Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

محبوبیت سنگ ها روز به روز در حال افزایش می باشد اما این مواد معدنی باستانی همچنین ابزارهایی برای بهبود سلامتی نیز هستند. مواد معدنی بی شماری در داخل زمین  تحت فشار تولید می شوند که به سطح زمین می آیند و به بلورهای شفابخش تبدیل می شوند که جادو و بینش خود را با ما به اشتراک می گذارند.

همه چیز روی زمین از انرژی تشکیل شده است  و سنگ ها یکی از پر انرژی ترین اجسام روی زمین هستند. هر كدام از آنها از بلورهای كوچكی در ساختارهای خاص مولكولی ساخته شده اند كه به طور مداوم در حال حركت هستند و اين امر باعث می شود كه هر سنگ و بلور يک ميدان انرژی و اثر منحصر به فرد از خود ساطع كنند. این ارتعاشات منحصر به فرد با ارتعاش پرانرژی جسم ما ارتباط برقرار می کند و می تواند به طور مستقیم بر بدن و احساس ما تأثیر بگذارد.

در اینجا ۲۰ سنگ شفابخش قدرتمند و خصوصیات آنها شرح داده شده است. این سنگ های زیبا برای حمایت از ما اینجا هستند و حتی در بهبود و درمان بیماری های جسمی به ما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه ما باشید.

آشنایی با خواص سنگ ها

سنگ سلنیت (Selenite stone) : سنگ استاد

این ماده معدنی  طبیعی تنها سنگ  شفابخشی است که نیازی به شارژ مجدد ندارد و در واقع می تواند برای پاکسازی و شارژ مجدد سنگ های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد . این  سنگ فراوان ترین کریستال روی زمین است و در دریاچه های نمک تبخیر شده و دریاها یافت می شود و از مکزیک تا برزیل و فراتر از آن یافت می شود.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ سلنیت مجرائی برای بالاترین سطح هوشیاری و تمام آنچه که بی نهایت است ، می باشد. این سنگ راهنمای روح ، جهان و شهود است. این سنگ جهان روح را به زمین می آورد و به ما یادآوری می کند که از کجا آمده ایم و پس از این زندگی به کجا می رویم. خواص سنگ های سلنیت بی نظیر است.

خواص درمانی جسمی: موارد زیادی درباره این سنگ وجود ندارد که بتوان از آن برای درمان جسمی استفاده کرد و این سنگ  بیشتر بر روی درمان روحی استفاده می شود . مراقبه و همراه داشتن سنگ می تواند به بهبودی و آرامش درونی شما کمک کند.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ ماه (Moon stone) : سنگ تثبیت کننده

سنگ ماه  یک سنگ با ماهیت زنانه است و پیوند عمیقی با ماه دارد. مون استون یک سنگ عالی برای ایجاد لطافت و هماهنگی در درون و تقویت شهود است. مون استون سنگ خدایان و الهه ها در هند باستان بوده است و به عنوان یک سنگ  مقدس و سلطنتی شناخته می شود.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ ماه می تواند شما را به دنیای دیگر ببرد و به طور کلی درهای جهان را بر روی شما باز کند. همچنین می تواند برای مبارزه با مادیات به کار گرفته شود.

خواص درمانی جسمی: ​​از سنگ ماه می توان برای کمک به بهبود غده هیپوفیز و دستگاه گوارش ، درمان چاقی  ، مشکلات هورمونی و مشکلات قاعدگی استفاده کرد.

سنگ آونتورین (Aventurine stone) : سنگ فرصت ها

اگر بخواهید در جایی شرط بندی کنید ، آونتورین سنگ خوبی برای این کار است که باید با خود همراه داشته باشید زیرا شانس را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین به عنوان سنگ شادی ، شکوفایی و فراوانی نیز شناخته می شود. از خواص سنگ های آونتورین این است که شانس را به خود جلب می کند و در استفاده موفقیت آمیز از فرصت های جدید به شما کمک می کند.

خواص درمانی متافیزیکی: همراه با چاکرای قلب ، سنگ آونتورین می تواند احساس رفاه عمومی و آرامش عاطفی را در شما  ایجاد کند و همچنین  ذهن ، جسم و عاطفه شما را هماهنگ کرده و تعادل را درون شما برقرار می کند.

خواص درمانی جسمی: سنگ آونتورین از قلب ، خون و گردش انرژی پشتیبانی می کند و می تواند به تسریع بهبودی از آسیب ها ، بیماری یا جراحی به شما کمک کند.

سنگ کوارتز بلورین (Crystal Quartz) : سنگ روح

به احتمال زیاد معمول ترین بلور شناخته شده در جهان می باشد ، کوارتز کریستالی به عنوان دریچه ای از نور به دنیای متافیزیکی دیده می شود.

خواص درمانی متافیزیکی: این کریستال خاص شامل تمام طیف رنگ ها می باشد و می تواند برای تقویت خواسته ها ، دعاها و مظاهر از جهان روح به جهان جسمی مورد استفاده قرار گیرد. با سنگ کوارتز مدیتیشن کنید و این سنگ را با اهداف خود برنامه ریزی کنید. سپس می توانید سنگ را بپوشید یا همراه داشته باشید تا ارتعاشات خود را افزایش داده و جلوه های خواسته های خود را تقویت کنید.

خواص درمانی جسمی: کریستال کوارتز یک درمان کننده اصلی است و تصور می شود سیستم ایمنی و گردش خون را تحریک می کند و جریان انرژی چی ( chi) را در بدن افزایش می دهد.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ سیترین (Citrine stone) : سنگ پول

این سنگ نوعی از کوارتز است که به رنگ طلایی و زرد می باشد. خواص سنگ های سیتریت انرژی زیاد برای  جذب  پول ، طلا و ثروت است.

خواص درمانی متافیزیکی: این سنگ را به همراه خود به بانک ، جلسات شغلی مربوط به امور مالی ببرید یا سنگ سیترین را روی میز خود قرار دهید و هنگام کار به آن نگاه کنید. سنگ سیترین می تواند به شما در جذب فراوانی و ثروت مالی و ثبات در زندگی کمک کند.

خواص درمانی جسمی: گفته می شود که سنگ سیترین باعث تحریک متابولیسم و ​​کمک به هضم و کاهش حالت تهوع می شود. همچنین می تواند برای تقویت تکانه های عصبی مورد استفاده قرار گیرد ، این سنگ به مغز کمک می کند تا با سرعت و شدت بیشتری فعالیت کند.

سنگ عقیق (Agate stone) : سنگ پایداری داخلی

این سنگ را می توان تقریباً در همه رنگ ها مشاهده کرد. از شفاف ، تا رنگی و باند دار می توان آن را یافت کرد ، سنگ عقیق مظهر دنیای درونی ما و همه حالات ما است.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ عقیق خودآگاهی را افزایش می دهد ، هاله را تثبیت می کند (در تمام رنگ های آن) ، انرژی منفی را به انرژی مثبت تبدیل می کند و یک مجرای قدرتمند روح است. از خواص سنگ های عقیق برای بهبود خشم ، بی ثباتی عاطفی و فقدان ارزش شخصی استفاده می کنند.

خواص درمانی جسمی: از این سنگ برای بهبود عملکرد ذهنی از طریق بهبود وضوح اندیشه استفاده می شود. عقیق سنگی خارق العاده است که باید قبل از یک آزمون مهم ، هنگام نوشتن ، یا هنگام جمع آوری افکار برای یک گفتگوی معنادار با شخصی که دوست دارید و می خواهید با او ارتباط برقرار کنید ، استفاده کنید.

سنگ تورمالین (Tourmaline stone) : سنگ محافظ روانی

سنگ تورمالین به عنوان یک محافظ روانی برای ایجاد انرژی و مقابله با ورود اشخاص منفی در حوزه انرژی شما استفاده می شود. مدت زیادی است که توسط جادوگران و شمن ها استفاده می شود ، سنگ تورمالین را می توان در هر قاره ای یافت کرد.

خواص درمانی متافیزیکی: اگرچه سنگ تورمالین مانند شب سیاه است ، اما می توان از آن برای دفع انرژی های منفی ، بالا بردن ارتعاش و وارد کردن نور به زندگی استفاده کرد. رنگ سیاه نور را جذب می کند ، زیرا این سنگ به عنوان اسفنج برای انرژی های مضر یا تاریک عمل می کند. این سنگ شما را تشویق می کند که در زمان های تاریک درخشان باشید.

خواص درمانی جسمی: خواص سنگ های تورمالین برای کاهش درد مفاصل و کمک به تنظیم مجدد ستون فقرات استفاده می شود. همچنین این سنگ می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن ، قلب و غدد فوق کلیه ، کاهش استرس و از بین بردن تنش استفاده شود.

سنگ رز کوارتز (Rose Quartz) : سنگ عشق

این سنگ کوارتز صورتی زیبا با قلب و ابراز عشق بی قید و شرط به خود ، دیگران و کره زمین همراه است.

خواص درمانی متافیزیکی: یک سنگ شگفت انگیز برای دعوت از عشق ، کمک به عشق ورزیدن و حتی جذب روح روحانی شما است . اگر مجرد هستید سنگ کوارتز گل رز را  بپوشید یا به همراه داشته باشید تا عشق خودتان را پیدا کنید و اگر در رابطه هستید ، عشق خود را تعمیق و پرورش دهید.

خواص درمانی جسمی: در اطراف چاکرای قلب ، کوارتز گل رز می تواند برای بهبود عمیق احساسی  استفاده شود ، و به عنوان یک  بهبود دهنده گردش خون و کاهش فشار خون شناخته شده است. همچنین می توان خواص سنگ های کوارتز برای کاهش تپش قلب استفاده کرد.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ فیروزه (Turquoise stone) : سنگ محافظت

اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه  قدیمی ترین سنگ شناخته شده برای انسان است و از مدت ها پیش فیروزه ها توسط سران ، شمن ها ، پادشاهان ، جادوگران و امثال آنها استفاده می شده است. سنگ فیروزه که به عنوان نمادی از خردمندی شناخته می شود ، تقریباً در همه فرهنگ های باستانی رایج است و همیشه به عنوان سنگ محافظ شناخته می شده است.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ فیروزه نصف النهارها را در بدن تقویت می کند و از شهود و مراقبه پشتیبانی می کند. به دلیل رنگ آبی آن ، همچنین با چاکرای گلو همراه است که از روابط شفاف پشتیبانی می کند. سنگ  فیروزه را به عنوان یک طلسم محافظ با خود حمل کنید و از خرد باستانی که از آن ساطع می شود استفاده کنید.

خواص درمانی جسمی: این سنگ به بهبود مشکلات مغز ، گردن ، گوش ها و گلو کمک می کند.  سنگ فیروزه با قلمرو روانی بسیار در ارتباط است که آن را به یک سنگ عالی برای از بین بردن انسداد و پشتیبانی از جریان سالم انرژی در کل بدن تبدیل می کند.

سنگ فلوریت (Fluorite stone): سنگ مثبت بودن

سنگ فلوریت یک سنگ بسیار قدرتمند در میان انواع سنگ ها می باشد. این سنگ به معنای واقعی کلمه انرژی های منفی و ارتعاشات مضر را از محیط یا بدن شما به خود جذب می کند  و فضای لازم برای تابش نور را ایجاد می کند. سنگ فلوریت که در چندین رنگ یافت می شود و  یک سنگ  کاملا جادویی و پر رمز و راز است.

خواص درمانی متافیزیکی: خواص سنگ های فلوریت برای محافظت از شخص ، برای بالا بردن ارتعاشات ، تبدیل کردن انرژی منفی به انرژی مثبت و آرام کردن ذهن آشفته استفاده می شود. سنگ فلوریت رنگین کمان بیشتر برای ایجاد ثبات در ذهن و تقویت ارتباط روانی و افزایش قدرت شهودی شناخته شده است.

خواص درمانی جسمی: ​​از این سنگ پویا می توان هنگام مطالعه برای پاک سازی ذهن و بهتر کردن تمرکز استفاده کرد. همچنین می تواند از این سنگ برای کاهش التهاب در بدن ، از بین بردن علائم سرماخوردگی و همچنین برای کاهش غشای مخاطی استفاده کرد.

سنگ لاجورد (Lapis Lazuli): سنگ حقیقت

این سنگ بسیار زیبا و آبی رنگ یکی از پر جنب و جوش ترین ، باستانی ترین و مورد پسندترین سنگ موجود در کره زمین است. مدت هاست که این سنگ آبی رنگ  با سلطنت و تجمل همراه است و خواص آسمانی آن با خرد و قضاوت خوب به کسانی که در قلمرو فیزیکی هستند کمک می کند.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ لاجورد چاکراهای فوقانی اثیری را فعال می کند و چاکرای گلو را برای برقراری ارتباط روشن و سهولت بیان عقاید شخص تقویت می کند. این سنگ جذاب وقتی که در کشف و بازنمایی قلمرو روح کمک می کند ، می تواند مشاهده درونی و حقیقت را ارتقا ببخشد.

خواص درمانی جسمی: از خواص سنگ های لاجورد  برای حمایت و بهبود گلو ، حنجره و تارهای صوتی از این سنگ قدرتمند بسیار استفده می شود . اعتقاد بر این است که به دلیل پیوندهای قویی که با مغز تشکیل می دهد ، با کمک به ذهن برای تمرکز و رها کردن افکار غیر ضروری ، اختلال کمبود توجه (ADD)  را کاهش می دهد.

سنگ هماتیت (Hematite stone) : سنگ زمینی

این سنگ غنی از عنصر آهن عمیقاً زمین گیر شده و به زمین متصل است. این سنگ در یونان باستان به عنوان “سنگ خون”  شناخته شده بود زیرا دارای رنگ قرمز عمیقی می باشد.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ هماتیت به ریشه چاکرا متصل می شود و دارای یک انرژی زمینی عمیق است که موجودیت انسان را به ما یادآوری می کند و از نظر مالی ما را پشتیبانی می کند.

خواص درمانی جسمی:  عنصر آهن موجود در سنگ هماتیت می تواند به ما در پاکسازی خون ، بهبود گردش خون ، مدیریت جریان نامنظم قاعدگی و حمایت از قلب سالم کمک کند. از خواص سنگ های هماتیت همچنین می توان برای کاهش استرس ، اضطراب و ایجاد آرامش برای سیستم عصبی استفاده کرد.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ یشم (Jade stone): سنگ رویا

سنگ یشم یک سنگ پویای دیگری است که در بسیاری از رنگ ها در سراسر جهان یافت می شود. یشم از سنگ های پرکاربرد در دوران باستان بوده است. این سنگ زیبا در بین فرهنگ ها ، قاره ها و هزاره ها (و تا به امروز) به دلیل خواص درمانی جسمی و متافیزیکی مورد احترام قرار گرفته است و یکی از پرکاربردترین سنگ های شناخته شده برای انسان می باشد.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ یشم نشان دهنده اشرافیت و آرمان گرایی است . این سنگ همچنین به قلب متصل می شود و به ما کمک می کند که حقیقت را بپذیریم ، ابراز عشق کنیم (به خود و دیگران) و رویا های خود را دنبال کنیم.

خواص درمانی جسمی: سنگ یشم در ارتباط با قلب ، برای فیلتر کردن سموم و پاکسازی بدن به طور کلی از طریق خون بسیار مفید است. همچنین می تواند برای تسکین درد مفاصل و تسریع روند بهبودی پس از جراحی مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ آمتیست (Amethyst stone) : سنگ تجلی

سنگ آمتیست یکی از سنگ های رایج عصر جدید به همراه سنگ سلنیت و کوارتز کریستالی است. سنگ آمتیست را می توان در همه جای دنیا یافت کرد. این سنگ بنفش زیبا برای بسیاری از خصوصیات درمانی جسمی و روحی  بسیار شناخته شده است .

خواص درمانی متافیزیکی: با سنگ آمتیست به خواسته های قلبی  و هدف زندگی خود متصل شوید و سپس آنها را در زندگی خود بروز دهید ، این سنگ قدرتمند با چاکراهای بالایی مرتبط است.

خواص درمانی جسمی: از  خواص سنگ های آمتیست  می توان برای تقویت سیستم عصبی سمپاتیک ، تعادل هورمون ها ، تسکین سردرد ، کاهش تنش گردن و درمان بی خوابی استفاده کرد. شب ها  سنگ آمتیست را زیر بالش خود قرار دهید تا عمیق بخوابید.

سنگ کیانیت (Kyanite stone): سنگ احساس

سنگ کیانیت به ذهن کمک می کند تا مسیرهایی را ایجاد کند که قبلاً وجود نداشته است ، خصوصاً قدرت این سنگ  از نظر رشد عاطفی و مراقبه بسیار قوی است . این سنگ انرژی های منفی را جمع نمی کند ، بنابراین نیازی به پاکسازی و شارژ مجدد ندارد و در واقع می تواند برای پاکسازی سنگ های دیگر مورد استفاده قرار گیرد . رنگ آرام ، سبز آبی  سنگ کیانیت با آسمان ارتباط دارد و بنابراین به شدت تسکین دهنده و حمایت کننده اعصاب است.

خواص درمانی متافیزیکی: با تعمیق مراقبه و باز شدن کانال هایی به حوزه معنوی ، توانایی های روانی را می توان با  سنگ کیانیت تقویت کرد.

خواص درمانی جسمی: سنگ کیانیت برای بهبود هر دردی در گلو و بهبود ارتباطات فوق العاده است. همچنین می تواند از این سنگ برای کاهش سردرد ، درد چشم از نگاه کردن به کامپیوتر و تنش درمیان ابرو استفاده کرد .

سنگ آبسیدین ( Obsidian stone): سنگ آینه

سنگ آبسیدین یک سنگ آینه مانند است و توانایی آن در تقویت بینایی است. این سنگ  سطح بسیار انعکاسی دارد و رنگ آمیزی یکنواخت آن به شما امکان می دهد تا عمیقاً به درون خود نگاه کنید و روح خودتان را پاکسازی کنید.

خواص درمانی متافیزیکی: استفاده از سنگ آبسیدین به دوران بسیار قدیم بازمی گردد و خصوصیات معنوی آن اجازه می دهد تا به دنیای دیگر ، به خود روح و به قلمروهایی که از زمین قابل دسترسی نیستند ، نزدیک شوید.

خواص درمانی جسمی: از سنگ آبسیدین برای رفع ناراحتی عاطفی استفاده می شود که مدتهاست در حافظه دفن شده ، نادیده گرفته یا حتی پاک شده است. همچنین می تواند از خواص سنگ های آبسیدین برای کاهش استرس و اضطراب مرتبط با ضربه های عاطفی استفاده کرد.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ توپاز آبی ( Blue topz stone): سنگ خلاقیت

رنگ آبی روشن سنگ توپاز نشان دهنده ذهن و پتانسیل خلاقیت ماست. این سنگ می تواند به تحریک ذهن برای یادگیری سریعتر و حفظ اطلاعاتی که می توان برای سالهای آینده مفید باشد ، کمک کند. همچنین در شکوفایی خلاقیت و باز کردن ذهن برای ایده های جدید بسیار مفید است.

خواص درمانی متافیزیکی: همانطور که توپاز سنگی از ذهن است ، انرژی این سنگ برای اتصال به فرشتگان ، راهنماهای روح بسیار عالی است. از سنگ توپاز برای گسترش ذهن ، باز کردن روح و همسو شدن با قلمرو روح استفاده می کنند.

خواص درمانی جسمی: از خواص سنگ های توپاز برای کمک به بیماری های روحی ، بیماری های چشم ، تاری بینایی و بازگرداندن چشایی بسیار مفید است .

سنگ اوپال ( Opal stone ): سنگ چشم

به نظر می رسد که این سنگ درخشان و رنگارنگ هنگام حرکت در نور طیف رنگین کمانی از رنگ های چشمک زن مختلف خود را نشان می دهد . همانطور که مشاهده این سنگ بسیار چشم نواز است ،این سنگ با چاکرای چشم سوم مرتبط است.

سنگ اوپال خوش بینی ، خوشبختی ، قدردانی و احساس عمومی خوب را القا می کند. بیش از ده نوع مختلف ، از این سنگ وجود دارد که همگی از مناطق مختلف جهان با ویژگی های کمی متفاوت نشأت می گیرند.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ اوپال به عنوان منشوری از کل هاله عمل می کند و کل طیف نور را به بدن معنوی و انرژی شما وارد می کند. این سنگ می تواند انرژی بسیار زیادی را در روح ایجاد کند که معمولاً در سنگ های دیگر دیده نمی شود. از سنگ اوپال برای بیدار کردن ویژگی های روحی و عرفانی و به عنوان وسیله ای برای ارتباط با قلمروهای معنوی باستان استفاده می شود.

خواص درمانی جسمی: به عنوان سنگ چشم ، می توان از خواص سنگ های اوپال برای کمک به سلامت چشم و بهبود بینایی استفاده کرد. همچنین می تواند باعث تحریک حافظه و ایجاد اختلال در انتقال دهنده های عصبی شود.

سنگ آمازونیت (Amazonite stone) : سنگ شجاعت

سنگ آمازونیت با رنگ سبز و خنک خود روح را آرام می کند و روح را به آرامش دعوت  می کند. این سنگ به شما این قدرت را می دهد تا حقیقت واقعی درونی خود را با شجاعت و اعتقاد راسخ ، بدون احساسات بیش از حد درک کنید.

خواص درمانی متافیزیکی: از خواص سنگ ها ی آمازونیت برای ایجاد تعادل و پاکسازی چاکراها استفاده می شود ، سنگ آمازونیت می تواند ضربه روحی و عاطفی جمع شده در بدن را تسکین دهد . همچنین برای ایجاد هماهنگی بین عقل و شهود برای  به وجود آوردن یک تعادل سالم در بدن بسیار مفید است.

خواص درمانی جسمی: ​​به طور معمول از خواص سنگ های آمازونیت برای ایجاد رفاه عمومی استفاده می شود ، سنگ آمازونیت برای کل بدن مفید است. از آن به طور خاص برای تسکین بثورات ، پاک سازی آکنه و جلوگیری از عفونت زخم ها استفاده می کنند.

چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟
چگونه می توان از خواص سنگ ها برای بهبود سلامتی استفاده کرد؟

سنگ گارنت (Garnet stone) : سنگ سلامت و خلاقیت

این سنگ بسیار زمینی و زیبا در سراسر جهان در انواع ترکیبات مختلف یافت می شود. این سنگ بیشتر به خاطر کیفیتش در ارتقا سلامت و ایجاد جریان خلاقیت شناخته شده است.

خواص درمانی متافیزیکی: سنگ گارنت به رفع انسدادها کمک می کند و به ذهن اجازه می دهد آزادانه و خلاقانه فکر کند. این سنگ روح را به مشارکت در قلمرو جسمی دعوت می کند  و کانال های ارتباطی و خلاقیت را با خود درونی برای بیان ظاهری باز می کند.

خواص درمانی جسمی: سنگ گارنت برای تحریک متابولیسم شناخته شده است و یک سنگ خارق العاده  برای تحرک در بدن است . همچنین برای بهبود میل جنسی و تمایلات جنسی بسیار استفاده می شود.

سخن آخر

خواص سنگ ها و ویژگی شفا دهنده جادویی آنها به این دلیل وجود دارد که بشر از طلوع زمان از این سنگ ها استفاده درمانی کرده است و هنوز هم این دلیل برای ما ناشناخته است . این سنگ ها می توانند در صورت استفاده صحیح و با احترام عمیق ، زندگی شما را در یک راستای  پر جنب و جوش قرار دهند ، اگرچه بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما بسیار قدرتمند نیز هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا