Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

استفاده از شامپو برای رشد سریع مو چگونه است؟

استفاده از شامپو برای رشد سریع مو یکی از رایج ترین کارهایی است که همه ما در مواجهه با ریزش مو انجام می دهیم. در حال حاضر انواع مختلفی از شامپوها برای رفع مشکلات مو از قبیل ریزش و کم پشتی مو در بازار موجود است و شما به راحتی می توانید آنها را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید.

کاهش رشد مو، کم شدن حجم مو، و موهای ضعیف همگی دلایلی هستند که شما را وادار می کنند دنبال بهترین شامپو برای موهای خود باشید. شامپوهای رشد مو عمدتا برای تحریک پوست سر جهت رشد موهای سالم استفاده می شوند. شامپوهای رشد مو اغلب حاوی مواد مغذی هستند که باعث رشد مو می شوند. بسیاری از مردم فکر می کنند که این نوع شامپو می تواند به عنوان یک درمان برای ریزش مو استفاده شود. با این حال، اگر فولیکول های مو از قبل آسیب دیده باشند، که در ریزش مو رایج است، حتی این شامپوها نیز نمی تواند باعث رشد مو شود.

شامپوهایی که برای تقویت رشد مو طراحی شده اند ویتامین ها و مواد مغذی خاصی را فراهم می کنند که فولیکول ها را تحریک می کند و در عین حال سلامت آنها را بهبود می بخشد. این نوع شامپو به افزایش طول و حجم موها کمک می کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با استفاده از شامپو برای رشد مو ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

فهرست مطالب

مشکل ریزش مو و شامپوهای مفید برای آن

اگر موهای نازک یا نازکی دارید، انتخاب شامپوی رشد مو می تواند یک راه آسان و موثر برای شروع بازسازی موهایتان باشد. اما، مانند بسیاری از محصولات آرایشی، به خصوص پیدا کردن شامپوهایی که رشد مو را هدف قرار می دهند کمی دشوار است.

برخلاف باورهای قدیمی کوتاه کردن مو باعث رشد سریع موهای شما نمی شود اما درک اینکه چه چیزی باعث رشد موهای شما می شود ممکن است کمک کننده باشد. عوامل زیادی می توانند بر سرعت رشد موهای شما تاثیر بگذارند. غذایی که می خورید، سبک زندگی و حتی شامپویی که استفاده می کنید، می تواند به رشد مو کمک کند.

شامپوهای رشد مو به دلیل فواید زیادی که برای مو دارند، یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار هستند. شما می توانید شامپوها را با نرم کننده های تقویت کننده ترکیب کنید تا از شکستگی و سایر انواع آسیب مو جلوگیری کنید.

همه افراد خصوصا خانم ها موی بلند، ضخیم و براق را دوست دارند. با این حال، رشد موی سالم آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. زنان به خصوص با افزایش سن مستعد نازک شدن مو هستند. میلیون‌ ها زن در مورد اینکه چرا موهایشان رشد نمی‌ کند نگرانی‌ های مشترک دارند. در حالی که این یک نگرانی عمده برای مو نیست، می تواند برای اکثر افراد ناامید کننده باشد.

اگر فکر می کنید موهایتان خوب رشد نمی کند، شامپوی رشد مو را امتحان کنید. این نوع شامپو علاوه بر تحریک پوست سر برای رشد موهای سالم، فواید دیگری نیز دارد.

شامپو رشد مو چگونه کار می کند
شامپو رشد مو چگونه کار می کند

شامپو رشد مو چگونه کار می کند

شامپو رشد مو درمانی برای ریزش مو یا سایر مشکلات مو نیست ولی می تواند با تغذیه فولیکول های مو رشد آنها را بهبود ببخشد. در حالی که بسیاری از شامپوها ادعا می کنند که می توانند رشد مو را تسریع کنند، اکثر آنها کارایی ندارند. با این حال، محصولاتی وجود دارند که به رشد مو کمک می کنند. این شامپوها حاوی مواد خاصی هستند که ریشه های رشد مو (پوست سر و فولیکول های ناسالم) را هدف قرار می دهند. اگر به دنبال شامپوی عالی هستید، مهم است که بدانید موها چگونه رشد می کنند و شامپوی شما چگونه به آن کمک می کند.

سه مرحله رشد برای موها وجود دارد که شامل آناژن، کاتاژن و تلوژن است. اولین مرحله زمانی است که موهای شما به رشد خود ادامه می دهد. این مرحله می تواند از دو تا ۷ سال طول بکشد. حدود ۸۵ درصد از موهای شما همیشه در فاز آناژن هستند. مرحله کاتاژن دوره ای است که مو از پیاز فولیکول جدا می شود.

در این مرحله، موهای شما دیگر از مواد مغذی که باعث رشد موها می شوند، استفاده نمی کنند. مرحله تلوژن دوره ریزش است که در آن موهای شما شروع به ریزش می کند. این مرحله همچنین مرحله استراحت فولیکول های مو است که در آن ریشه تارها به طور کامل از فولیکول ها جدا می شود. هنگامی که موهای جدید شروع به تشکیل شدن می کنند، موهای قبلی می ریزند.

در مرحله آناژن که تار مو همچنان به فولیکول متصل است با ارائه مواد مغذی ضروری به فولیکول ها می توان رشد موها را تحت تاثیر قرار داد. هنگامی که نگرانی های خاصی مانند رشد مو یا کاهش حجم مو را تجربه می کنید، اغلب سه مرحله رشد مو تحت تاثیر قرار می گیرند.

در برخی موارد، هر دو فاز کاتاژن و تلوژن طولانی می شوند. هنگامی که درصد زیادی از موهای شما وارد این دو مرحله می شود، ممکن است رشد موی شما متوقف شود. در صورت کمبود تغذیه، تارها در مرحله آناژن نیز ممکن است با سرعت مطلوب خود رشد نکنند. شامپوهایی که حاوی روغن ها و مواد مغذی ضروری هستند برای مو مفید هستند. روغن های ضروری را می توان مستقیما روی مو و پوست سر استفاده کرد تا سلامت و ظاهر آنها را نیز بهبود ببخشد.

چه شامپوهایی به رشد مو کمک می کنند

هنگامی که به دنبال شامپوی رشد مو هستید (که به عنوان شامپو ریزش مو نیز نامیده می شود) مهم است که به لیست مواد تشکیل دهنده آنها نگاهی دقیق بیندازید تا مطمئن شوید محصولی که می خرید واقعا اثر مطلوب دارد. با توجه به اینکه شامپوهای زیادی در حال حاضر با ادعاهای اغواگرانه به بازار عرضه می ‌شوند که باعث می شوند پیدا کردن شامپو واقعی با اثرات مطلوب دشوار است.

برخی از مواد کلیدی که باید هنگام خرید شامپو رشد مو به آنها توجه کنید عبارتند از جینسینگ و شامپوهای کافئین (هر دوی آنها گردش خون را تحریک می کنند) و پروتئین ها و اسیدهای آمینه (برای جلوگیری از شکستگی و نازک شدن) و روغن های طبیعی.

معمولا بهتر است از هر گونه محرک بالقوه ای که گاهی در شامپوها یافت می شوند مانند سولفات ها اجتناب کنید زیرا ممکن است روغن های طبیعی پوست سر شما را که برای رشد موها ضروری هستند از بین ببرند.

مواد تشکیل دهنده شامپو رشد مو

شامپو رشد مو حاوی موادی است که از رشد موها حمایت می کند. مهم است که به دنبال این مواد باشید تا مطمئن شوید که شامپو به رشد موهای شما کمک می کند.

فولات

فولات یا اسید فولیک، رشد بافت و سلول را تضمین می کند. این ماده مغذی ضروری باعث تحریک رشد مو و همچنین حفظ نوسازی سلولی می شود. فولات به بهبود توانایی بدن شما برای جذب مواد مغذی کمک می کند. این ویتامین به فولیکول‌های مو اجازه می ‌دهد تا برای سلامت بهتر مو، مواد غذایی دریافت کنند.

ال-آرژنین

ال-آرژنین اسید آمینه ای است که به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک می کند. همچنین به عنوان یک گشاد کننده عروق عمل می کند. اتساع عروق برای رشد مو و برای سلامت فولیکول های مو مهم است. با رگ‌ های خونی منبسط موادمغذی به راحتی به فولیکول‌های مو می‌رسند که منجر به قوی ‌تر و ضخیم‌ تر شدن موها می ‌شود.

سرکه سیب

سرکه سیب تجمع چربی و سلول های مرده را روی پوست سر از بین می برد. این کار باعث کاهش گرفتگی فولیکول های مو می شود و در عین حال تعادل pH طبیعی پوست سر شما را حفظ می کند.

کافئین

کافئین اثرات بسیار خوبی برای مو و پوست سر دارد. این ترکیب به بهبود سلامت فولیکول های مو در مرحله آناژن فعال کمک می کند. کافئین رشد مو را تحریک می کند زیرا دی هیدروتستوسترون یا DHT را که به دلیل جلوگیری از رسیدن مواد مغذی به فولیکول های مو معروف است را مسدود می کند.

روغن مریم گلی

 روغن مریم گلی جریان خون را در پوست سر بهبود می بخشد و به تغذیه فولیکول ها کمک می کند. تولید روغن را کنترل می کند و همچنین از خشکی یا چرب شدن پوست سر جلوگیری می کند. روغن مریم گلی فولیکول های مو را باز می کند و شوره سر را کاهش می دهد تا از رشد مو حمایت کند.

روغن آرگان

روغن آرگان حاوی سطوح بالایی از اسیدهای چرب ضروری و مواد مغذی است که به رشد مو کمک می کند. این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از آسیب رادیکال های آزاد که یک عامل رایج برای ریزش موی زودرس است، جلوگیری می کند. روغن آرگان به راحتی جذب مو و فولیکول ها می شود تا مواد مغذی را تامین کند.

روغن کرچک

روغن کرچک سرشار از مواد مغذی مختلف است که برای رشد مو مفید است. این روغن دارای سطوح بالایی از اسید ریسینولئیک است که مسئول اثرات درمانی است. روغن کرچک به کاهش التهاب در فولیکول های مو کمک می کند تا رشد بهینه مو را امکان پذیر کند. شامپو حاوی روغن کرچک به بهبود سلامت و انعطاف پذیری موهای شما کمک می کند. درخشندگی موهای شما را نیز حفظ می کند.

چرا به شامپوی رشد مو نیاز دارید
چرا به شامپوی رشد مو نیاز دارید

مواد مغذی چگونه از رشد مو حمایت می کنند

موهای شما اساسا از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. استفاده از شامپوهای غنی از پروتئین به رشد موهای سالم و قوی کمک می کند. پوست سر شما مواد مغذی لازم را برای فولیکول های مو فراهم می کند تا رشد موی سالم را تشویق کند. کمبود مواد مغذی می تواند منجر به کاهش رشد مو و سایر مشکلات مو شود. در اینجا برخی از مواد مغذی ضروری برای رشد مو آورده شده است:

آهن

آهن به رساندن اکسیژن به فولیکول های مو کمک می کند. آهن از تولید هموگلوبین،که مسئول حمل اکسیژن به موهای شما است، پشتیبانی می کند. این مینرال یک ماده مهم برای رشد و ترمیم سلول ها است. کمبود آهن اغلب منجر به کندی یا توقف رشد مو می شود.

ویتامین C

ویتامین C فواید زیادی برای بدن دارد و شامل رشد موی سالم می شود. ویتامین C می تواند توانایی بدن برای جذب آهن را که برای رشد مو لازم است، بهبود ببخشد. همچنین به ساخت کلاژن کمک می کند تا موهای شما را قوی و انعطاف پذیر نگه دارد. کلاژن باعث الاستیک شدن موهای شما می شود که باعث کاهش شکستگی و آسیب مو می شود.

پروتئین

از آنجایی که موهای شما از پروتئین تشکیل شده است، تامین این ماده مغذی برای مو و پوست سر به ترمیم آسیب هایی مانند انتهای شکاف و شکننده شدن مو کمک می کند. شامپوهایی که حاوی پروتئین به ویژه کراتین هستند، می توانند درخشندگی و انعطاف پذیری موهای شما را حفظ کنند.

بیوتین

بیوتین از چرخه رشد طبیعی مو پشتیبانی می کند و برای پرپشت نگه داشتن موهایتان مهم است. بیوتین یکی از مواد مغذی است که مسئول تجدید سلول ها است. این ویتامین به ترمیم آسیب مو کمک می کند و در عین حال باعث تحریک پوست سر شما برای رشد مو می شود.

روی

روی از پسرفت فولیکول مو جلوگیری می کند که باعث طولانی شدن فاز آناژن می شود. این ماده مغذی همچنین بازیابی فولیکول های مو را سرعت می بخشد و مرحله استراحت در چرخه رشد مو را کوتاه می کند. کمبود روی می تواند منجر به مشکلات مختلف مو مانند آلوپسی شود.

چرا به شامپوی رشد مو نیاز دارید

شامپوهای رشد مو معجزه گر نیستند که تنها در چند روز موهای شما را بلندتر کنند. این شامپوها سلامت کلی مو و پوست سر شما را بهبود می بخشند. شما می توانید از آن برای تقویت موهای خود استفاده کنید و به آنها حجم بیشتری بدهید. در اینجا فواید و کاربردهای شامپو رشد مو آورده شده است:

کمک به رشد موی سالم

کاربرد اصلی شامپو رشد مو، تقویت رشد موی سالم است. کاهش رشد مو، شوره سر، آلوپسی و نازک شدن حجم مو همه نشانه نیاز به یک شامپوی مناسب برای رشد مو هستند. کمبود تغذیه مشکل اصلی است که باعث کاهش رشد مو می شود. پسرفت فولیکول های مو یکی از دلایل اصلی رشد کند مو یا ریزش بیش از حد مو است.

به غیر از پسرفت فولیکول های مو، عوامل دیگری پشت رشد آهسته مو وجود دارد. التهاب و تجمع ناخالصی ها روی پوست سر عواملی هستند که باید در نظر بگیرید. اکثر شامپوهای رشد مو به باز کردن فولیکول ‌های مو کمک می ‌کنند تا رشد بهینه مو را فراهم کنند. آنها جذب مواد مغذی را برای حفظ سلامت مو بهبود می بخشند.

برای بهبود انعطاف پذیری مو

شامپوهای مغذی به رشد تارهای سالم و انعطاف پذیر کمک می کنند. با استفاده از شامپوهای رشد مو، موهای شما در برابر آسیب های روزانه مقاومت می کنند. تغذیه نادرست منجر به رشد موهای ضعیف و شکننده می شود که بیشتر در معرض شکستگی و انواع آسیب ها هستند.

دو شاخه شدن انتهای مو باعث می شود که موهای شما به کندی رشد کنند. با انعطاف پذیری بیشتر موها، می توانید موهای خود را بلندتر و پرپشت تر کنید. ترکیبات غنی از مواد مغذی موجود در شامپوهای رشد مو، موهای شما را در برابر شکستگی مقاوم تر می کند.

نحوه استفاده از شامپو رشد مو
نحوه استفاده از شامپو رشد مو

برای حجم دادن به موها

شامپوهای رشد مو موهای پرپشت تری به شما می دهند. حجم کم موها می تواند به دلیل شکنندگی یا ریزش مو باشد. کاهش رشد مو بر روی حجم موهای شما نیز تاثیر می گذارد. شامپوهای رشد مو باعث تحریک پوست سر شما می شوند تا تارهای مو ضخیم تر و قوی تر رشد کند. آنها موهای موجود را تغذیه و ترمیم می کنند، بنابراین می توانید ضخامت موهای خود را حفظ کنید و در عین حال تارهای قوی تر و سالم تری داشته باشید.

جلوگیری از ریزش مو

شامپوهای رشد مو درمان ریزش مو نیستند با این حال، آنها می توانند از بدتر شدن آن جلوگیری کنند. برخی از علائم اولیه ریزش مو به راحتی قابل تشخیص هستند. برای کمک به تقویت مو و فولیکول های آن می توانید از شامپوهای رشد مو استفاده کنید. از آنجایی که آنها به طور فعال با ریزش مو مبارزه نمی کنند، تشخیص زودهنگام کلید پیشگیری از این بیماری است. اگر متوجه لکه های طاس روی پوست سر یا نازک شدن خط مو شدید، حتما از شامپوهای رشد مو استفاده کنید.

نحوه استفاده از شامپو رشد مو

شامپوهای تجویز شده همراه با دستورالعمل و نحوه استفاده از آنها هستند. حتما این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا از مزایای کامل شامپوهای رشد مو بهره مند شوید. در زیر دستورالعمل های کلی در مورد نحوه استفاده صحیح از شامپوها آورده شده است. این دستورالعمل ها را برای حداکثر نتایج دنبال کنید.

قبل از استفاده از شامپو موها و پوست سر را با آب ولرم مرطوب کنید. از شامپو به اندازه ای استفاده کنید که کل پوست سر را پوشش بدهد. شامپو را به مدت یک یا دو دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. از ریشه تا نوک موهایتان را به شامپو آغشته کنید.

اجازه دهید شامپو ۳ تا ۵ دقیقه روی موها بماند تا مواد مغذی جذب پوست سر شوند. این زمان به مواد فعال اجازه می دهد تا شگفتی های خود را روی موهای شما اعمال کنند. برای جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر از گذاشتن آن روی پوست سر خودداری کنید.

شامپو را از روی موها با آب ولرم بشویید. از آب گرم یا داغ استفاده نکنید زیرا می توانند رطوبت مو را از بین ببرند و آن را خشک و زبر کنند. برای تقویت موهای خود از یک نرم کننده تقویت کننده استفاده کنید.

شامپوهای رشد مو باعث تغذیه مو و پوست سر شما می شوند. جدای از محصولاتی که برای استفاده روزانه توصیه می شوند، باید تعداد دفعات شامپو کردن موهای خود را در هفته محدود کنید، به خصوص اگر موهای خشکی دارید. این کار از شکنندگی و خشکی بیش از حد موهای شما جلوگیری می کند زیرا اکثر شامپوها می توانند رطوبت موهای شما را از بین ببرند.

برخی از شامپوها می توانند چرخه رشد طبیعی موهای شما را نیز تسریع کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند هر سه مرحله رشد مو را کوتاه کنند و منجر به رشد موی قابل توجه شوند.

هنگام انتخاب شامپو دقت کنید که برای موهای شما مناسب باشد. تحقیقات کامل انجام دهید تا بفهمید هر شامپو چگونه کار می کند و باید به دنبال چه موادی باشید. بهترین نکات برای جلوگیری از ریزش مو را کشف کنید تا موهایتان حجیم بماند. برای داشتن موهای حجیم در کمترین زمان، روی شامپوهای با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

معرفی بهترین شامپوهای رشد مو

شامپوی رشد مو برای تقویت موهای نازک ناشی از آسیب، پیری یا خشکی آسیب یا کمک به رشد مجدد و ایجاد احساس پرپشتی در موها استفاده می شود.

مطمئنا موهای طبیعی هر کس متفاوت است و اینکه چگونه موهای شما به شامپوهای تقویت کننده رشد پاسخ می‌دهد یک موضوع کاملا فردی خواهد بود، در ادامه ما چند مورد از بین بهترین شامپوهای خارجی و ایرانی مناسب برای تقویت و رشد مو را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین شامپوهای رشد مو
معرفی بهترین شامپوهای رشد مو

شامپو تقویت کننده مو MARK HILL

این شامپو که برای انواع موهای نازک و ظریف مناسب است و با سطوحی از مواد فعال خالص، عصاره های گیاهی و اسانس های ارگانیک مورد تایید غنی شده است. یک شوینده با کف ملایم رشد مو را تحریک کرده و در عین حال به صاف کردن مو کمک می‌کند. در فرمولاسیون آن از سولفات، سیلیکون یا مواد شیمیایی استفاده نشده است در عوض از روغن‌های ۱۰۰ درصد طبیعی استفاده می‌ کند. روغن ارگان مراکشی، روغن لیمو و پالماروزا، پروویتامین B5، شکل طبیعی کافئین و بیوتین بریخ از ترکیبات موجود در این شامپو هستند.

شامپو انرژی زا DAVINES

این شامپو گردش خون را تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی موها را بهبود می بخشد. پاک کننده و بسیار مرطوب کننده با یک مجموعه اختصاصی از ترکیبات انرژی بخی برای موها است. فرمولاسیون این شامپو بت فیتوسئوتیکال های کافئینی غنی شده است که متابولیسم سلولی پوست سر را تحریک می کند و باعث اکسیژن رسانی به بافت مو می شود. عصاره روغن اکالیپتوس و نعناع فلفلی، نیاسینامید تقویت کننده و اسید سیتریک نیز در ترکیب آن وجود دارد و فاقد پارابن و سولفات است.

شامپو تقویت کننده فول فورس ویویسکالMAN

این شامپو تقویت ‌کننده که برای انواع موها (از جمله خشک، آسیب‌ دیده، رنگ‌ شده، ظریف یا نازک ‌شده) مناسب است. فاز رشد مو را گسترش می دهد و به طور فعال ریزش مو را کاهش می دهد. این پاک کننده بسیار موثر همچنین دارای ترکیبات کراتین، روی و بیوتین برای موی سالم است. این شامپو برای داشتن موهای ضخیم‌ تر و پرتر توصیه می‌ شود.

شامپو آبرسان FABLE & Mane HOLIROOTS

این شامپو یک جوان کننده و مرطوب کننده پوست سر و مو است و فاقد پارابن و سولفات برای رشد موهای سالم‌ تر و براق تر است. فرمولاسیون آن با گیاه سنتلا آسیاتیکا (همچنین به عنوان گیاه ببر شناخته می شود)، یک گیاه محبوب آیورودا که به طور فعال مو و پوست سر را تمیز و التیام می بخشد، غنی شده است و سرشار از منیزیم و آهن برای تشویق تشکیل کراتین سالم است. روغن نارگیل، روش طبیعی برای کمک به رشد موهای بلندتر، ضخیم تر و با سرعت بیشتر است. این شامپو برای انواع مو مناسب است، همچنین دارای رایحه ای است که توسط یک عطرساز مشهور فرانسوی ایجاد شده است.

شامپو واترمنز GROW ME

این شامپو از بیوتین، کافئین و روغن آرگان برای فرمولاسیون قوی استفاده می کند که به طور خاص برای تقویت و بازسازی موهای نازک طراحی شده است. این محصول برای انواع مو مناسب است. ترکیبی از مواد طبیعی، باستانی و جدید که از نظر بالینی ثابت شده‌اند رشد موی سالم را تشویق می‌کنند گردش خون و وضعیت پوست سر را بهبود می بخشد و به تقویت فولیکول های مو کمک می کند. همچنین حاوی مسدود کننده‌های طبیعی DHT است (DHTاز جذب مواد مغذی توسط فولیکول‌های مو جلوگیری می ‌کند و منجر به کوچک شدن و در نهایت توقف رشد مو می‌شود(.

شامپو تقویت کننده KERASTASE EXTENTIONISTE

این شامپو موها را از ریشه تا نوک تقویت می کند. ترکیبی قدرتمند از کراتین و سرامیدها است. سرامیدها که به عنوان محافظی برای حفظ رطوبت عمل می کنند، با تقلید از لیپیدهای طبیعی مو در سطح و ایجاد پیوندهای موقت از فیبر مو محافظت می کند. مکمل تورین و اسید مالئیک، استقامت مو را افزایش می دهد و به طور قابل توجهی سلامت پوست سر را بهبود می بخشد.

شامپو KLORANE با کینین و ادلوایس ارگانیک

این شامپو پاک کننده، تقویت کننده و احیا کننده به طور خاص برای تقویت مو طراحی شده است و به کاهش شکستگی و همچنین جلوگیری از ریزش زودرس مو کمک می کند. این محصول دارای دو ماده فعال است، کینین که از پوست درخت سینچونا در آمریکای جنوبی به دست آمده و قدرت تقویتی آن ثابت شده است و ادلوایس ارگانیک آلپاین که در کوه‌های آلپ سوئیس رشد می‌کند و غنی از آنتی اکسیدان است و دارای انعطاف ‌پذیری عالی است. خواص صاف کنندگی با استفاده از یک پایه بدون سولفات، عصاره های کافئین با ویتامین B برای تحریک رشد و محافظت از ریشه تا نوک مو کار می کنند.

شامپو تقویت کننده گیاهی AVEDA

این شامپو از فناوری گیاهی برای تقویت و ترمیم فوری موهایی که به شدت آسیب دیده اند، استفاده می کند. مناسب برای هر نوع مو و بافت و ایمن برای موهای رنگ شده با سه فناوری جداگانه است که موها را در سه سطح درمان می کند. این محصول یکپارچگی مو را در هسته تقویت می کند، در حالی که کوتیکول با ترکیبی مغذی از آووکادو، چای سبز و ساشا اینچی برای جلوگیری از شکستگی و گره خوردن درمان می شود. در نهایت، یک کمپلکس فعال لیپیدی نامرئی و مقاوم در برابر آب تشکیل می‌ دهد که از اسید چرب ساخته شده است.

شامپو و نرم کننده ۲ در ۱ مردانه هیربرست

این محصول حاوی مواد فعالی است که رشد موهای ضخیم تر، براق تر و تقویت شده تری که کمتر مستعد شکستگی هستند را تقویت می کند. این محصول حاوی اسیدهای آمینه برای افزایش سطح آبرسانی و تقویت مو و کافئین برای حمایت از گردش خون در پوست سر است که فولیکول های سالم را تقویت می کند.

همچنین حاوی پانتنول آبرسان، مشتق شده از ویتامین B5 و یک مرطوب کننده، عصاره نخل اره ای و یک مهار کننده طبیعی DHT است که نشان داده شده است استحکام مو و اسید سالیسیلیک را بهبود می بخشد. با رایحه ای شاداب کننده سیب سبز و نعناع به جلوگیری از شوره سر نیز کمک می کند.

شامپو اورجینال RUFFIANS

این شامپو برای انواع مو و مخصوصا برای تغذیه و محافظت مو مفید است. این محصول برای تمیز کردن عمیق پوست سر طراحی شده است اما همچنان با پوست های حساس تر سازگار است. حاوی جلبک دریایی ارگانیک غنی از مواد معدنی است که سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها و روغن دانه های مغذی است که به طور طبیعی مو را م

چه شامپوهایی به رشد مو کمک می کنند
چه شامپوهایی به رشد مو کمک می کنند

رطوب و تسکین می دهد و ترکیبی منحصر به فرد از اسیدهای آمینه است. این شامپو به ترمیم آسیب های سطحی کمک کرده و فاقد سیلیکون یا SLS است و به حالت ‌دهی و رشد موها کمک می‌ کند.

 

شامپو ردکن EXTREME LENGTH

این شامپو با ترکیب مواد تقویت کننده رشد مو و تقویت کننده فیبر متفاوت است. حاوی بیوتین، عامل تقویت کننده و پاک کننده است. فرمول غنی آن کف اما ملایم آن با دوز روغن کرچک حالت دهنده و آبرسان ترکیب شده است.

این شامپو بدون سولفات و حجم‌ دهنده با بافت ژله‌ ای منحصربه‌ فرد از پوست سر حمایت کرده و مواد فعال محرک فولیکول استفاده می‌کند تا به رشد مو کمک کند و به موهای نازک ‌تر زندگی می بخشد. کافئین و جینسنگ که هر دو دارای خواص تقویت‌ کننده هستند، پایه‌های این شامپو را تشکیل می ‌دهند. تارهای مو را با رایحه ای با طراوت و شاداب القا می کند که به مدت ۲۴ ساعت باقی می ماند.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

این شامپو مناسب برای موهای آسیب دیده است، موها را تقویت و از ریزش مو جلوگیری می کند و مناسب برای آقایان و خانم‌ها است. این محصول دارای عصاره گیاه آرنیکا، ویتامین B6 و B7 است که باعث تقویت پیاز مو شده و به رشد و افزایش ضخامت موها کمک می کند.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره

این شامپو دارای عصاره گیاه نخل اره ای، ویتامین B5، E و F است که نه تنها باعث کاهش ریزش و چربی موی سر می شود بلکه به تغذیه و تقویت موها و همچنین به رشد موهای جدید کمک می کند و از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می کند.

 شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا

این شامپو دارای عصاره کافیئین و گیاه نخل اره ای است. کافئین باعث تحریک ریشه زایی و رشد مجدد موها می شود و موهای آسیب دیده را تقویت کرده و از ریزش آنها جلوگیری می کند. این شامپو برای اقایان و بانوان و همچنین برای انواع مو مناسب است.

 شامپو تقویت کننده شون مدل Herbamix

این شامپو با بهره مندی از خواص گیاهان دارویی به بازسازی، ترمیم و محافظت مو و پوست سر کمک می کند و برای تقویت موهای آسیب ‌دیده بسیار مناسب است. این شامپو برای آقایان و بانوان قابل استفاده بوده و مناسب برای انواع مو است.

شامپو تقویت کننده مو وچه مدل سیستین B6

این شامپو دارای ساختار مناسب برای تقویت تارهای مو بوده و از ریزش مو جلوگیری می کند. دارای ویتامین های B5 و B6 و کافئین است. کافئین گردش خون و اکسیژن رسانی را در فولیکول مو افزایش می دهد و با خواص آنتی باکتریال و ویتامینه به آبرسانی موها کمک کرده و از خشکی و شکنندگی موها ممانعت می کند. این شامپو برای موهای خشک مناسب است و چربی مو را کنترل می کند. از موها در مقابل اشعه uv خورشید محافظت کرده و رشد موها را افزایش می دهد.

شامپو تقویت کننده هیدرودرم مدل Zinc Q10

این شامپو برای انواع مو مناسب است. با خواص ترمیم کننده و تقویت کننده، موهای آسیب دیده را بازسازی کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. دارای روی و بیوتن است و خواص ضد آلودگی دارد.

شامپو ضد ریزش مو نئودرم مدل Nutrisol

این شامپو برای انواع مو مناسب بوده و بدون پارابن و ترکیبات محرک برای پوست سر است. کافین موجود دراین شامپو باعث تحریک ریشه زایی مو خواهد شد و از ریزش مو جلوگیری می کند.

شامپو ضد ریزش ایروکس مدل Nettle Extract

این محصول دارای عصاره گزنه است که شوره و چربی پوست سر را کاهش می دهد. همچنین به شادابی و نرم شدن موها کمک کرده و موجب حفظ رطوبت و افزایش حجم موها می شود. این شامپو برای افرادی که موهایی با حجم کم، چرب و شوره سر دارند مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا