Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست

پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن یک مکمل جدید در دنیای ورزش است. این مکمل حاوی یک تستوسترون پیچیده و ۱۲ ترکیب قوی و انتخابی است که رشد عضلانی و قدرت بدنی بالا را برای ورزشکاران فراهم می کند. آرژنین و اورنیتین، ویتامین D3، بور، منیزیم و روی نیز برای کمک به حفظ سطح طبیعی تستوسترون در این مکمل گنجانده شده است.

ترکیبات فوق در کنار هم به بهبود وضعیت عمومی بدن، عضله سازی و همچنین تقویت انرژی و قدرت باروری ورزشکاران مرد کمک می کنند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با اثرات مفید این مکمل بر وضعیت بدنی ورزشکاران ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست

پودر تی جی اچ سایتک فرمول جامعی برای بهینه سازی تستوسترون طبیعی و همچنین هورمون رشد ایجاد کرده است. این به نوبه خود نه تنها سلامت و تندرستی عمومی را بهبود می بخشد، بلکه یک محیط بهینه برای رشد و ترمیم عضلات نیز فراهم می کند. ترکیباتی مانند منیزیم و ویتامین D3 با بهینه سازی متابولیسم طبیعی، عملکرد طبیعی ماهیچه ها، سیستم ایمنی و سیستم عصبی را بهبود بخشیده و با کاهش خستگی از ورزشکار در طول تمرینات پشتیبانی می کنند. ترکیباتی مانند روی و اسید دی اسپارتیک نیز به حفظ سطح طبیعی تستوسترون در خون کمک می کنند که به نوبه خود قدرت باروری، توان بدنی و توده عضلاتی بدون چربی را افزایش می دهد.

فواید پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن

از نظر عملکرد ورزشی، افزایش سطح تستوسترون محیط مناسبی برای افزایش توده عضلانی بدون چربی، قدرت و عملکرد فیزیکی کلی فراهم می کند زیرا تستوسترون آنابولیک ترین استروئید موجود در بدن انسان است. هورمون رشد به دلیل افزایش IGF-1 (فاکتور رشد شبه انسولین) و در نتیجه کاهش زمان بهبودی ورزشکاران دچار آسیب های ورزشی، نقش عمده ای در ریکاوری و استحکام بافت های نرم مانند تاندون ها و رباط ها ایفا می کند. فواید ترکیبات موجود در این مکمل در ادامه شرح داده شده است:

منیزیم

تحقیقات در مورد مکمل های منیزیم نشان داده است که باعث افزایش تولید تستوسترون در مردان می شود. این مینرال همچنین در تحریکات عضلانی و حفظ سلامتی استخوان ها نقش دارد.

زینک

مطالعات نشان می دهد که این مینرال با تولید تستوسترون سالم ارتباط دارد. زینک همچنین برای عملکرد بهینه تمام ارگان های بدن مورد نیاز است. کمبود زینک شایع ‌تر از آنچه که فکر می‌ کنید علت کاهش تستوسترون است. تحقیقات نشان می دهد که رژیم غذایی حاوی زینک پایین می تواند سطح تستوسترون را تا ۷۵ درصد پس از ۲۰ هفته کاهش دهد. خوشبختانه، همین تحقیقات همچنین نشان می ‌دهد که مکمل‌ های روی می ‌توانند این تاثیر منفی را معکوس کنند و غلظت تستوسترون را به حالت عادی برگردانند.

ویتامین D3

تحقیقات نشان داده است که تولید تستوسترون با مکمل ویتامین D3 افزایش می یابد. این ویتامین همچنین باعث استحکام استخوان ها شده و جذب کلسیم را در بدن افزایش می دهد. ویتامین D ارتباط مستقیمی با سطح تستوسترون در مردان دارد که در آن غلظت مناسب ویتامین D با سطوح طبیعی تستوسترون (در محدوده ۳۰۰-۱۰۰۰ نانوگرم در دسی لیتر) مرتبط است. مطالعات نشان داد که چگونه دو برابر کردن مصرف ویتامین D از طریق مکمل ها یا غذاهای غنی از ویتامین D می تواند سطح تستوسترون را تا ۲۵ درصد افزایش دهد.

فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست
فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست

بور

بور برای وزنه بردارهای مسن یا کسانی که تمرینات سبک انجام می دهند، عالی است زیرا به کاهش التهاب کمک می کند. گلوبولین پیوند دهنده به هورمون جنسی (SHBG) پروتئینی است که به تستوسترون آزاد متصل می شود و در نتیجه سطح تستوسترون پایینی ایجاد می کند. بور به عنوان یک مهارکننده برای این پروتئین عمل می کند و می تواند غلظت آن را تنها در شش ساعت تا ۹ درصد کاهش دهد. این کاهش همچنین منجر به افزایش ۲۸ درصدی سطح تستوسترون برای اکثر مردان می شود.

دی آسپارتیک اسید

دی آسپارتیک اسید یا D-AA یکی از دو شکل اسید آمینه آسپارتیک اسید است. در واقع شکل دیگر آن ال-آسپارتات است. مزایای D-AA مختص آن است و به اسید آسپارتیک یا L-آسپارتات مرتبط نیست. D-AA می تواند به عنوان یک تقویت کننده تستوسترون برای مردان نابارور و توسط ورزشکاران به عنوان یک تقویت کننده موقت استفاده شود.

پس از مصرف این ترکیب افزایش سطح تستوسترون تنها یک هفته تا یک هفته و نیم در مردان سالم ادامه دارد و پس از آن تستوسترون به حالت عادی باز می گردد. D-AA در ناحیه مرکزی مغز عمل می کند و باعث ترشح هورمون هایی مانند هورمون لوتئینیزه کننده، هورمون محرک فولیکول و هورمون رشد می شود. همچنین ممکن است در بیضه ها ایجاد شود، جایی که یک مرحله محدود کننده سرعت سنتز تستوسترون را کاهش می دهد، که منجر به افزایش تستوسترون می شود.

ال-آرژنین

این اسید آمینه در بسیاری از مکمل ها یا محصولات قبل از تمرین که برای تقویت عروق طراحی شده اند، یافت می شود. ال-آرژنین رگ‌ های خونی و شریان ‌ها را باز می ‌کند تا به جریان خون کمک کند، در واقع هیچ ربطی به تستوسترون ندارد، اما ممکن است به رفع ناتوانی جنسی کمک کند. این ترکیب به باز شدن رگ های خونی برای حمل اکسیژن بیشتر به عضلات کمک می کند.

آرژنین آلفا کتوگلوتارات (AAKG)

آزمایش‌ مکمل ها هیچ فایده واقعی را در رابطه با این ترکیب در تمرینات مقاومتی نیافته است.

گلیسین

گلیسین یک اسید آمینه و انتقال دهنده عصبی است. این آمینواسید می تواند هم نقش تحریک کننده و هم نقش ضد افسردگی را در مغز ایفا کند. این اسید آمینه می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد.

ال – لیزین

لیزین برای رشد مناسب مهم است و نقش اساسی در تولید کارنیتین، ماده مغذی مسئول تبدیل اسیدهای چرب به انرژی و کمک به کاهش کلسترول دارد. کمبود لیزین می تواند باعث خستگی، کندی رشد و از دست دادن اشتها شود.

اورنیتین آلفا کتوگلوتارات (OKG)

در حال حاضر یک مطالعه با استفاده از اورنیتین جفت شده با آرژنین وجود دارد که به بهبود در وزن بدون چربی و توان خروجی در وزنه برداران اشاره کرده است. اما این یک مطالعه قدیمی است که تکرار نشده است و ارتباط عملی آن نامشخص است.

در نهایت، افزایش هورمون رشد که با اورنیتین مشاهده می شود، مشابه آنهایی است که با آرژنین مشاهده می شود. با مصرف این ترکیب افزایش کلی در هورمون رشد کل روزانه قابل توجه نیست. از آنجایی که خواص اصلی هورمون رشد (افزایش افزایش توده بدون چربی و از دست دادن چربی) بیشتر به قرار گرفتن در معرض یک روزه به جای انفجارهای کوتاه مرتبط است، بعید است که اورنیتین در اینجا نقشی داشته باشد.

کارنیتین

کارنیتین اصطلاح عمومی برای تعدادی از ترکیبات است که شامل ال-کارنیتین، استیل-ال-کارنیتین و پروپیونیل-ال-کارنیتین است. بیست سال تحقیق هیچ مدرک ثابتی مبنی بر اینکه مکمل‌ های کارنیتین می ‌توانند ورزش یا عملکرد بدنی را در افراد سالم بهبود ببخشند، در دوزهای ۲ تا ۶ گرم در روز به مدت ۱ تا ۲۸ روز، پیدا نکردند. به عنوان مثال، به نظر نمی ‌رسد مکمل ‌های کارنیتین باعث افزایش مصرف اکسیژن در بدن یا بهبود وضعیت متابولیک در هنگام ورزش شوند و همچنین لزوما باعث افزایش میزان کارنیتین در عضلات نمی ‌شوند.

فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست
فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست

روش مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن

روش مصرف پودر تی جی اچ به این صورت است که باید روزانه ۱۰ گرم پودر تی جی اچ را با ۲۰۰ میلی لیتر آب مخلوط کرده و قبل از خواب میل کنید.

عوارض پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن

با مطالعه قسمت های فوق ممکن است فکر کنید که تقریبا به یک جام مقدس تقویت کننده تستوسترون و حمایت از رشد عضلات رسیده اید. اما مسئله اصلی در اینجا انبوه مواد تشکیل دهنده است. تقریبا ۸ گرم در روز بسیار زیاد است و تنها در صورتی مؤثر است که دوز صحیح مصرف شود.

مقدار دی آسپارتیک در این مکمل خوب است، اما منیزیم و روی به طور قابل توجهی کمتر از دوز معمول روزانه هستند، همانطور که D3 و ال آرژنین حدود ۴۰۰۰ میلی گرم است! صرف نظر از مقادیر یافت شده از کارنیتین، OKG و AAKG، آنها هیچ مزیت واقعی ورزشی را ارائه نمی دهند. این مکمل در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارضی به دنبال ندارد.

دی اسپارتیک اسید

دی اسپارتیک اسید، یک اسید آمینه ضروری است که به عنوان یک عنصر کلیدی در مکمل‌ های مختلف ضد استروژن تقویت ‌کننده تستوسترون استفاده می‌ شود. نشان داده شده است که دی آسپارتیک اسید عملکرد هورمون تستوسترون را با اثرات قابل توجهی بهبود می بخشد. در یک کارآزمایی با استفاده از دوزهای روزانه ۳.۱۲ گرم، ۸۷٪ از شرکت کنندگان افزایش سطح هورمون را با میانگین افزایش سطح LH 33٪ و تستوسترون تا ۴۲٪ تجربه کردند.

تستوسترون یک هورمون مردانه است که با شروع پیری مردان کاهش می یابد. با شروع پیری، انرژی و نیروی جوانی خود را از دست می دهید که نشانه سطح پایین تستوسترون است. از آنجایی که از دست دادن سطح تستوسترون یک مسئله مهم است، بازارها مملو از مکمل های غذایی است که ادعا می کنند سطح تستوسترون شما را افزایش می دهند. تقویت ‌کننده‌ های فوق‌ العاده تستوسترون نوعی مکمل هستند که تولید تستوسترون را به شیوه‌ ای ایمن، پایدار و جامع افزایش می‌ دهند.

دی اسپارتیک اسید می تواند مکمل موثری برای عضله سازی در مردان باشد. رشد عضلات و چربی به طور مستقیم با سطح تستوسترون مرتبط است و سطوح تستوسترون بالاتر توانایی ساخت عضله را بهبود می بخشد. مزایای کلیدی این ترکیب عبارتند از:

  • به حداکثر رساندن انرژی، قدرت و توده عضلانی بدون چربی
  • قدرت را افزایش می دهد و به تولید کلی انرژی مورد نیاز کمک می کند
  • به تولید کلی انرژی و تقویت فرآیند چربی سوزی کمک می کند
فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست
فواید مصرف پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن چیست

خرید تستوسترون

پودر تی جی اچ سایتک نوتریشن یکی از بهترین تقویت کننده های تستوسترون برای مردان است که به آنها کمک می کند سطح میل جنسی خود را افزایش دهند، سینه های مردانه را کاهش دهند، رشد عضلانی را بهبود بخشند و استخوان های سالم تر و قوی تری داشته باشند. تستوسترون به آنها کمک می کند تا چربی بدن را کاهش دهند و در عین حال عضلات خود را حفظ کنند. اگر قصد دارید سطح تستوسترون را به طور طبیعی حفظ کنید، این یکی از بهترین مکمل های تقویت کننده تستوسترون است. این محصول دارای مواد طبیعی باکیفیت و موثر مانند اسید D-Aspartic، روی و منیزیم است. این ترکیبات، به خصوص دی آسپارتیک اسید منحصر به فرد هستند و شما آنها را در هیچ مکملی پیدا نخواهید کرد.

اسید دی آسپارتیک در کاهش خستگی و بی حالی و تضمین لذت بردن از سطوح عالی انرژی مفید است. با چنین مواد قوی، جای تعجب نیست که پودر تی جی اچ به درمان مشکلات نعوظ نیز کمک می کند و یکی از بهترین تقویت کننده های طبیعی تستوسترون موجود است.

دی ای ای

مصرف منظم اسید D-Aspartic یا دی ای ای باعث افزایش ترشح هورمون لوتئینیزه می شود که به نوبه خود تولید تستوسترون را افزایش می دهد. هدف اصلی مکمل های دی ای ای، بازگرداندن سطح تستوسترون شما در محدوده طبیعی است.

سطح تستوسترون متعادل برای داشتن یک زندگی سالم تر با انرژی بیشتر و افزایش میل جنسی ضروری است. این تقویت کننده نه تنها توان ورزشی را تقویت می کند، بلکه با تسریع رشد عضلات و کاهش چربی برای بدنسازان بسیار مفید است. از سوی دیگر دی ای ای تمرکز واضحی بر کمک به شما برای ساختن بدنی قوی تر با عضلات حجیم و حداقل محتوای چربی دارد. مکمل های DAA می تواند سطح تستوسترون را تا ۴۲ درصد در عرض ۱۲ روز افزایش دهد.

بهترین زمان مصرف تریبولوس

تریبولوس یک درمان طبیعی برای مردانی است که با سطوح پایین تستوسترون دست و پنجه نرم می کنند. استفاده از این ترکیب نه تنها می تواند به بهبود سلامت باروری کمک کند، بلکه تحقیقات نشان می دهد که اثرات آن دقیقا مانند تستوسترون اضافی در بدن عمل می کند.

این ترکیب بهتر است با معده خالی مصرف شود و معمولا در یک دوز روزانه نیم ساعت قبل از غذا مصرف می شود. در حالت ایده‌ آل، باید دریک زمان مشخص به صورت روزانه مصرف شود. مهمترین چیز در مورد تریبلوس این است که هر روز بطور مرتب استفاده شود. برخی از مردان بر این باورند که دوز قبل از تمرین مفید است، اما برخی دیگر معتقدند که تفاوتی ایجاد نمی کند. برخی از مطالعات نشان می دهد که زمان مصرف روزانه عامل مهمی نیست، یعنی اینکه چه زمانی از روز مصرف می شود. اما آنچه مهم است این است که فرد آن را هر روز با معده خالی، قبل از غذا مصرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا