند تولید موهای خاکستری را کاهش داده و آسیب مو را ترمیم کنند.

کلاژن پروتئین های سازنده مو بدن را افزایش می دهد و در نتیجه باعث تولید موهای بلندتر و ضخیم تر می شود. کلاژن می تواند نوک های شکافته و خشکی مو را که باعث آسیب بیشتر می شود، کاهش دهد. حتی کلاژن می تواند اثر خنثی کننده ای بر رادیکال های آزاد داشته باشد. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایدار در سلول های بدن هستند. آنها بسته به منبع آنها می توانند نتایج مثبت یا منفی داشته باشند. تجمع رادیکال های آزاد از یک منبع بیرونی، مانند اشعه ماوراء بنفش یا آلودگی، می تواند باعث پیری، چین و چروک و موهای خشک و شکننده شود.

فواید باورنکردنی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس برای رشد موها
فواید باورنکردنی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس برای رشد موها

مزایای بیوتین موجود در شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

بیوتین یا ویتامین B7 برای موها فوق العاده مغذی است و وجود آن در شامپو باعث تقویت موها می شود. ویتامین B7 به عنوان مرطوب کننده مو و مقابله کننده با خشکی شناخته شده است. اگر به طور مرتب خشکی و شکستگی موها را تجربه می کنید، احتمالا به دلیل کمبود ویتامین B7 است.

شامپو بیوتین با ترکیبات مرطوب کننده فوق العاده خود، به آرامی تجمعات کثیفی را پاک می کند و در عین حال موهای شما را هیدراته نگه می دارد. اگر موهای شما ضعیف و کدر به نظر می رسد، شامپو بیوتین همان چیزی است که نیاز دارید. این ویتامین خشکی را تسکین می دهند و موهای زبر، بی روح و کدر را احیا می کند.

شامپو بیوتین سلامت پوست سر را بهبود می بخشد و از رشد سالم مو حمایت می کند. بیوتین همچنین برای تولید پروتئین کراتین که برای رشد مو ضروری است مورد نیاز است. تولید سالم پروتئین کراتین به ضخیم شدن موها و بهبود استحکام مو کمک می کند.

شامپو بیوتین محافظ رنگ موی شماست و از موها در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. علاوه بر این باعث ضخیم تر و بلندتر شدن موها می شود.

روش مصرف شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

شامپو را روی موهای خیس بمالید و به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید، روی موهای خود کار کنید و کل ساقه مو را از ریشه تا نوک بپوشانید. زمانی که مولکول ‌های سورفکتانت موجود در شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس با هوا مخلوط می ‌شوند کف و حباب‌ هایی ایجاد می ‌کنند که قابلیت روان کردن مو و پوست سر را دارد.

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس فاقد سولفات و پارابن است، بنابراین برای موهای رنگ شده عالی است. علاوه بر این حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که از موهای رنگ شده در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر آلاینده های محیطی محافظت می کند.

یکی از مهم ترین اقداماتی که می توانید برای افزایش طول عمر رنگ موهای خود انجام دهید این است که از شامپو و نرم کننده حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. آنها باید حاوی مواد محافظ رنگ یا رسوب کننده رنگ باشند.

قیمت شامپو بیوتین هیرتامین

شامپو بیوتین هیرتامین یک شامپو حجم دهنده با فرمول ملایم و در عین حال قدرتمند است که علاوه بر درمان ریزش مو از شکنندگی و نازکی موها جلوگیری می کند. از این شامپو می توانید برای تقویت مو، حجم و ضخامت موها استفاده کنید.

در فرمولاسیون شامپو بیوتین هیرتامین سولفات و پارابن وجود ندارد و زنان و مردان می توانند برای حجم دادن به موهای نازک خود، آبرسانی، محافظت و تغذیه مو از آن کمک بگیرند. برای آگاهی از قیمت شامپو بیوتین هیرتامین می توانید به سایت های فروش محصولات آرایشی – بهداشتی یا داروخانه ها مراجعه نمایید.

قیمت شامپو بیوتین خارجی

بیوتین است که به عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می شود می تواند تولید کراتین در مو را تحریک کرده و به افزایش سرعت رشد فولیکول ها کمک کند. شامپو بیوتین خارجی حداکثر رطوبت موها و پوست سر را حفظ می کند و با به حداقل رساندن آسیب و شکستگی به حفظ موهای قوی‌ تر، بلند ‌تر، ضخیم‌ تر و نرم ‌تر کمک می ‌کند.

این شامپو به ترمیم، بازسازی و حالت دهی عمیق موهای خشک، آسیب دیده کمک می کند. شامپو بیوتین با بازگرداندن رطوبت موها را نرم و براق می کند. قیمت انواع شامپو بیوتین خارجی را به راحتی می توانید در سایت های فروش محصولات پوست و مو مشاهده کنید.

قیمت شامپو بیوتین ایرانی

شامپو بیوتین ایرانی یکی از شامپوهای بسیار مفید برای رشد مجدد موها، جلوگیری از نازکی موها، ضعیفی یا ریزش مو از جمله طاسی و عقب رفتن مو است. مصرف این شامپو فولیکول های مو را تحریک و تغذیه می کند تا موهای قوی تر، ضخیم تر و ماندگارتر شوند. شامپو بیوتین ایرانی بهترین درمان برای مشکلات موهای مردان و زنان است. برای آگاهی از قیمت انواع شامپوهای ایرانی حاوی بیوتین می توانید به داروخانه ها مراجعه نمایید.

روش مصرف شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس
روش مصرف شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

قرص بیوتین کلاژن

مکمل های کلاژن و بیوتین برای سلامت در دوران پیری و حفظ سلامت مفاصل و استخوان ها توصیه می شوند. کلاژن در استخوان ها، رباط ها، تاندون ها، پوست، رگ های خونی و اندام های داخلی متمرکز است. این ترکیب به ایجاد کشش و استحکام کمک می کند. با افزایش سن، کلاژن بدن خود را از دست می دهید و ساختن کلاژن برای شما سخت تر می شود.

حداقل ۳۰ درصد از محتوای پروتئین بدن از کلاژن ساخته شده است. کلاژن از اسیدهای آمینه ساخته می شود که بلوک های سازنده پروتئین هستند. آنها شامل گلیسین، اغلب با پرولین و هیدروکسی پرولین هستند. این اسیدهای آمینه با هم در مارپیچ سه گانه مشخصه کلاژن گروه بندی می شوند. برای اینکه این مارپیچ سه گانه تشکیل شود، باید ویتامین C، روی، مس و منگنز کافی در بدن خود داشته باشید.

در بدن انسان بیش از ۲۰ نوع کلاژن شناسایی شده است که سه نوع آن اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دهند. اینها انواعی هستند که معمولا در مکمل کلاژن پیدا می کنید:

نوع I در استخوان ها، رباط ها، تاندون ها و پوست برای خاصیت ارتجاعی و استحکام یافت می شود. نوع II در غضروف ها یافت می شود. نوع III در کنار نوع I در پوست، رگ های خونی و اندام های داخلی یافت می شود.

از دیدگاه سلامت عمومی، مهم است که از پروتئین کافی در رژیم غذایی خود اطمینان حاصل کنید. با افزایش سن، نیاز به پروتئین برای حفظ توده بدون چربی بدن کمی افزایش می یابد. مصرف غذاهایی که حاوی آمینو اسیدهای اولیه تشکیل دهنده کلاژن هستند ممکن است با افزایش سن به سلامت پوست، مو، ناخن و مفاصل کمک کند.

بیوتین شکلی از ویتامین B7 است که به آنزیم ها کمک می کند تا چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها را تجزیه کنند. این ویتامین برای بهبود مو، پوست و ناخن های سالم تر به بازار عرضه شده است.

مصرف بیوتین به شکل مکمل ممکن است فقط برای افرادی که دارای یک بیماری زمینه ای هستند که در جذب بیوتین اختلال ایجاد می کند یا کسانی که کمبود بیوتین دارند، مانند افراد مبتلا به الکل، مفید باشد. برای جمعیت عمومی، مصرف بیوتین کافی به میزان ۳۰ میکروگرم در روز را می توان تنها از طریق رژیم غذایی بدون استفاده از مکمل ها به دست آورد. بیوتین را می توان در ماهی قزل آلا، آووکادو، سیب زمینی شیرین، آجیل و دانه ها یافت.

 بهترین شامپو بیوتین

در حال حاضر انواع مختلف شامپو بیوتین در بازار موجود است. برای خرید شامپوی بیوتین بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا پس از بررسی مشکلات پوست سر و موها بهترین شامپوی بیوتین را برای شما تجویز کند. شامپوهای بیوتین اغلب با ترکیبات مفید دیگری مانند کلاژن، ویتامین C و پروتئین های مختلف غنی شده اند تا اثرگذاری بیشتری بر روی موها داشته و رشد موها را افزایش دهند.

 بهترین شامپو بیوتین
بهترین شامپو بیوتین

 شامپو او جی ایکس آبی

شامپو او جی ایکس آبی برای افزایش نرمی و لطافت موها است. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان هایی مثل ویتامین E است که رطوبت پوست و مو را افزایش می دهد. اگر موهای شما خشک و آسیب دیده هستند شامپو او جی ایکس آبی یک محصول ایده‌ آل برای درمان موهای شما است.

روغن آرگان بکار رفته در فرمولاسیون شامپو او جی ایکس آبی رطوبت مورد نیاز پوست کف سر و فولیکول‌ های مو را تامین کرده و به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی از آن‌ها در برابر عوامل آسیب رسان و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. مصرف این محصول باعث تغذیه بافت مو، افزایش استحکام تارهای مو و شادابی و درخشندگی موهای شما می شود.

شامپو او جی ایکس آبی بدون سولفات و فتالات بوده و ساخته شده بر پایه گیاهی است. استفاده از این شامپو باعث صاف شدن مو، محافظت از کوتیکول های مو و تغذیه و تقویت مو می شود. برای خرید شامپو او جی ایکس آبی می توانید آن را از سایت های معتبر اینترنتی سفارش دهید.

 شامپو اوجی ایکس صورتی

شامپو اوجی ایکس صورتی حاوی عصاره انار و زنجبیل با خاصیت سم زدایی فوق العاده قوی است. این شامپو انواع آلودگی ها را از روی موها و پوست کف سر پاک کرده و سلامت موها را به طور قابل توجهی بهبود می‌ بخشد.

عصاره انار موجود در این محصول بافت مو را آبرسانی کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و UV خورشید محافظت می‌ کند. یکی دیگر از ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون شامپو اوجی ایکس صورتی عصاره زنجبیل است.

این ترکیب به ترمیم و بازسازی موها کمک کرده و با قدرت ضد عفونی بالا پوست سر را کاملا پاکسازی کرده و لطافت و شادابی را به موها برمی گرداند. شامپو اوجی ایکس صورتی مانند سایر محصولات این برند فاقد سولفات و پارابن و ترکیبات شیمیایی حساسیت‌ زا بوده و برای انواع موهای نرمال تا چرب قابل استفاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا