Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی | کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی و موارد مصرف گوناگون آن ها است. همچنین اگر تصمیم به خرید تجهیزات آزمايشگاهی دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی در بازار این تجهیزات می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تجهیزات آزمايشگاهی در انتهای مقاله استفاده نمایید. نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت تجهیزات آزمايشگاهی هستند. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تجهیزات آزمايشگاهی به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تجهیزات آزمايشگاهی در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تجهیزات آزمايشگاهی در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تجهیزات آزمايشگاهی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

تجهیزات آزمایشگاهی مجموعه ای از دستگاه ها، ابزار و وسایل آزمایشگاهی هستند که وجود آن ها در آزمایشگاه برای محققین و دانشمندان بسیار حائز اهمیت است. زیرا ، برای انجام آزمایشات دقیق، تحقیق و پژوهش کاربرد بسیار بالایی دارند .

این تجهیزات بسته به نوع آزمایشگاه متفاوت بوده و بر اساس نوع کاربردی که دارند ابزار های ساده تا دستگاه های پیچیده را شامل می شوند. هر چقدر تجهیزات به کار رفته در آزمایشگاه، دقیق تر و مدرن تر باشد نتیجه ی آزمایش ها از دقت بیشتری برخوردار خواهد بود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک
به طور کلی انواع تجهیزات آزمایشگاهی را می توان به ۵ گروه زیر دسته بندی کرد:

  • سکوبندی یا رویه ( شامل کابینت آزمایشگاهی ، سینک آزمایشگاهی ، میز آزمایشگاهی و … )
  • دستگاه های آزمایشگاهی ( انواع مختلف به دو صورت عمومی و اختصاصی )
  • وسایل آزمایشگاهی
  • وسایل ایمنی آزمایشگاهی
  • هود آزمایشگاهی
  • دوش و چشم شوی آزمایشگاهی ( برای حفظ سلامت پرسنل )

برای دانشجویان رشته های پزشکی، شیمی و رشته های مربوط به آزمایشگاه لازم است که کار با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی را به طور کامل و دقیق بیاموزند.

پیش از این در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک مقالاتی درباره ی تجهیزات ایمنی آزمایشگاهی و دستگاه های آزمایشگاهی مانند انکوباتور، آب مقطر گیری، اتوکلاو، کوره، رفراکتومتر، کارل فیشر، چگالی سنج و وسایلی مانند پوآر، پارافیلم، پتری دیش، قیف بوخنر، مثلث و توری نسوز و … آورده شده است.

کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی

در ادامه این مقاله به بررسی انواع کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی می پردازیم.

 

 

 

 

سکوبندی آزمایشگاهی از تجهیزات آزمایشگاهی ضروری

سکوبندی آزمایشگاهی از ابتدایی ترین و اساسی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. سکوبندی را می توان به صورت میزهای آزمایشگاهی، کابینت آزمایشگاهی، سینک های آزمایشگاهی، سکوبندی یک طرفه و دو طرفه، کمد نگهداری مواد، قفسه دیواری، شلف وسط و کناری تقسیم بندی کرد.

سکوبندی آزمایشگاهی از تجهیزات آزمایشگاهی ضروری
قیمت فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی | کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی چیست؟

قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی – سکوبندی یک طرفه و دوطرفه

در سکوبندی یک طرفه و دوطرفه، معمولا ابعاد در عمق ۶۰ تا ۸۰ سانتی متری ساخته می شوند. اسکلت کابینت ها معمولا از جنس پروفیل فولادی انتخاب می شود.بهتر است بدنه و درب های کابینت های آزمایشگاهی از جنس MDF باشند.

کارفرما می تواند جنس بدنه را از فلز یا استیل سفارش دهد. رویه ها معمولا از جنس سنگ گرانیت، سرامیک ضد اسید، استیل ،hpl و … انتخاب می شوند.

نکته

سکوبندی دوطرفه معمولا با ابعاد عرض ۱۲۰ تا ۱۶۰ سانتی متر و ارتفاع ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر ساخته می شود.

قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی – قفسه دیواری

ابعاد قفسه دیواری هم معمولا با ارتفاع ۶۰ ، طول ۹۰ و عمق ۳۰ سانتی متر انتخاب می شود. توصیه می شود جنس بدنه ی آن ازMDF با روکش های ملامینه و … باشد. درب های آن هم معمولا از جنس شیشه یا MDF و یا ترکیبی از هر دو انتخاب می شود.

قیمت خریدتجهیزات آزمايشگاهی – شلف وسط و کناری

شلف وسط و کناری بر اساس سفارش کارفرما و معمولا از جنس پروفیل سبک ۲۰ در ۲۰ میلیمتر که پوشش رنگ الکترواستاتیک دارد ساخته می شود. بهتر است بدنه ی آن هم مانند موارد قبلی از MDF با روکش های ملامینه، فرمیکا و یا فلز ساخته شود.

قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی – میز آزمایشگاهی

میز آزمایشگاهی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که برای آزمایشگاه های پزشکی، الکترونیکی و … استفاده می شود.

میز های آزمایشگاهی شامل میز توزین ( ضد ارتعاش)، میز وسط، میز شستشو، میز تحریر و میز توزین جهت استفاده برای لوازم آزمایشگاهی است. کار با آن ها نیازمند بیشترین دقت و کمترین میزان لرزش است.

میز وسط و میز شستشو از جنسی انتخاب می شوند که در برابر مواد شیمیایی و حلال ها مقاوم بوده و تمیز کردن آن ها بسیار راحت باشد. به همین دلیل، معمولا جنس رویه آن ها از سرامیک ضد اسید انتخاب می شود.

خرید تجهیزات آزمايشگاهی – کابینت آزمایشگاهی

 

کابینت آزمایشگاهی
قیمت فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی

یکی از تجهیزات آزمایشگاهی ضروری که در محیط های صنعتی و پزشکی کاربرد بسیاری دارد کابینت آزمایشگاهی است که طریقه ی چیدمان سکوبندی هم به آن بستگی دارد. نوع چیدمان و طراحی این کابینت ها اهمیت بسیاری دارد. زیرا، می تواند روی آزمایش کاربران تاثیر بگذارد.

کابینت آزمایشگاهی در دو مدل دیواری و زمینی و از جنس MDF ساخته می شوند. به طور کلی، کابینت دیواری به دلیل داشتن فضای بیشتر کاربرد بیشتری دارد.

در محیط های صنعتی و پزشکی برای استحکام بیشتر کابینت بهتر است جنس سکوبندی از فلز باشد. بهتر است این فلز ضد اسید باشد تا در صورت بروز حادثه، کمترین آسیب را وارد کند.

نگهداری وسایل آزمایشگاهی از دیگر کاربرد های کابینت آزمایشگاهی است. به همین دلیل، جنس سنگی که در سکوبندی استفاده می شود باید مقاومت خوبی در مقابل اجسام و مواد شیمیایی داشته باشد.

نکته

با توجه به نوع آزمایشگاه و موارد گفته شده جنس رویه می تواند از گرانیت، استیل، سرامیک و … باشد. درب برخی از کابینت های آزمایشگاهی شیشه ای است. علاوه بر این، برای افزایش بازدهی دید کاربران از لامپ فلورانس استفاده می شود.

از دیگر امکانات کابینت آزمایشگاهی که می توان به آن ها اشاره کرد تعبیه آب، برق و گاز در خروجی آن است. علاوه بر کاربرد های گفته شده کابینت ها مکان خوبی برای نگهداری لوازم شخصی و لباس پرسنلی محسوب می شوند.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی – سینک آزمایشگاهی

سینک آزمایشگاهی از دیگر تجهیزات آزمایشگاهی ضروری است که باید جنسی مقاوم در برابر اسید و قلیا داشته باشد. این سینک ها معمولا در سه مدل سینک سرامیکی، اپوکسی و پروپیلن ساخته می شوند.

اگر سینک آزمایشگاهی از جنس مناسب و مرتبط با حوزه ی کاری انتخاب شود، در افزایش بازدهی آزمایش بسیار موثر است. سینک آزمایشگاهی باید مانند کابینت آزمایشگاهی در مقابل وزن اجسام و مواد شیمیایی مقاوم باشد.

قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی – کمد نگهداری مواد آزمایشگاهی

کمد نگهداری مواد به صورت یک کابین ایمن برای نگهداری مواد شیمیایی و آلی، مواد اسیدی و باز در محیط های آزمایشگاهی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کمد نگهداری مواد آزمایشگاهی
کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی چیست؟

کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی پرکاربرد

دستگاه های آزمایشگاهی انواع مختلفی دارند و هر یک برای انجام آزمایشات دقیق وظیفه ی خاصی بر عهده دارند. در این قسمت به معرفی دستگاه های آزمایشگاهی و کاربرد هر یک از آن ها می پردازیم.

خرید تجهیزات آزمايشگاهی – آون آزمایشگاهی

از آون آزمایشگاهی که با نام فور نیز شناخته می شود برای خشک کردن، استریل کردن ظروف شیشه‌ای و فلزی، تست دما و انکوب کردن آزمایش های حساس به دما استفاده می شود.

از آن جایی که فرآیند خشک کردن در آزمایشگاه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و خشک کردن بسیار سریع، بسیار آرام و یا غیر یکنواخت می تواند تمام فرآیند را از بین ببرد، از آون آزمایشگاهی استفاده می شود.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی – آون خلاء

در این دستگاه فرایند خشک کردن به واسطه خلا انجام می گیرد. در این فرایند، رطوبت موجود در یک ماده که معمولا رطوبت موجود در یک جامد است با ایجاد خلا از بین می ‌رود.

آون خلا در صنایع فرآوری شیمیایی مانند فرآوری مواد غذایی، داروسازی، کشاورزی و منسوجات بسیار پرکاربرد است و برای خشک ‌کردن و از بین‌بردن رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تجهیزات آزمايشگاهی – انکوباتور آزمایشگاهی

انکوباتور آزمایشگاهی دستگاهی است که یک محیط ایزوله، کنترل شده و بدون باکتری را برای کشت سلول و بافت ایجاد می کند. این دستگاه امکان تنظیم دما، رطوبت، میزان اکسیژن و دی اکسید کربن را برای ایجاد شرایط خاص در اجرای یک فرآیند را فراهم می کند.

دستگاه های انکوباتور دارای انواع مختلفی بوده و متناسب با نوع، کاربرد و اندازه های مختلف داشته و طیف وسیعی از امکانات دارند.

خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی – اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو آزمایشگاهی دستگاهی است که برای استریل کردن وسایل و مواد آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. در فرایند استریل کردن میکروارگانیسم ها و عوامل انتقال دهنده ی آن‌ مانند قارچ، باکتری، هاگ یا اسپور و ویروس از سطح اجسام پاک سازی می‌شوند.

عملکرد اتوکلاو آزمایشگاهی بر اساس روش های فیزیکی، شیمیایی و یا با استفاده از بخار اشباع شده است.

فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی – اتوکلاو بیمارستانی

اتوکلاو بیمارستانی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی است که برای استریل اجسام مورد استفاده قرار می گیرد .این دستگاه در بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته و قابل تنظیم با فشار می باشد.

این دستگاه برای از بین بردن میکروب ها و باکتری های زنده که روی ابزارآلات و تجهیزات بیمارستانی قرار دارند، اقدام به تولید گرما نموده و این گرمای تولیدی از بخار، تحت فشار منشا قرار می گیرد.

اتوکلاو بیمارستانی
اتوکلاو بیمارستانی

کاربرد و قیمت تجهیزات آزمايشگاهی – آسیاب آزمایشگاهی

آسیاب آزمایشگاهی یکی از تجهیزات آزمایشگاهی است که معمولا برای نمونه های قبل از آنالیز به کار رفته و آن ها را آماده می کند. از این دستگاه برای خرد کردن ذرات ریز، همگون کردن مواد مرطوب، خشک، سخت، نرم و ارتجاعی استفاده می شود. به بیانی ساده تر حجم و اندازه ی ذرات را کم کرده و آن ها را هموار می کند.

کاربرد و قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی – دستگاه الکترولیز

دستگاه الکترولیز دستگاهی است که با استفاده از جریان برق، پیوند های شیمیایی بین عناصر و مواد را شکسته و آن ها را از یکدیگر جدا می کند. این دستگاه، در تصفیه آب و فاضلاب ، صنعت متالوژی و معادن کاربرد فراوانی دارد.

کاربرد و قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی – دستگاه چگالی سنج

دستگاه چگالی سنج یا هیدرومتر، برای اندازه گیری سریع چگالی نسبی مایعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار شیشه ای، به شکل یک تنه استوانه ای همراه با یک حباب است که با جیوه و یا گلوله های سربی سنگین شده است.

کاربرد و فروش تجهیزات آزمايشگاهی – دستگاه رفراکتومتر

دستگاه رفراکتومتر ابزاری است که با اندازه گیری ضریب شکست مایعات، جامدات و گاز ها میزان خلوص مواد را مشخص می کند. این دستگاه در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع رنگ، پزشکی، دامپزشکی، داروسازی، فارماکولوژی و … کاربرد دارد.

کاربرد و خرید تجهیزات آزمايشگاهی – دستگاه کارل فیشر

دستگاه کارل فیشر به کمک روش های شیمیایی مقدار آب موجود در مواد جامد، حلال ها، اسیدهای آلی، الکل ها، استرها، اترها، انیدریدها و نمک‏های معدنی آب ‏دار را به طور دقیق و در عرض چند دقیقه اندازه گیری می کند. به همین دلیل یکی از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که در صنایع غذایی، پتروشیمی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، چوب و کاغذ، منسوجات و مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد است .

خرید تجهیزات آزمايشگاهی – کوره آزمایشگاهی

از کوره آزمایشگاهی برای حرارت دادن، خشک کردن، ذوب کردن و یا استریل کردن نمونه ها در دمای بالا استفاده می شود.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی – شیکر آزمایشگاهی

شیکر آزمایشگاهی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی است که برای مخلوط کردن مایعات به کار می رود. این دستگاه به عنوان یک سرعت دهنده و کاتالیزور در تحریک واکنش ها در سطوح مولکولی مواد عمل می کند.

شیکر آزمایشگاهی در آزمایشگاه های تشخیص، اندازه گیری، کنترل کمی، کیفی و تحقیقاتی کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه خود به دو نوع شیکر رومیزی کلمپی و شیکر رومیزی میله ای تقسیم می شود.

قیمت تجهیزات آزمايشگاهی – فریزر آزمایشگاهی

فریزر آزمایشگاهی از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی است که به عنوان دستگاه برودتی و سرمایشی در آزمایشگاه کاربرد دارد .

این دستگاه از یک وسیله ی خنک کننده به همراه یک عایق مناسب تشکیل شده است که از انتقال دما به خارج محفظه جلوگیری می کند. نگهداری بعضی از مواد و نمونه ها به دقت دمایی بالایی نیاز دارد که فریزر این کار را انجام می دهد.

قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی – یخچال آزمایشگاهی

یخچال آزمایشگاهی به صورت یک محفظه کنترل شده عاری از هرگونه باکتری است. در ای دستگه دما با دقت نمایی بالا، توسط یک فن سیرکولاسیون تنظیم می شود .به این ترتیب، دما در تمام نقاط یخچال تثبیت می شود.

از این دستگاه برای نگهداری مواد آزمایشگاهی خاص که نیاز به نگهداری در شرایط دمایی مناسب دارند استفاده می شود.

قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی – استریلایزر

استریلایزر دستگاهی است که برای جایگزینی چراغ های الکلی و شعله های گازی زیر هود مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به شکل یک ظرف استوانه ای است که دمای آن تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد بالا رفته و موجب گرم شدن گلس بید داخل استوانه می شود.

با استفاده از این دستگاه، کاربر می تواند به راحتی قیچی و پنس خود را زیر هود ضدعفونی کند. استریلایزر خطر آتش سوزی نداشته و یک وسیله ی امن برای کاربر است.

خرید تجهیزات آزمايشگاهی – بن ماری

بن ماری که به آن حمام آب نیز گفته می شود از دستگاه های پرکاربرد آزمایشگاهی است. از این دستگاه برای گرما دادن ارلن یا مواد آزمایشگاهی در محدوده ی دمایی ۲۵ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد استفاده می شود.

ظرفیت این دستگاه معمولا بین ۵ تا ۳۰ لیتر بوده و دارای یک برد دیجیتال جهت تنظیم دما، تایمر و یک المنت حرارتی است.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی – دستگاه ضدعفونی دست

ضد عفونی کردن دست ها در محیط هایی که امکان شستشوی مرتب آن وجود ندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا، دست ها مهم ترین عامل در انتقال بیماری ها هستند. به همین دلیل، استفاده از دستگاه های ضد عفونی کننده دست یکی از بهترین روش های ضدعفونی دست ها است.

قیمت تجهیزات آزمايشگاهی – هیتر استیرر

هیتر استیرر از جمله تجهیزات آزمایشگاهی است که برای مخلوط کردن، همگن کردن و حرارت دادن به مایعات کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه شامل دو بخش اصلی همزن و گرمکن است که به وسیله ی دو ولوم به نام های Heater و Stir به راحتی تنظیم می شود.

فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی – ورک استیشن

دستگاه ورک استیشن یکی دیگر از تجهیزات آزمایشگاهی است که در آزمایشگاه های ژنتیک و زیست شناسی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از ایجاد آلودگی های مقطعی بین نمونه های آزمایشگاهی جلوگیری می کند.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که لامپ های UV موجود در دستگاه با تابش اشعه ی ماوراء بنفش، آلودگی های سطح و هوای داخل محفظه ی دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به این ترتیب یک محیط کار تمیز برای انجام آزمایش ها در اختیار کاربر قرار می دهد.

خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی – اتاق رشد گیاه

اتاق رشد گیاه از جمله دستگاه های آزمایشگاهی تخصصی به حساب می آید. این دستگاه اتاقی کنترل شده برای رشد و هماهنگ کردن گیاهان کشت بافت است.

این دستگاه می تواند عواملی مانند دما، نور، رطوبت و گازهای مختلف را که برای رشد و نمو گیاهان لازم است تامین کند. علاوه بر این، می تواند شرایط آب و هوایی مختلف را شبیه سازی کند.

محققان به کمک این دستگاه می توانند هرگونه گیاه را که بومی مناطق محتلف است را بدون نیاز به وجود شرایط جغرافیایی آن مکان مورد آزمایش قرار دهند.

اتاق رشد گیاه
اتاق رشد گیاه

قیمت تجهیزات آزمايشگاهی ژرمیناتور

ژرمیناتور از دیگر دستگاه های آزمایشگاهی تخصصی است. این دستگاه همان اتاقک رشد گیاه است که آزمایشات مختلف روی انواع بذر ها را در شرایط مختلف دما و رطوبت انجام می دهد.

در این دستگاه پارامترهای مختلف مانند دما، رطوبت نسبی و نور کنترل و مدیریت می شوند تا شرایط اساسی برای تهیه ی بذر مناسب ایجاد شود.

تجهیزات آزمايشگاهی چمبر

چمبر یکی از دستگاه های آزمایشگاهی تخصصی است. چمبر شرایط پایداری یک محفظه ی کنترل شده با سیستم کنترلی smart control را ایجاد می کند.

این دستگاه می تواند محدوده ی دمایی ۴ تا ۴۵ درجه و رطوبت۴۰ تا ۹۰ درصد را ایجاد کند. چمبر دارای یک فن سیرکلاسیون هوا در داخل محفظه است که برای یکنواختی هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید تجهیزات آزمايشگاهی گلخانه تحقیقاتی

گلخانه تحقیقاتی، فضایی کنترل شده، عاری از هرگونه باکتری برای رشد و هماهنگ کردن گیاهان کشت بافتی است . در این دستگاه عواملی مانند دما، نور و رطوبت توسط کنترل smart control کنترل می شود.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی سانتريفيوژ آزمايشگاهی

سـانتريفيوژ آزمايشگاهي، از دستگاه های آزمايشگاهی تشخيص طبی است كه با استفـاده از نيـروی مـوتور خود، نمونه مايع را با سرعت بسيار زياد به چرخش در می ‌آورد.

سانتريفيوژهای پزشكی بر اساس اصل رسوبی مواد در سرعت بالا كار می كنند. در این روش شتاب جاذبه ای مركزی، باعث جدا شدن مواد به دو نوع ناحيه كم و پر تراكم می شود.

سانتريفيوژهای مختلفی متناسب با اندازه و ظرفيت نمونه وجود دارد. این سانتریفیوژ ها عبارتند از: سانتريفيوژ افتراقی، ايـزوپيكنيـک، گراديان ساكاروز، ميكرو سانتريفيوژ، بالينی يا كلينيكی، چند منظوره روميزی و سانتريفيوژ STAND ALONE.

وسایل آزمایشگاهی از تجهیزات آزمایشگاهی کاربردی

وسایل آزمایشگاهی از ابزار های ضروری است که برای انجام آزمایش و تحقیقات آزمایشگاهی مورد نیاز هستند. در این قسمت به این وسایل و ابزار ها و کاربردشان اشاره می کنیم.

خریدتجهیزات آزمايشگاهی بِشر

بشر (Beaker)، از ابتدایی ترین وسایل آزمایشگاهی است. از این وسیله برای مخلوط کردن، هم زدن و حرارت دادن مواد شیمیایی استفاده می‌شود. لبه‌های خمیده آن موجب می شود بتوان مایعات را به سادگی انتقال داد.

نکته

با وجود اینکه از این وسیله برای اندازه ‌گیری حجم استفاده نمی شود اما به صورت مدرج و در اندازه‌ های مختلف تولید می شود.

بشر به دلیل داشتن لبه خمیده، بدون درب است. از این رو، برای جلوگیری از آلودگی مواد داخل آن و یا پاشیده شدن، از شیشه ساعت به عنوان درب این ظروف استفاده می ‌شود.

 قیمت خریدتجهیزات آزمايشگاهی ارلن

این وسیله دارای دهانه ‌ای باریک است که خطر پاشیده شدن قطرات مایع به هنگام هم زدن یا تکان دادن را کاهش می ‌دهد. ارلن به راحتی به پایه متصل شده و می ‌توان از آن برای گرم کردن و تکان دادن محلول ‌ها استفاده کرد. از ارلن مدرج برای برداشتن حجم مشخصی از مایعات استفاده می شود.

نکته
در صورت قرار دادن درپوش روی ارلن به هیچ عنوان آن را حرارت ندهید. زیرا، موجب افزایش فشار و در نهایت شکستن ظرف می ‌شود.

قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی ارلن بوخنر

ارلن بوخنر (Büchner Flask) یا ارلن تخلیه، شبیه ارلن معمولی است با این تفاوت که یک لوله موسوم به لوله تخلیه در بالای آن قرار دارد. انتهای این لوله به شکلی است که برای متصل شدن به نوعی پمپ موسوم به پمپ خلا تعبیه شده است. معمولا از این نوع لوازم آزمایشگاهی برای فیلتر کردن نمونه‌ ها استفاده می ‌شود.

لیست قیمت تجهیزات آزمايشگاهی بالن فلورانس

بالن فلورانس (Florence Flask)، به شکل یک ظرف ته ‌گرد است که دهانه باریک و بلندی دارد. از این ظرف برای نگهداری، حرارت دادن و هم ‌زدن مایعات استفاده می شود.

به دلیل شکل ساختاری این ظرف، می‌توان از درپوش‌های شیشه‌ ای برای نگهداری مایعات درون آن استفاده کرد. بالن فلورانس را مانند ارلن نباید با درپوش حرارت داد زیرا احتمال شکستن ظرف شیشه ای افزایش می یابد.

لیست قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی لوله آزمایش

لوله آزمایش (Test Tubes)، لوله‌ ای شیشه ‌ای با انتهای گرد است که برای نگهداری نمونه با حجم کم مورد استفاده قرار می گیرد.

از لوله آزمایش برای بررسی کیفی نمونه‌ ها و مقایسه بین آن ها استفاده می ‌شود. لوله‌های آزمایش را می توان به راحتی با استفاده از درپوش‌های لاستیکی مهر و موم کرد.

راهنمای خرید تجهیزات آزمايشگاهی برس لوله یا لوله شور

نوعی برس است که برای شستن وتمیز کردن دیواره ی داخلی لوله ی آزمایش کاربرد دارد. برای شستن لوله آزمایش، برس را درون لوله آزمایش قرار داده و می چرخانند.

بازار تجهیزات آزمايشگاهی جا لوله ی آزمایش

وسیله ای از جنس چوب، پلاستیک و یا فلز است که از آن برای نگهداری لوله آزمایش استفاده می کنند.

فروشنده تجهیزات آزمايشگاهی انبرک‌

معمولا برای نگهداری برخی از لوازم آزمایشگاهی مانند لوله های آزمایش مورد استفاده قرار می گیرد. در مواردی که لمس لوله‌ های آزمایش خطرناک است، توصیه می شود برای جابجایی آن ها از انبرک ‌های مخصوص این کار استفاده کرد.

لیست فروشندگان تجهیزات آزمايشگاهی بوته ی چینی

وسیله ای است که از جنس فلز یا چینی ساخته می شود و برای سوزاندن و یا ذوب کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله را با انبر یا پنس بوته برداشته و روی سه پایه و مثلث نسوز قرار می دهند.

لیست قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی کپسول چینی

از این وسیله برای تبخیر سریع محلول ها و ذوب کردن مواد استفاده می شود.

لیست خرید تجهیزات آزمايشگاهی تیغ میکروتوم

تیغ میکروتوم ابزاری است که از آن برای ایجاد برش های بسیار نازک از بافت های گیاهی و حیوانی مورد استفاده می شود. این تیغ در جراحی و آزمایشگاه پاتولوژی بافت شناسی و هنگام کار با میکروسکوپ، بیشترین کاربرد را دارد.

فروش و خرید و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی همزن شیشه ای

میله ای شیشه ای و تو پر است که برای مخلوط کردن محلول ها ویکنواخت کردن گرمای یک محل به کار می رود.

قیمت فروش و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی شیشه ساعت

شیشه ساعت (Watch Glasses)، ابزار شیشه‌ لنز مانندی است که برای نگهداری مقادیر بسیار کمی از مواد جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، در آزمایش‌هایی که با تبخیر همراه است به عنوان درپوش ظروف کاربرد دارد.

کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی پتری (پلیت)

از این ظرف برای نگه داری محلول ها و نمونه های میکروبی استفاده می شود.

قیمت خرید و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی قیف

قیف (Funnel) آزمایشگاه، شبیه قیف‌های دیگر است با این تفاوت که به منظور کار با لوازم آزمایشگاه تولید شده است. این قیف‌ها به شکل‌ لوله بلند و لوله کوتاه و از جنس پلاستیک یا شیشه‌ تولید می‌شوند.

از قیف‌ آزمایشگاهی برای انتقال سریع مایعات به ظروف مختلف استفاده می شود. این قیف‌ها را بر اساس نوع مایعی که در آن‌ها ریخته می‌شود، در اندازه‌های مختلف تولید می کنند.

خرید و قیمت و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی استوانه مدرج

استوانه مدرج (Graduated Cylinders) ابزاری برای سنجش حجم مایعات است. هر چقدر قطر استوانه‌ها کمتر باشد، سنجش حجمی را به صورت دقیق ‌تری انجام می دهد.

سطح مایعات در داخل استوانه مدرج (مِزور) دارای کمی انحنا است. به همین دلیل، هنگام خوانش مقدار سنجش حجمی قسمت پایین منحنی که به آن «کوژی سطح مایع» (Meniscus) می ‌گویند قرائت می شود. این وسیله در اندازه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

فروش و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی بالن‌ حجمی

بالن حجمی (Volumetric Flask)یا بالن ژوژه،‌ یک بالن ته‌ صاف با دهانه بلند است. از این وسیله برای سنجش دقیق میزان حجم یک مایع استفاده می ‌شود.

این بالن‌ها در نزدیکی دهانه خود دارای یک خط نشان هستند. این خط نشان میزان مورد نیاز مایع برای رسیدن به حجم آن بالن را نشان می‌دهد.

قیمت و کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی بالن ته گرد

بالن ته‌ گرد (Round Bottom Flask) وسیله ای است که از آن برای حرارت دادن، تقطیر و نگهداری مایعات استفاده می‌ شود. گرد بودن انتهای این بالن‌ها موجب می شود مایع درون آن به طور یکنواخت حرارت ببیند.

به همین دلیل، از این بالن‌ها بیشتر برای فرآیندهای حرارتی مانند تقطیر استفاده می ‌شود. علاوه بر این، این شکل از بالن‌ها مقاومت بیشتری در مقابل شکسته شده تحت شرایط خلا دارند.

کاربرد تجهیزات آزمايشگاهی بالن تقطیر

بالن تقطیر شبیه بالن ته گرد است با این تفاوت که یک لوله باریک در دهانه آن وجود دارد. از این بالن برای تقطیر مایعات بر اساس نقطه جوش استفاده می ‌شود.

بازار فروش تجهیزات آزمايشگاهی قطره چکان

قطره چکان (Droppers) از یک لوله شیشه‌ ای باریک تشکیل شده است که در بالای آن حبابی لاستیکی قرار دارد. وظیفه این حباب مکش مایعات به داخل لوله قطره‌ چکان است. علاوه بر این، به وسیله آن می ‌توان مایعات را اندک اندک به محلول‌ها اضافه کرد. قطره چکان در آزمایش‌های تیتراسیون، کاربرد بسیاری دارد.

بازار خرید تجهیزات آزمايشگاهی دسیکاتور

دسیکاتور (Desiccator) یا دکانتور، محفظه‌ای عایق است که از آن برای نگهداری موادی مانند کبالت (III) کلرید با فرمول شیمیایی (COCl2) استفاده می شود.

درون دسیکاتور، موادی به نام دسیکانت (Desiccants) وجود دارد که از جذب رطوبت توسط ماده‌ ی نگهداری شده جلوگیری می ‌کند.

با باز شدن درب دسیکاتور، ماده موجود در آن در معرض هوا قرار می‌گیرد. به همین دلیل، از این وسیله برای نگهداری موادی مانند فلزات قلیایی که به سرعت با هوا واکنش می ‌دهند استفاده نمی ‌شود.

قیمت بازار تجهیزات آزمايشگاهی پیپت

پیپت وسیله ای است که از آن‌ برای اندازه‌گیری دقیق حجم یک مایع و انتقال آن به ظرف دیگر استفاده می ‌شود. پیپت‌ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

میکرو پیپت جابجایی هوا (Air Displacement Micropipettes)، پیپت الکترونیکی (Electronic Pipette)، پیپت جابجایی مثبت (Positive Displacement Pipette)، پیپت پاستور (Pasteur Pipette)، پیپت ون اسلیک (Van Slyke Pipette)، میکروپیپت شیشه ‌ای (Glass Micropipette)، پیپت مدرج و پیپت حبابدار.

نکته

پیپت مدرج و پیپت حبابدار نسبت به سایر پیپت ها کاربرد بسیار بیشتری دارند.

خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی پوآر

پوآر یا پیپت پرکن وسیله ای است که از آن برای پر کردن پیپت استفاده می ‌شود.

فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهی بورت

بورت یک لوله شیشه ‌ای است که در پایین خود دارای یک شیر کنترل است تا میزان مایعات آزاد شده از آن قابل کنترل باشد. معمولا این وسیله در آزمایشگاه به همراه پایه و گیره مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

برای سنجش میزان حجم اضافه شده از یک بورت، مقدار اولیه و مقدار نهایی محلول موجود در آن را در محلی یادداشت و در انتها از یکدیگر کسر می کنند. برای خوانش دقیق محلول هم مانند استوانه مدرج، پایین ‌ترین سطح مایع در لوله قرائت می شود.

بازار فروش تجهیزات آزمايشگاهی گیلاس مدرج

وسیله ای است که از آن برای برداشتن حجم معینی از مایعات برای پر کردن بورت و استوانه مدرج استفاده می شود.

بازار خرید تجهیزات آزمايشگاهی مبرد (سرد کننده)

از مبرد که روی دستگاه تقطیر وصل می شود برای سرد کردن بخار حاصل از تبخیر مایعات استفاده می کنند.

تجهیزات آزمايشگاهی + خرید مثلث نسوز

وسیله ای است مثلثی و فلزی که دارای سه قطعه روکش چینی نسوز است و از آن برای نگه داشتن بوته چینی هنگام حرارت دادن روی چراغ بونزن استفاده می شود.

تجهیزات آزمايشگاهی + فروش توری نسوز

از این وسیله برای جلوگیری از تماس مستقیم آتش با ظرفی که به آن حرارت می دهیم مانند بشر و . . . استفاده می شود. به این صورت که ظرف را روی توری نسوز گذاشته سپس به آن گرما می دهیم. در وسط توری، ماده ی سفید رنگی به نام آزبست وجود دارد که یک ماده ی نسوز است.

تجهیزات آزمايشگاهی + قیمت پایه و گیره

از پایه و گیره (Stand and Clamps) برای نگهداشتن بورت،‌ بشر،‌ بالن‌، بوته چینی و … در بالای ظروف یا بالای چراغ بونزن استفاده می ‌شود.

خرید + تجهیزات آزمايشگاهی اسپاتول

اسپاتول (قاشقک)، وسیله ای است که از آن برای برداشتن مواد شیمیایی از ظروف استفاده می ‌شود.

فروش + تجهیزات آزمايشگاهی دماسنج آزمایشگاهی

دماسنج آزمایشگاهی (Laboratory Thermometer) برای سنجش دمای مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. این دماسنج‌ها از شیشه‌ و یا از ترموکوپل ساخته می شوند.

قیمت + تجهیزات آزمايشگاهی چراغ بونزن

چراغ بونزن (Bunsen Burner)، دستگاهی مکانیکی است که برای ایجاد شعله استفاده می شود. معمولا به وسیله یک شلنگ، گاز از کپسول به چراغ بونزن متصل می ‌شود.

چراغ بونزن شامل دو شیر تنظیم هوا و گاز است. برای کنترل شعله، این دو شیر باید به میزان مناسب تنظیم شوند. برای روشن کردن این وسیله از فندک یا کبریت استفاده می شود.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی ترازو آزمایشگاهی

ترازوی آزمایشگاهی (Balance) ، برای وزن‌ کردن مواد شیمیایی به کار می رود.برای این کار مواد شیمیایی هرگز به صورت مستقیم روی ترازو قرار نمی ‌گیرند بلکه با وسایلی مانند شیشه ساعت حمل و وزن می ‌شوند.

فروش و قیمت خریدتجهیزات آزمايشگاهی پیست

پیسِت (Wash Bottle) یا آبفشان وسیله ای است که برای شستشوی لوازم آزمایشگاهی مانند لوله‌ های آزمایش و بالن‌های ته ‌گرد مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد پیست به صورت فشاری است. به این صورت که بعد از پرکردن آن‌ها،‌ با فشار دادن بطری،‌ از لوله متصل به آن، مایع با فشار خارج شده و برای شستشوی ظروف بکار می رود. از پیست می توان برای انتقال مایعات نیز استفاده کرد.

نکته

از کدهای رنگی مختلفی برای نشان دادن نوع مایع داخل پیست استفاده می شود. به عنوان مثال رنگ قرمز نشان دهنده ی استون است. رنگ سفید برای اتانول یا سدیم هیپوکلریت  NaClO، سبز برای متانول،‌ زرد برای ایزو پروپانول (CH3CHOHCH3)  و آبی برای آب مقطر استفاده می ‌شود.

قیمت فروش و خریدوسایل ایمنی آزمایشگاهی

مهم ترین اصل در آزمایشگاه شیمی، حفظ ایمنی است. در برخی موارد، افراد با رعایت نکردن مسائل ایمنی،‌ سلامت خود و اطرافیان را به خطر می ‌اندازند. با رعایت دستورالعمل ها و استفاده از وسایل ایمنی می توان احتمال خطر را به حداقل رساند. در این قسمت به این وسایل اشاره می کنیم:

فروش و خریدتجهیزات آزمايشگاهی عینک ایمنی

استفاده از عینک ایمنی در آزمایشگاه‌ها بسیار ضروری است. هنگام کار با اسید و انتقال آن به ظروف دیگر، ممکن است قطراتی از آن به چشم برخورد کرده و خطر نابینایی را به دنبال داشته باشد. عدم استفاده از عینک ایمنی، موجب التهاب چشم‌ها و در مواردی نابینایی می ‌شود.

فروش و خرید تجهیزات آزمايشگاهیدستکش

هنگام کار با مواد خورنده آزمایشگاهی استفاده از دستکش لاتکس ضروری است.

قیمت خریدتجهیزات آزمايشگاهیروپوش

استفاده از روپوش در آزمایشگاه سبب محافظت فرد در برابر پاشیده شدن مایعات اسیدی و بازی می شود.

خریدتجهیزات آزمايشگاهی کفش ایمنی

با وجود اینکه پوشیدن کفش ایمنی در محیط آزمایشگاه ضروری نیست، اما از پوشیدن کفش‌های رو باز مانند صندل باید اجتناب کرد.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی هود آزمایشگاهی

هود آزمایشگاهی یکی از تجهیزات آزمایشگاهی است که وجود آن در آزمایشگاه ها برای تامین و حفظ سلامتی افراد و کارکنان ضروری است. کاربرد اصلی آن زمانی مشخص می شود که هنگام انجام آزمایش گازهای شیمیایی در فضا پراکنده شود. این وسیله در انواع مختلف تولید شده و کاربرد های خاص خود را دارد.

قیمت خرید تجهیزات آزمايشگاهی هود شیمیایی

این وسیله برای مکش دود و بخار سمی و حاصل از فعل و انفعالات شیمیایی آزمایشات و انتقال آن به بیرون از فضای آزمایشگاه کاربرد دارد. علاوه بر این، از احتراق مواد شیمیایی در داخل محفظه نیز جلوگیری می کند.

هود های آزمایشگاهی دارای محفظه ای جهت آزمایش، فن جهت مکش و همچنین کابینتی جهت نگهداری مواد شیمیایی هستند. این دستگاه هوای آلوده و کثیف را به سمت سیستم تخلیه مرکزی برده و آن را به بیرون هدایت می کند.

قیمت فروش تجهیزات آزمايشگاهی هود کانوپی

 

این نوع هود روی دیوار یا سقف قسمت معینی از آزمایشگاه نصب می شود تا عملیات شیمیایی مورد نظر برای فضای درنظرگرفته در زیر این نوع هودها انجام پذیرد.

فن این نوع هود را نمی توان روی هود تعبیه نمود. به همین دلیل باید فضایی در بیرون از آزمایشگاه برای تعبیه این فن در نظر گرفت.

خرید تجهیزات آزمايشگاهی هود میکروبی

از این نوع هود در آزمایشگاه های میکروبیولوژیکی استفاده می شود و وظیفه ی تهویه ی هوا را دارند. علاوه بر این، از هود میکروبی در آزمایشگاه های کشت سلولی و مواد بیماری زای انسانیمانند باکتری ها، ویروس ها ، میکروب ها، انگل ها و کشت بافت و تومور استفاده می شود.

فروش تجهیزات آزمايشگاهی هود لامینار کشت بافت

هود لامینار کشت بافت هود گیاه شناسی نیز نامیده می شود. در این نوع هود جهت دمش جریان لامینه به صورت افقی بوده و هدف کارکرد دستگاه ، محافظت از کاربر است.

نکته

ساختار این نوع هود شباهت زیادی به هود لامینار دارد و تنها جهت دمش فن در آن ها متفاوت است.

قیمت خرید تجهزات آزمایشگاهی دوش و چشم شوی آزمایشگاهی

دوش و چشم شوی از دیگر تجهیزات آزمایشگاهی است که برای حفاظت چشم و صورت کارکنان آزمایشگاه در برابر خطرات احتمالی در آزمایشگاه تعبیه می شود. کارکنانی که به طور مداوم از مواد شیمیایی خطرناک استفاده می کنند باید از دوش و چشم شوی آزمایشگاه استفاده کنند.

آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی

به طور کلی، به دلیل فعالیت های مختلف در مدرسه یا دانشگاه، ما با تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی مختلفی مواجه می شویم. تشخیص تجهیزات آزمایشگاهی شیمی یا تجهیزات آزمایشگاهی بیولوژیکی یا هر دستگاه دیگری بدون داشتن اطلاعات کافی بسیار دشوار است. آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی قبل از شروع کار در آزمایشگاه، یک امر بسیار ضروری و مهم است.

اولین و مهمترین وسیله ای که هر دانشجو یا عضوی که وارد آزمایشگاه می شود باید از آن آگاه باشد، تجهیزات و دستگاه های ایمنی است. پروتکل های ایمنی باید به شدت در این آزمایشگاه ها رعایت شود، زیرا یک اشتباه کوچک می تواند منجر به تلفات بزرگ و پیامدهای شدید شود. همیشه باید از پوشیدن کفش های کاملا پوشیده اطمینان حاصل کرد و در هیچ آزمایشگاهی از صندل یا دمپایی استفاده نکنید. تجهیزات آزمایشگاهی بسیار زیادی وجود دارد که شما باید قبل از کار با آنها، طریقه استفاده از آنها را آموزش ببینید.

نمایندگی تجهیزات آزمایشگاهی

انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی در آزمایشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو نمایندگی های بسیار زیادی در شهر های مختلف کشور ایران وجود دارد که این تجهیزات را به مصرف کنندگان عرضه می کنند. بیشتر نمایندگی تجهیزات آزمایشگاهی در مراکز استان ها به خصوص شهر تهران وجود دارد. برای اطلاع از نمایندگی های فروش تجهیزات آزمایشگاهی می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی

اگر در آزمایشگاه کار می کنید، مطمئنا با طیف گسترده ای از تجهیزات گران قیمت و چالش برانگیز در تماس خواهید بود. دانستن نحوه استفاده از این ابزارها به نفع شما خواهد بود. این به ویژه در صورتی صادق است که از آنها برای ادامه تحقیقات و آزمایش خود استفاده کنید. تامین کنندگان زیادی در سطح شهرهای مختلف وجود دارد که تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه و به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه به این تامین کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مورد نظر خود را خریداری و استفاده کنید.

تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی

تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در صنعت بسیار پیچیده هستند. آنها اغلب چیزی بیش از یک سوئیچ روشن و خاموش دارند. انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی در بازار وجود دارد که برای تضمین تکمیل کار دقیق این تجهیزات، باید کالیبراسیون های حساسی روی آنها انجام شود. با انجام این عمل اطمینان حاصل می کنید که تجهیزات به طور موثر کار می کنند. با آگاهی از نحوه کار تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی اطمینان حاصل می کنید که از وقوع حوادث جلوگیری کرده و یک محیط کاری امن ایجاد می کنید.

تجهیزات آزمایشگاهی تهران

تجهیزات آزمایشگاهی زیادی برای بررسی و تحقیق و آزمایش مواد از منابع مختلف ساخته شده است. این نمونه ها می توانند معدنی یا گیاهی، آلی یا معدنی باشند. یک راه عالی برای دور ماندن از مشکل این است که بدانید کدام دستگاه برای کدام نوع نمونه مناسب است. در استان تهران فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارد که تجهیزات آزمایشگاهی را در انواع مختلف عرضه و به فروش می رساند. هنگام خرید این تجهیزات به کیفیت محصول و شرکت تولیدی دقت داشته باشید.

تجهیزات آزمایشگاهی کرج

تجهیزات آزمایشگاهی وسایل ضروری و مهم در آزمایشگاه های مختلف است. این تجهیزات به انجام صحیح و راحت تر انواع آزمایشات به شما بسیار کمک می کنند. انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی می توانید به نمایندگی های موجود در شهر کرج مراجعه کنید. همچنین سایت های بسیار زیادی وجود دارد که این تجهیزات را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند و در محل مورد نظر به شما تحویل می دهند.

پرسش و پاسخ تجهیزات آزمايشگاهی

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی تجهیزات آزمایشگاهی در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند.
لیست این فروشندگان را در این مقاله می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت تجهیزات آزمایشگاهی

قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی برحسب نوع آن ها در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی مورد نظرتان نمایید. به طور کلی برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت تجهیزات آزمایشگاهی است.

فروش ‌تجهیزات آزمایشگاهی

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی در بازار مواد شیمیایی و وسایل مرتبط با آن است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید تجهیزات آزمایشگاهی

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تجهیزات آزمایشگاهی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی جمالی (سهند شیمی)

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: محیط کشت سلولی چیست؟ — انواع و کاربردها به زبان ساده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا