Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیعمومی

شربت درناسل براي لاغري چيست؟ معرفي و عوارض آن

یکی از معضلات جهان امروز که تا حد زیادی مربوط به صنعتی شدن و تغییرعادات غذایی افراد می شود، چاقی مفرط است. افزایش بیماری های مختلف همچون بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا، افزایش چربی مضر بدن، مشکلات ریوی و بسیاری موارد دیگر از جمله بیماری هایی است که چاقی می تواند هم عامل ایجاد کننده و هم تشدید کننده آن باشد. در این مقاله از نشريه جهان شيمي فيزيک، یکی از مکمل های لاغری گیاهی يعني شربت درناسل (Drenacel Syrup) و ترکيبات و کاربرد و عوارض آن را به شما معرفی می کنیم.

در اين نشريه مقالات متعددي در مورد شربت و قرص لاغري صورت و بدن، هم چنين اثرات و فوايد آنها منتشر شده است. از جمله اين قرص ها مي توان به قرص لاغری کیتوزان، قرص لاغری هزال، فواید و عوارض قرص لاغری زنیکال یا ارلیستات، قرص لاغری کولئوس فورسکولین، قرص لاغری فت برنر، قرص لاغری گلوکومانان، قرص لاغری کربو اسلیم و … اشاره کرد. براي کسب اطلاعات جامع در مورد اين قرص ها با ما همراه باشيد.

 

شربت درناسل چیست

شربت درناسل یک نوع مکمل طبیعی برای کاهش سلولیت و کاهش وزن محسوب می شود. این مکمل ساخت کشور اسپانیا و شرکت مارتینز نیتو است. چربی انباشت شده در زیر پوست را سلولیت می گویند. این مورد اکثرا در خانم ها و گاهی نیز در آقایان به دلیل تغییر در سبک تغذیه ای به وجود می آید. به طور معمول بارداری، افزایش سن و تغییر هورمون ها می توانند باعث ایجاد سلولیت و کمک به ساختمان الیاف کلاژن شوند.

این محصول حاوی مواد طبیعی مانند پاپایا، گریپ فروت، آناناس و سرکه سیب و چای سبز و ال کارنتین است. در ادامه شما را با خواص هر يک از اين ترکيبات آشنا مي کنيم.

پاپایا:

برگ و میوه این درخت دارای اسید های ارگانیک، ویتامین آ و ب و سی، و موادی بنام رزین است و به راحتی تجزیه چربی ها و کربوهیدرات ها و پروتئین ها را در بدن انجام می دهد.

گریپ فروت:

از میوه هایی که دارای آب زیاد و کالری بسیار کم است.

آناناس:

این میوه گرمسیری دارای انواع مواد معدنی؛ املاح مفید، فسفر، کلسیم، آهن، ویتامین های آ و سی و ای و همچنین آنزیم های هضم کننده فعال است.

سرکه سیب:

ماده ای بنام پلی فنل در سرکه سیب موجود است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به کاهش وزن در بدن کمک می کند.

چای سبز:

این دمنوش خاصیت ضد اکسیدانی دارد. موجب شکسته شدن مولکول های چربی در بدن می شود.

ال کارنتین:

این ماده مغذی، در جابجایی چربی به میتوکندری سلول، محلی که چربی ها ه انرژی تبدیل می شوند، کمک می کند.

شربت درناسل براي لاغري چيست؟ معرفي و عوارض آن
شربت درناسل براي لاغري چيست؟ معرفي و عوارض آن

شربت لاغری

شربت لاغری درناسل، به افزایش متابولیسم چربی قند و کاهش وزن کاهش سلولیت کمک می کند. این محصول به دلیل داشتن فیبر زیاد، باعث ایجاد حس سیری در بدن می شود. استفاده از این محصول در طول رژیم لاغری، به حفظ حجم عضلات نیز کمک می رساند.

هم چنين در مورد ساير شربت و قرص هاي لاغري گياهي مي توانيد دانش خود را افزايش دهيد. در زير چند مورد از عناوين اين قرص ها را مي آوريم.

قرص لاغری بلوبری چیست و چه فوایدی دارد؟

قرص لاغری قهوه سبز چیست و چه فوایدی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا